Zoover
Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement
7,8

Gastvrij maar moet streven naar betere hygiëne!!

jose zeinstra
22-1-2019

Ontzettend fijne ontvangst gehad laat in de avond.

aardig en behulpzaam personeel.

Kamer gedateerd maar leek schoon totdat we wakker werden met jeuk....

personeel riep dat het muggen waren maar na smeren, alle ramen dichthouden en een stekker met anti muggen spul hadden we nog jeukbulten op armen en benen,

en wij waren echt niet de enige.

Heel erg jammer!! en veel werk bij thuiskomst (kleding in vriezer en heet wassen minimaal 60 graden)

de eigenaresse vertelde dat appartement Bueno dicht ging vanwege renovatie en ik hoop dan ook van HARTE voor de volgende gasten dat als appartement Bueno weer opengaan alle bed matrassen en beddengoed + gordijnen en handoeken vervangen zijn en de was heet genoeg gewassen word om bedwantsen buiten de deur te houden.

Ook de inventaris om zelf iets te koken was nihil.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Prima locatie en erg vriendelijk personeel

Ingrid
24-7-2018

Je voelt je hier direct welkom, personeel is erg vriendelijk. Verwacht niet te veel luxe, appartement heeft alles alleen douche ietwat klein. Verder alles aanwezig voor een ontspannen vakantie: veel restaurants in de buurt, strand op 100 m, gelegen in een rustige doodlopende straat en een gezellige buitenbar bij het hotel. Rethymnon snel met taxi of bus bereikbaar. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Inge Bakker
17-9-2016

Accomedatie, personeel is geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Marianne
26-8-2014

Wij verbleven in Bueno. De kamer die wij kregen is aan een grote opknapbeurt toe. Zowel qua onderhoud, maar zeker ook qua schoonmaak. Extreem kleine badkamer die na een douchebeurt blank stond. Schimmel en kalkaanslag overheerste. Badhanddoek maar 1 keer gewisseld in een week tijd, een bed waar je blauwe plekken aan overhield. Gore slaapbank in zithoek met vlekken. Positieve was het balkon, ruim en gezellig aan de straatkant met terrasjes, nette ( nieuwe) koelkast en goede airco. Doordat het magneetsleutel-systeem niet werkte, konden we de airco lekker aanhouden, wat ook hard nodig was. Ligging tov strand en winkels is zeer goed, maar het plaatsje zelf vrij doods. Wij zijn iedere avond naar Rethymnon gegaan, met bus en taxi zeer goed te doen. Receptie bijna constant onbemand dus klagen of verzoekjes kosten heel veel tijd. Wij gaan nooit meer, maar we beseffen dat de locatie ook niet echt heel duur was, dus een beetje te verwachten

Motakis Village

kelly
21-2-2012

Al 2x in Motakis village geweest, 1x toen ik 6 was geloof ik en 1x toen ik 17 was. Erg leuke accommodatie! Super vriendelijke mensen en natuurlijk de leuke barman Chippy!! Netjes ingericht! Goede ligging. Misschien niet super luxe maar dat hoeft voor ons ook niet!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Leuke lokatie met achterstallig onderhoud

Richard
10-8-2011

Met 2 gezinnen geweest in juli/augustus. Leuk complex, direct aan strand met eigen zwembad(en)/restaurant (niet veel gegeten) en op loopafstand van centrum oud-rethymonon. Complex (Trefon B) is echt aan opknapbeurt toe. Ook geluid van lossende vrachtwagens/vuilniswagens is soms tot diep in de nacht te horen. Wij zijn verhuisd naar hoofdgebouw (studio); ruim genoeg voor 3 personen. Toch ook gehorig, met name de kleine bezoekers die kennelijk tegenwoordig alleen nog maar kunnen schreeuwen. Toch leuke vakantie hier gehad.

Aanraders: Eten bij Skypark (veel en lekker); Finikas (tegenover appartement) eenvoudig maar goed en eventueel Remember( Ned.eigenaar) lekker eten maar minder gezellige uitstraling.

Kortom-leuke vakantie !

Het blijft "thuiskomen"

de Groentjes
24-7-2011

Motakis Village en dan in het bijzonder Hotel Bueno blijft voor ons een super vakantie. Al 14 jaar komen wij daar met veel plezier weer terug, niet elk jaar want je wil ook wel eens iets anders zien. De familie is ontzettend gastvrij en vriendelijk. Gewoon een keer doen zeggen wij. Het eten bij Finikas is altijd lekker en de obers zijn gezellig en hebben altijd wel tijd voor een praatje. Wij gaan zeker volgend jaar weer terug.

Leuke vakantie

David, Inge en Rody
24-8-2010

Voor de 4e keer Bueno, was weer super gezellig. Lekker gegeten bij Sky Park, Remember en Finikas. Onderhoud van het complex gaat wel achteruit, renovatie van b.v. de badkamers is wel nodig. Je ziet dat alleen het hoognodige gedaan wordt en dat is jammer. Maar wij voelen ons er helemaal thuis en Sky Park is voor de jeugd een leuke bar later op de avond. Hebben in elk geval weer een heerlijke vakantie gehad.