Zoover
Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement
7,8

2008

Nee, volgende keer ergens anders.

F.Visser.
28-10-2008

Bij aankomst (s'nachts) enthousiast over de ruimte en het grote balkon, direct proberen te gaan slapen, morgen kijken we verder.

Volgende dag ontbijt maken, in de keuken staan een waterkoker, broodrooster en koffiapparaat, er is een stopcontact dat half vast zit in de muur. koffie uit de keuken, brood uit kamer 1, warmwater uit kamer 2 het is ten slotte Griekenland, ooh ja alle stopcontacten zitten los in het hele huis.

De douchekop hangt 3cm met de pluggen uit de muur en word enigsinds recht gehouden m.b.v een knijper, het douche gordijn is niet vast gemonteerd waardoor deze geregeld naar beneden stuiterde, de groeven in de muur waren duidelijk bewijs dat voorgangers ook al tegen dit probleem waren aangelopen.

Zo zijn er nog meer dingen, maar het ergste was het grote zwembad, vaak niet schoongemaakt met een glibberige bodem, mijn dochter van 5 kon er niet veilig in. In Nederland had dit sluiting betekend. Het was een dure Prijs/kwaliteit vakantie, niet van jullie gewend. tekst :-(

Gezellig en relaxed

David en Inge
12-8-2008

Voor de derde keer in Bueno, weer heerlijk gegeten bij Finikas, Remember, Kellari en natuurlijk Sky Park. Voelen ons er elke keer weer helemaal thuis, ook door de aardige mensen. Enig minpuntje is het strand, waar weinig aan wordt gedaan. Door de vele kiezels ook niet echt kindvriendelijk. Maar we gaan zeker nog een keer terug..

relaxte complex

JTS
31-7-2008

Wij zijn dit jaar voor de derde keer in Motakis village geweest. Wij zaten weer zoals gewoonlijk in het Trefon gebouw. Motakis is heel heel gezellig familiecomplex. De appartementen zijn eenvoudig maar prima. Het personeel is er hartstikke vriendelijk en gastvrij.

Kortom, een heerlijk complex voor een relaxte vakantie.

Prima accomodatie.

Pieter, Désirée, Katja
30-7-2008

Prima accomodatie. Waren hier al eerder geweest dus we kenden het al, maar het blijft een heerlijk appartement op een goede locatie, met zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Zwembad(en), zee, restaurantjes en winkeltjes op zeer korte afstand. Kortom, gewoon goed!

prima accomodatie

M. Schlepers
26-7-2008

Zijn net een aantal weken terug van ons 2-wekelijks verblijf. Motakis Village is een gezellig familiecomplex. De combinatie strand/zwembad is prima. Schoonmaak is voldoende en de mensen zijn er erg vriendelijk en gastvrij. Zelf HP gehad maar zou dit een volgende keer waarschijnlijk niet doen. Het eten was prima maar wel veel van hetzelfde en we mistten een beetje de gezellige sfeer van uit eten gaan. Skypark is zeker een aanrader om te eten maar ook het tegenover gelegen Finikas is prima.

Heerlijke omgeving

molenaar
23-7-2008

Voor de 1e keer geweest. We komen zeker terug. We hadden een ruim appartement. De familie en het personeel zijn erg aardig en gastvrij. Alle ruimte nog in zwembad en strand. Kinderen hebben het super gehad. Bij Sky Park kan je heerlijk eten, je zit ook heerlijk in de tuin.

goede accomodatie

Conny Gerritse
22-7-2008

Voor de tweede keer geweest. De eerste keer in 2006 een werkelijk prachtig appartement 3 kmr.app. Dit jaar 2008 uiteraard weer een 3 kmr.app.geboekt. We waren met zijn vieren. Werden we bij het zwembad gestopt in een 2 kmr.app. Dit hebben we uiteraard niet geaccepterd. Na gesprek manager wel opgelost echter het 3 kmr. app. wat we uiteindelijk kregen want hij bleef vol houden jullie zijn maar met zijn vieren, ja maar we hebben geboekt en betaald voor een 3kmr. app., was veel en veel kleiner dan vorige keer (geen bad) slechte bedden. klein keukentje en een bankje van niets zit niet en had maar twee plaatsen een beetje vreemd voor een 3 kmr. appartement waar je met 5 man in moet kunnen. De stoelen op het balkon zouden ook beter kunnen. De service is verder perfect en de ontvangst van fam Trefon heerlijk alsof je weer thuis komt. Ons restaurant Virginia was weer heerlijk om te gaan eten een warm welkom en zalig eten. Trifini recht tegenover Trefon ook.Wel een aanrader voor gezinnen.

leuk voor een weekje

fam langeveld
21-7-2008

Net terug uit motakis village.Heerlijk weekje gehad lekker geluierd bij t zwembad.Nadeel is t strand,veel stenen ,moet echt waterschoentjes aan om de zee in te gaan,maar de zee is heerlijk.En als de rode vlag hangt ga er dan ook echt niet in ,de stroming eist elk jaar zijn slachtoffers..In platanes kan je heerlijk eten beter dan in rethymnon.neighbours is in t plaatsje naast platanes 1 km lopen ned.eigenaar,waar je heerlijk kan eten.t plaatsje heet adrianos campos.

Voor de rest mag de schoonmaak wel wat beter zijn best doen,wij zaten in t nieuwste gedeelte,maar ondanks de mindere schoonmaak was t al aardig verwaarloosd,zonde..Wel iedere dag schone handdoeken en 2x per week schoon bedje.Veel plezier allemaal jullie zullen je zeker vermaken.groetjes uit nieuw-vennep

geweldige sfeer

ekhardt
19-7-2008

wij zaten in appertement TREFON fam. trefon en medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

kinderen van 10 en 13 hebben het hier ook prima naar de zin gehad. appartement was eenvoudig maar netjes schoon. restaurant Sky park is een aanrader heerlijk gegeten. we zullen zeker nog een keer terug gaan.

Locatie was niet Bueno maar T

E. Witte
29-10-2007

Locatie was niet Bueno maar T... (naam vergeten). Aardige mensen, sfeer relaxed. Aard van de restaurantjes in de directe omgeving was iets te veel griekse cafeteria.

Gereisd Familie in oktober 2007