Zoover
Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement
7,8

Liefst nog vaker

Klaas
25-4-2019

Goed humeur mee. Was zeer tevreden over de famieli.

Gereisd Met partner in mei 2017

Bueno is prima locatie om een weekje te verblijven

C. van Cappelle
24-10-2018

We zaten in Rethymnon op Kreta in hotel Bueno. Het is een eenvoudig hotel met een goed ontbijt. Rustig gelegen in een doodlopend straatje ongeveer 75 meter van het strand. Bij het strand is een zwembad en ligweide met horecagelegenheid waar je gratis gebruik van kan maken. Uiteraard moet je consumpties en maaltijden betalen. Bij het hotel is ook een kleiner zwembad. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk. De service uitstekend. Aan de voorzijde is een buitenbar waar wij naar een wedstrijd van oranje hebben gekeken. Onze kamer had een keukentje, koelkast, douche en toilet. Balkon, TV, Kluisje. Elke dag werd de kamer gereinigd en het bed netjes opgedekt. Om warm water te krijgen moest je de warme kraan iets langer laten lopen. Daarna was het goed warm. De stad ligt centraal op Kreta aan de noordzijde van het eiland. Met de auto ben je in een uurtje in het zuiden.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prima accomadatie op een geweldige plek.

Hannie van Tilburg-van der Meer
11-10-2018

Prima complex, op zeer korte afstand van zee, en het dorpje met de eettentjes, supermarkt, barretjes enz.

Het gebouw waarin we verbleven, rechts van de hoofdingang, was schoon en de appartementen waren ruim. Ze waren onderhand wel aan een kleine renovatie toe, zeker de badkamer en de keuken. Maar ook de kledingkast op de ruime slaapkamer, want die rook nogal muf, en dat ging ook in de kleding zitten. Werd allemaal prima schoongehouden en er was voldoende wisseling van handdoeken ed. Bij vragen kon je altijd bij de receptie terecht, en men probeerde om goed behulpzaam te zijn.

De ontvangst, rond middernacht, was hartelijk, en het gratis welkoms drankje was erg plezierig.

Geen slechte ervaring.

Gereisd Met partner in september 2018

Leuke plaats 3min. van strand en restaurantjes

Joop en Els
14-10-2017

App. Word gerund door moeder en zoon zijn bijzonder gastvrij en doen alles om het ieder naar de zin te maken jong en oud kom er al 16jaar en voel me daar echt thuis.

Gereisd Met partner in juni 2017

Absoluut geen aanrader

Erik Rietveld
7-10-2016

Alleen als je een slaap plek zoekt kan het wel.

Douche veels te klein overal schimmel op de kit naden en water kwam amper uit de kraan door het kalk wat er op zat.

Schoonmaken was geen hobby van de schoonmaaksters de haren op de deksel van de wc bril heeft er 14 dagen opgezeten net zoals een haar op de binnenkant van de deur. Douche gordijn veels te kort waardoor de gehele vloer blank stond.

Je wilt er nog niet dood gevonden willen worden.

Nooit maar dan ook nooit meer naar dit complex Rob Geus zou er misselijk van worden net zoals wij.

Hotel verdient een opknapbeurt!

Avh
19-9-2015

Bij aankomst in het app netjes ontvangen met een drankje.De kamer dat was tog wel even schrikken slaapkamer het balkon en de andere kamer in het app zijn prima,maar de keuken en vooral de douche zijn echt zwaar aan een opknapbeurt toe en overal roest en kalk op de douchekop en kranen ik heb bij de douchekop eerst de gaatjes open moeten prikken om er weer normaal water uit te moeten laten stromen zoveel kalk zat er op (dit is serieus geen grap) en dan heb je een kleine douchebak met een douchegordijn gevolg is dat je hele vloer blank staat want spettert overal heen!De service is opzicht goed 1 keer gehad dat de airco water lekte, gemeld en binnen kwartier werd de airco opengemaakt en schoongemaakt!

