Zoover
Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement
7,8

fantastisch

dorien tufa looij
5-9-2018

Een echte aanrader voelt als thuis. Vriendelijke personeel. behulpzaam ontbijt is ook zeer goed de kamers worden ook goed schoongemaakt in een woord Geweldig

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

goed te doen

maartje_2
15-8-2014

Pluspunten:

- gezinscomplex

- kort bij zee, maar ook bij super en restaurantjes

- doodlopend straatje

- eigenaresse en zoon zeer vriendelijk, maar vaak niet zichtbaar aanwezig

- 2 zwembaden, 1 klein bij complex, 1 groot bij zee

Minpunten:

- achterstallug onderhoud

- vaak niemand aan receptie

- wifi vaak slecht of niet functionerend

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

fijne plek om bij te komen

saskia straub
30-8-2010

voor de derde keer weer terug. het voelt als thuis komen. Vriendelijk mensen, doen alles voor je. de omgeving is prachtig. Strand lekker. Tja er moet wel wat aan het onderhoud gedaan worden maar ach dat neeem je allemaal voor lief. Ga er zeker nog een keer naar terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

goede ligging goed voor kinderen

theo fransen
13-6-2009

gezellig dorpje platanes complex licht direct aan zee gen drukke verkeerstoetanden leuke restaurants sky park heerlijke pita en in adelianos kampos neigbours, aardige bediening en heerlijke biefstuk en sate tevens geweldige griekse gerechten.

we gaan hier zeker weer terug komen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

Voor kinderen erg geschikt!

Natasja
7-1-2009

Wij zaten in Bueno. Wij zijn in augustus 2008 geweest. Erg vriendelijke mensen. Voor de kinderen erg geschikt omdat het in een doodlopende straat ligt en gewoon op straat kunnen spelen. Wat ik mij wel voor kan stellen is dat het een beetje saai is voor tieners. Het is een klein plaatsje, Platanes. Naar het strand zijn wij 1x geweest en daarna niet meer. De zee was toen te ruw voor mijn zoontje van 3 jaar en de kiezels veel te heet, maar dat is natuurlijk overal zo. Wat ik wel raar vond is dat we bij 1 zwembad moesten betalen terwijl dat ook hoort bij Mokatis village. We hebben zelfs een kerstkaart gehad van de eigenaresse van Motakis Village, erg leuk. Het is dat we nooit 2x naar dezelfde plek gaan anders gingen we er weer heen. Tip: ga boodschappen doen bij de Lidl, dat is veel goedkoper dan de andere supermarkten.