Zoover
Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement
7,8

2007

Wij zijn in mei 2007 in motakis bueno geweest en het was

wilma
2-6-2007

Wij zijn in mei 2007 in motakis bueno geweest en het was er goed te doen!

Lieve mensen,die je echt een vacantiegevoel geven,ze staan altijd voor je klaar!

Gereisd Anders in juni 2007

Wij zijn bij Motakis geweest en het ziet er heel gezellig

Josca
13-5-2007

Wij zijn bij Motakis geweest en het ziet er heel gezellig uit daar. Het is niet echt een heel groot park maar daar merk je verder niets van. De ligging is HEEL handig, midden in een winkelcenrtum en AAN het strand. Alles is daar wel duur, maar dat hadden wij er wel voor over. Het buffet is niet zo goed, maar het nieuw geopende restaurant is èrg goed!

Er zijn meerdere zwembaden,4, en ze zijn allemaal heel goed verzorgt. Het personeel is heel vriendelijk. Je hebt daar altijd wel wat te eten, supermarkt om de hoek en vèèèèle restaurantjes. Wij gaan terug!

hallo in augustus 2006 naar motakis village geweest het

leon
13-1-2007

hallo

in augustus 2006 naar motakis village geweest complex trefon het was fantasties ligging goed ongeveer 200 meter van het strand en 200 meter van centrum personeel heel vriendelijk wij gaan zeker terug

Gereisd Anders in januari 2007

Wij zijn met vier personen in September 2006 in Motakis de

Jack en Will
19-12-2006

Wij zijn met vier personen in September 2006 in Motakis Village appartement Bueno geweest, werkelijk geweldig.

Een goed verzorgd appartementen complex, vlak bij de zee en met een zwembad.

Het heeft een heel gezellige sfeer en de bar voor het appartement met fijne zitjes en luxe stoelen is een aanrader.

Het personeel is heel vriendelijk, schoonmaak en verwisselen van beddengoed en handdoeken is prima.

We zijn in augustus 2006 drie weken hier geweest, Trefon 2

Marscha
27-10-2006

We zijn in augustus 2006 drie weken hier geweest, appartement Trefon (het is Griekenland dus geen luxe), met 2 volwassenen en twee kinderen (6 en 8). Ligging is ideaal, aan het strand en dichtbij de winkels/restaurants. Prima vakantie gehad, mede dankzij het geweldige weer en de relaxte sfeer. Kreta is geweldig, er is veel te zien en vanuit Platanes hoef je niet te lang in de auto te zitten om veel veschillende plaatsen te kunnen bezoeken. Bij Motakis komen veel vaste gasten, minpuntje daarvan is wel dat de Nederlandse kinderen onder hen denken dat het zwembad hun eigendom is. Ander kritiekpuntje is dat indien je rust zoekt, je die hier 'savonds door het volume van de muziek bij de bars niet snel zult vinden. Maar al met al, leuke gezinsaccomodatie en waar we een zeer geslaagde vakantie hebben doorgebracht.

Wij zijn in 2005 voor 2 weken hier geweest

Marjon
22-8-2006

Wij zijn in 2005 voor 2 weken hier geweest. Het appartement was oud en het putje in de badkamer stonk verschrikkelijk. Het douche gordijn had ook geen nut. Personeel is erg vriendelijk. Het zwembad bij zee was af en toe erg smerig.

De lokatie is prima. Je loopt al snel naar pin, supermarkt en restaurants.

In het straatje van Motakis is het af en toe druk verkeer met bussen etc.

2 dagen terug van motakis village, leuk gehad, maar in en

gertrud
31-7-2006

2 dagen terug van motakis village,

leuk gehad, maar in boek anders uit dan werkelijkheid.

alleen bij bueno en trefon een zwembad, en deze appartements zagen er het mooiste en netste uit, stethal zag er ouder uit, oud interieur.

2kamer appartement genomen voor max. 4 personen, maar we konden daar maar met zijn drieen slapen .

restaurant met verschillende zwembaden en zee uitzicht, dat was een plaatje in het reis boek, maar die zit iets verder weg, en ik vond ditniet echt bij trefon , buono etc. horen, je mag er gebruik van maken.

Ik vind de ligging wel heel mooi, gezellig straatje, maar het is erg gehorig, en luidruchtig.

wij komen niet meer terug.

Wij(Griekenland fans)zijn begin juli 2 weken in MV geweest

Albert, Jacqueline, Laurien en Kirsten
30-7-2006

Wij(Griekenland fans)zijn begin juli 2 weken in MV geweest (Stethali,oud,maar netjes!)en hebben er een geweldige tijd gehad. Ons appartement keek op de bar bij Bueno, maar de schuifdeuren isoleren perfect. Airco is aan te raden.Meest Scandinaviers, Engelsen, Duitsers en Nederlanders. Door de lage bouw en het doodlopende straatje erg snelcontact met anderen. Restaurantjes zijn voldoende aanwezig in Platanes zelf. Tip:de lekkerste pizza's eet je bij "Remember" (Ned. eigenaar, straatje uit, bij supermarkt re-af richting Adele). De Lidl doet het goed bij de toeristen, lekker bier voor bijna niks!

Strand en zwembaden prima, alleen een paar keer zeer hoge golven, een schitterend schouwspel!

Omgeving verkennen met de auto voor een paar dagen is zeker aan te raden. Rethymnon is erg groot geworden vergeleken met 16 jaar geleden, maar nog steeds gezellig. Kreta zelf is een fantastisch eiland.

wij zijn ook op motakis village geweest het was voor ons

Jacqueline & Nico
29-7-2006

wij zijn ook op motakis village geweest het was voor ons de eerste keer,maar het was er echt super.

Het apartemend was lekker groot en alles was ook heeel erg schoon.

De zwembaden waren heerlijk, was erg gezellig aan de bar,en ook waren de mensen er heel aardig.

volgend jaar gaan we zeker terug daar naar toe.

Gereisd Anders in juli 2006

Net terug van weer een heerlijke vakantie in Motakis, was

Inge en Ron
10-7-2006

Net terug van weer een heerlijke vakantie in Motakis, was weer helemaal top! Vorig jaar hebben we zo genoten dat we dit jaar er weer voor hebben gekozen om nogmaals onze vakantie in Motakis te houden. Alles wat we willen vinden we in Platanes: gezelligheid, toch de nodige rust en alle nodige voorzieningen. Bij ons vorig jaar ontdekte favoriete restaurant, Famous Taste in Adelios Campos, werden we weer heel hartelijk welkom geheten en zijn weer erg verwend door Eleftherios. Zoals het er nu uitziet gaan we volgend jaar weer!