Zoover
Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement
7,8

nooit

jan
10-8-2010

wij hebben hier 1 dag gezeten van wegen een overboeking van ons hotel.

de kamer was opzig wel redlijk.

keuken was vies (schimmel een hoop)

badkamer: onze wc lekte echt heel vies en de douche waren we ook niet over tespreken.

Gereisd Met partner in juli 2010

Een heerlijke plek!

Danielle
8-8-2010

De eerste keer voor mij in hotel Bueno, mijn vriend was er al een paar keer geweest en had erg goede ervaringen. Ik vond het echt een geweldige vakantie, het hotel is erg mooi, de faciliteiten waren in de buurt dit was erg goed!

Volgend jaar zeker weer!

Gereisd Met partner in juli 2010

goede ligging goed voor kinderen

theo fransen
13-6-2009

gezellig dorpje platanes complex licht direct aan zee gen drukke verkeerstoetanden leuke restaurants sky park heerlijke pita en in adelianos kampos neigbours, aardige bediening en heerlijke biefstuk en sate tevens geweldige griekse gerechten.

we gaan hier zeker weer terug komen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

Motakis

Karin Natrop
17-1-2009

Het complex bestaat uit 4 gebouwen: Varvara, Stethali, Bueno en Treffon. Holland International heeft Treffon. Ik was alleen (vriendin kon plotseling niet mee) en werd in Varvara gezet. De hostess wilde nog wel regelen dat ik in Treffon kwam maar dat was niet nodig. Het is een mooi bloemrijk complex dicht bij zee, supermarkten (zelfs de Lidl) en restaurants. 's Nachts is er soms overlast van vrachtwagens die het vuil komen halen?

De trips vielen tegen, vooral Knossos. Op woensdag gaan alle touroperators en dat houdt in dat je als een stel Japanners door Knossos wordt gejaagd. Chania is mooi.

Het is goed vertoeven op Kreta maar persoonlijk geef ik toch de voorkeur aan een kleiner eiland.

Voor kinderen erg geschikt!

Natasja
7-1-2009

Wij zaten in Bueno. Wij zijn in augustus 2008 geweest. Erg vriendelijke mensen. Voor de kinderen erg geschikt omdat het in een doodlopende straat ligt en gewoon op straat kunnen spelen. Wat ik mij wel voor kan stellen is dat het een beetje saai is voor tieners. Het is een klein plaatsje, Platanes. Naar het strand zijn wij 1x geweest en daarna niet meer. De zee was toen te ruw voor mijn zoontje van 3 jaar en de kiezels veel te heet, maar dat is natuurlijk overal zo. Wat ik wel raar vond is dat we bij 1 zwembad moesten betalen terwijl dat ook hoort bij Mokatis village. We hebben zelfs een kerstkaart gehad van de eigenaresse van Motakis Village, erg leuk. Het is dat we nooit 2x naar dezelfde plek gaan anders gingen we er weer heen. Tip: ga boodschappen doen bij de Lidl, dat is veel goedkoper dan de andere supermarkten.

Nee, volgende keer ergens anders.

F.Visser.
28-10-2008

Bij aankomst (s'nachts) enthousiast over de ruimte en het grote balkon, direct proberen te gaan slapen, morgen kijken we verder.

Volgende dag ontbijt maken, in de keuken staan een waterkoker, broodrooster en koffiapparaat, er is een stopcontact dat half vast zit in de muur. koffie uit de keuken, brood uit kamer 1, warmwater uit kamer 2 het is ten slotte Griekenland, ooh ja alle stopcontacten zitten los in het hele huis.

De douchekop hangt 3cm met de pluggen uit de muur en word enigsinds recht gehouden m.b.v een knijper, het douche gordijn is niet vast gemonteerd waardoor deze geregeld naar beneden stuiterde, de groeven in de muur waren duidelijk bewijs dat voorgangers ook al tegen dit probleem waren aangelopen.

Zo zijn er nog meer dingen, maar het ergste was het grote zwembad, vaak niet schoongemaakt met een glibberige bodem, mijn dochter van 5 kon er niet veilig in. In Nederland had dit sluiting betekend. Het was een dure Prijs/kwaliteit vakantie, niet van jullie gewend. tekst :-(

Hardstikke gezellig.

Corry Essers
16-10-2008

Hele fijne mensen, altijd vrolijk en bijna alles kan. Er zijn ook Nederlanders die denken dat ze arco. gratis krijgen en dan de mensen overhoop schelden dat slaat nergens op. Je moet het overal betalen. Wij zijn er meer geweest en gaan volgend jaar weer. Iets verder over de brug bij de Keramiek zaak zit de White Lady. Daar heb je heel goed eten en gezelligheid.

Dicht bij zee en restaurantjes

Mark
27-8-2008

We verbleven in een studio in trefon (onderdeel van motakis village), deze was ruim genoeg voor twee personen en werd elke dag gepoetst. Ook het balkon was ruim zat. De ligging was optimaal voor diegene die rustige zonvakantie zoeken. Strand lag op 50 meter, supermarktje/pinautomaat op 100 meter. Wij verbleven op basis van logies en dat is maar goed ook want ontbijt was niet veel soeps, diner hebben we niet eens geprobeerd, maar er liggen meer dan genoeg eetgelegenheden op loopafstand. Rethynon is een leuk stadje en ligt op 5km afstand, op zich goed te lopen, anders pak je de bus of de taxi. Kortom aanrader.

Gezellig en relaxed

David en Inge
12-8-2008

Voor de derde keer in Bueno, weer heerlijk gegeten bij Finikas, Remember, Kellari en natuurlijk Sky Park. Voelen ons er elke keer weer helemaal thuis, ook door de aardige mensen. Enig minpuntje is het strand, waar weinig aan wordt gedaan. Door de vele kiezels ook niet echt kindvriendelijk. Maar we gaan zeker nog een keer terug..

Gereisd Familie in juli 2008

Goed verblijf gehad

Yvette
8-8-2008

Nog geen week terug van Motakis Village. Wij zaten in Bueno. Was heel erg leuk! De ligging is heel goed, gezien je in nog geen vijf minuten op het strand bent, en er heel veel restaurantjes en winkeltjes in het straatje liggen. Enige minpuntjes waren de beerputlucht die soms uit de gootsteen kwam, en de doortrekker van de wc. Maar voor de rest was alles helemaal prima!