Het onbijt kan je beter overslaan elke dag hetzelfde brood geen croissants,kaas die naar plastic smaakt,houdbare melk en alles ligt open en bloot en boven het fruit zitten allemaal fruitvliegen,ff tip ga naar de bakker in de winkelstraat!!

fijne plek bij strand !

vonk
12-9-2014

+ Punten:

Ruim appartement.

Klachten of vragen worden direct opgelost.

Vriendelijk welkom met drankje.

In gezellig straatje gelegen.

Het was als je weggeweest was echt thuiskomen.

Gezellige zitjes bij de bar voor drankje en internet.

Bus enkeltje 1,20 pp Rethmnon

- Punten:

App was niet echt schoon, buitenkant keukenkastjes, deuren, lichtknoppen en kastdeuren konden een goede sopbeurt gebruiken, overal dood geslagen muggen aan de muur.

Badkamer sterk verouderd en niet echt schoon, veel kalkaanslag.

Wij hadden eerst een app aan de voorzijde. De bedden waren zo smal dat wij een bankbed uit de woonkamer de slaapkamer in gesleept hebben zodat wij samen konden slapen.

Later ander app met gewoon groot bed.

Verder zouden wij hier wel terug komen vanwege de ligging en de vriendelijkheid, maar dan in app met groot bed en ga ik het zelf eerst even grondig soppen. Nu heb ik wel alle deurknoppen, bed, nachtkastjes en tafel gedaan.

Supermarkt aan begin straatje, verder op de Lidl.

Fantastische ligging!

Marco
10-2-2014

Op c.a. 1,5 uur rijden met de pendelbus vanaf het vliegveld kwamen we aan op een plek waarvan we in eerste instantie dachten 'help'. Het appartement waar we in zouden verblijven was nog niet klaar waardoor we een nacht in een andere gebouw moesten verblijven. De volgende dag konden we in het echte appartement trekken. Dit overtrof onze verwachtingen. Het was een ruim appartement met bovenverdieping waar de slaapkamer zat. Een airco is zeker aan te raden! Door het kaartje te scheiden van de sleutel kan je optimaal de gehele dag van de airco profiteren. Naar het strand was het ongeveer 200 meter lopen, ideaal! Ook het centrum met veel restaurants voor weinig geld was op c.a. 300 meter makkelijk te bereiken. We hadden half pension geboekt, maar na het eerste avondeten en ontbijt hebben we dit snel laten omzetten naar alleen logies. Het eten was zeer karig dan wel niet te eten. Om de omgeving te ontdekken is een auto huren een aanrader!

fantastische plek voor jong en oud

Els Hoksbergen
11-7-2013

Ontzettend gast vrij zeer vriendelijk is Joanna van Bueno een heel aardige vrouw

Gereisd Met partner in juni 2013

Een plekje om naar terug te gaan!

Harry en Leni van Dam
9-7-2012

Het is een heel gezellig appartementencomplex

in een straatje dat uit komt aan het strand.

Wij zijn er nu 3 keer geweest en gaan volgend jaar zeker weer terug.We verbleven in Bueno.

De mensen zijn erg vriendelijk en heel gastvrij.

Het barretje bij Bueno is ook heel gezellig en wij hebben totaal geen last gehad van herrie. De ruimte in de appartementen is ruim voldoende,het enige is dat de kamers wat ouderwets zijn.

Maar er is wel van alles, een magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat en een tosti apparaat.

Het enige nadeel is de badkamer, die is niet zo groot en de douche is erg klein.

Het zou prettig zijn als ze daar een douchecabine in zetten i.p.v. een douchegordijn.

De schoonmaak is goed en de mensen die schoonmaken zijn erg aardig en als je wat vraagt krijg je het gelijk.

Kortom wij vinden het erg leuk en het is zeker aan te raden.