Zoover
Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement
7,8

Een plekje om naar terug te gaan!

Harry en Leni van Dam
9-7-2012

Het is een heel gezellig appartementencomplex

in een straatje dat uit komt aan het strand.

Wij zijn er nu 3 keer geweest en gaan volgend jaar zeker weer terug.We verbleven in Bueno.

De mensen zijn erg vriendelijk en heel gastvrij.

Het barretje bij Bueno is ook heel gezellig en wij hebben totaal geen last gehad van herrie. De ruimte in de appartementen is ruim voldoende,het enige is dat de kamers wat ouderwets zijn.

Maar er is wel van alles, een magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat en een tosti apparaat.

Het enige nadeel is de badkamer, die is niet zo groot en de douche is erg klein.

Het zou prettig zijn als ze daar een douchecabine in zetten i.p.v. een douchegordijn.

De schoonmaak is goed en de mensen die schoonmaken zijn erg aardig en als je wat vraagt krijg je het gelijk.

Kortom wij vinden het erg leuk en het is zeker aan te raden.

geweldig!

Joop en Els
9-7-2012

Elk jaar weer is Johanna bezig om iedereen het naar zijn of haar zin te maken wat haar ook lukt, dit geldt ook voor de schoonmaksters en mensen achter de bar.

Gereisd Met partner in juni 2012

Motakis Village

kelly
21-2-2012

Al 2x in Motakis village geweest, 1x toen ik 6 was geloof ik en 1x toen ik 17 was. Erg leuke accommodatie! Super vriendelijke mensen en natuurlijk de leuke barman Chippy!! Netjes ingericht! Goede ligging. Misschien niet super luxe maar dat hoeft voor ons ook niet!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Leuke lokatie met achterstallig onderhoud

Richard
10-8-2011

Met 2 gezinnen geweest in juli/augustus. Leuk complex, direct aan strand met eigen zwembad(en)/restaurant (niet veel gegeten) en op loopafstand van centrum oud-rethymonon. Complex (Trefon B) is echt aan opknapbeurt toe. Ook geluid van lossende vrachtwagens/vuilniswagens is soms tot diep in de nacht te horen. Wij zijn verhuisd naar hoofdgebouw (studio); ruim genoeg voor 3 personen. Toch ook gehorig, met name de kleine bezoekers die kennelijk tegenwoordig alleen nog maar kunnen schreeuwen. Toch leuke vakantie hier gehad.

Aanraders: Eten bij Skypark (veel en lekker); Finikas (tegenover appartement) eenvoudig maar goed en eventueel Remember( Ned.eigenaar) lekker eten maar minder gezellige uitstraling.

Kortom-leuke vakantie !

Het blijft "thuiskomen"

de Groentjes
24-7-2011

Motakis Village en dan in het bijzonder Hotel Bueno blijft voor ons een super vakantie. Al 14 jaar komen wij daar met veel plezier weer terug, niet elk jaar want je wil ook wel eens iets anders zien. De familie is ontzettend gastvrij en vriendelijk. Gewoon een keer doen zeggen wij. Het eten bij Finikas is altijd lekker en de obers zijn gezellig en hebben altijd wel tijd voor een praatje. Wij gaan zeker volgend jaar weer terug.

Super Super vakanties gehad..

Yelena huisman
3-1-2011

Ik kom er al 4jaar achter elkaar. Ben er afgelopen jaar niet geweest met pijn in mijn hart. Zo leuke plek, vriendelijke mensen. Elk jaar komen de zelfde mensen terug. Eten super. Uitgaan in Skypark super. In 1 wooord geweldig...

Gereisd Met vrienden in juli 2009

fijne plek om bij te komen

saskia straub
30-8-2010

voor de derde keer weer terug. het voelt als thuis komen. Vriendelijk mensen, doen alles voor je. de omgeving is prachtig. Strand lekker. Tja er moet wel wat aan het onderhoud gedaan worden maar ach dat neeem je allemaal voor lief. Ga er zeker nog een keer naar terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Gezellig plekje!

Lonneke
29-8-2010

Was weer een heerlijke vakantie jammer dat ze het complex niet goed onderhouden!

David.Inge en Rody jammer dat we jullie hebben gemist ik denk dat jullie zijn aangekomen toen wij zijn vertrokken richting nederland!

We zaten toen het appartement naast jullie volgens mij in 2007 of 2008!

Gereisd Met partner in juli 2010

Leuke vakantie

David, Inge en Rody
24-8-2010

Voor de 4e keer Bueno, was weer super gezellig. Lekker gegeten bij Sky Park, Remember en Finikas. Onderhoud van het complex gaat wel achteruit, renovatie van b.v. de badkamers is wel nodig. Je ziet dat alleen het hoognodige gedaan wordt en dat is jammer. Maar wij voelen ons er helemaal thuis en Sky Park is voor de jeugd een leuke bar later op de avond. Hebben in elk geval weer een heerlijke vakantie gehad.

Knusse plek

Hans Schoorl
15-8-2010

Appartementen zijn gedateerd. Moet hoognodig opgeknapt worden. Met name de badkamers. Zwembad mag ook wel eens aangepakt worden, wordt onveilig!

Voor de rest is het goed vertoeven daar.

Gereisd Met partner in juli 2010