Zoover
Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement
7,8

Altijd gezellig

David
19-8-2016

Gezellig complex, hele aardige mensen. Verwacht geen super luxe appartement, maar wel een heel mooi, bloemrijk, rustig straatje. Vrijwel aan zee, nieuwe grote supermarkt vlak bij. Leuke restaurantjes en winkeltjes. Rethymon op loopafstand. Waren er dit jaar al voor de 8e keer in 13 jaar, mooie uitvalbasis om de rest van het eiland te verkennen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

We vinden het hier geweldig

Joop en Els Cornelissen
22-5-2016

Gastvrijheid familie gevoel,komen hier al twintig jaar!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Hotel verdient een opknapbeurt!

Avh
19-9-2015

Bij aankomst in het app netjes ontvangen met een drankje.De kamer dat was tog wel even schrikken slaapkamer het balkon en de andere kamer in het app zijn prima,maar de keuken en vooral de douche zijn echt zwaar aan een opknapbeurt toe en overal roest en kalk op de douchekop en kranen ik heb bij de douchekop eerst de gaatjes open moeten prikken om er weer normaal water uit te moeten laten stromen zoveel kalk zat er op (dit is serieus geen grap) en dan heb je een kleine douchebak met een douchegordijn gevolg is dat je hele vloer blank staat want spettert overal heen!De service is opzicht goed 1 keer gehad dat de airco water lekte, gemeld en binnen kwartier werd de airco opengemaakt en schoongemaakt!

Het onbijt kan je beter overslaan elke dag hetzelfde brood geen croissants,kaas die naar plastic smaakt,houdbare melk en alles ligt open en bloot en boven het fruit zitten allemaal fruitvliegen,ff tip ga naar de bakker in de winkelstraat!!

Het is net of je thuis komt.

Cornelissen
17-6-2015

Komen al vele jaren in Platanes en de laaste 9 jaar bij Bueno.

Johana en haar medewerkers doen alles om je vakantie tot een succes te maken of je er nu 5 jaar of voor het eerst komt.

Veel gasten komen al meerdere jaren wat ook weer leuk is.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Heerlijke vakantie

Erwin
15-9-2014

Motakis Village is gelegen in een (doodlopende) zijstraat van de hoofdweg. Hierdoor rustig en op loopafstand van het mooie strand.

Prima bar / zwembad.

Rethymnon is ook te bereiken via een mode wandeling over het strand

Gereisd Met vrienden in juli 2003

fijne plek bij strand !

vonk
12-9-2014

+ Punten:

Ruim appartement.

Klachten of vragen worden direct opgelost.

Vriendelijk welkom met drankje.

In gezellig straatje gelegen.

Het was als je weggeweest was echt thuiskomen.

Gezellige zitjes bij de bar voor drankje en internet.

Bus enkeltje 1,20 pp Rethmnon

- Punten:

App was niet echt schoon, buitenkant keukenkastjes, deuren, lichtknoppen en kastdeuren konden een goede sopbeurt gebruiken, overal dood geslagen muggen aan de muur.

Badkamer sterk verouderd en niet echt schoon, veel kalkaanslag.

Wij hadden eerst een app aan de voorzijde. De bedden waren zo smal dat wij een bankbed uit de woonkamer de slaapkamer in gesleept hebben zodat wij samen konden slapen.

Later ander app met gewoon groot bed.

Verder zouden wij hier wel terug komen vanwege de ligging en de vriendelijkheid, maar dan in app met groot bed en ga ik het zelf eerst even grondig soppen. Nu heb ik wel alle deurknoppen, bed, nachtkastjes en tafel gedaan.

Supermarkt aan begin straatje, verder op de Lidl.

Niet voor herhaling vatbaar

Marianne
26-8-2014

Wij verbleven in Bueno. De kamer die wij kregen is aan een grote opknapbeurt toe. Zowel qua onderhoud, maar zeker ook qua schoonmaak. Extreem kleine badkamer die na een douchebeurt blank stond. Schimmel en kalkaanslag overheerste. Badhanddoek maar 1 keer gewisseld in een week tijd, een bed waar je blauwe plekken aan overhield. Gore slaapbank in zithoek met vlekken. Positieve was het balkon, ruim en gezellig aan de straatkant met terrasjes, nette ( nieuwe) koelkast en goede airco. Doordat het magneetsleutel-systeem niet werkte, konden we de airco lekker aanhouden, wat ook hard nodig was. Ligging tov strand en winkels is zeer goed, maar het plaatsje zelf vrij doods. Wij zijn iedere avond naar Rethymnon gegaan, met bus en taxi zeer goed te doen. Receptie bijna constant onbemand dus klagen of verzoekjes kosten heel veel tijd. Wij gaan nooit meer, maar we beseffen dat de locatie ook niet echt heel duur was, dus een beetje te verwachten

goed te doen

maartje_2
15-8-2014

Pluspunten:

- gezinscomplex

- kort bij zee, maar ook bij super en restaurantjes

- doodlopend straatje

- eigenaresse en zoon zeer vriendelijk, maar vaak niet zichtbaar aanwezig

- 2 zwembaden, 1 klein bij complex, 1 groot bij zee

Minpunten:

- achterstallug onderhoud

- vaak niemand aan receptie

- wifi vaak slecht of niet functionerend

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Fantastische ligging!

Marco
10-2-2014

Op c.a. 1,5 uur rijden met de pendelbus vanaf het vliegveld kwamen we aan op een plek waarvan we in eerste instantie dachten 'help'. Het appartement waar we in zouden verblijven was nog niet klaar waardoor we een nacht in een andere gebouw moesten verblijven. De volgende dag konden we in het echte appartement trekken. Dit overtrof onze verwachtingen. Het was een ruim appartement met bovenverdieping waar de slaapkamer zat. Een airco is zeker aan te raden! Door het kaartje te scheiden van de sleutel kan je optimaal de gehele dag van de airco profiteren. Naar het strand was het ongeveer 200 meter lopen, ideaal! Ook het centrum met veel restaurants voor weinig geld was op c.a. 300 meter makkelijk te bereiken. We hadden half pension geboekt, maar na het eerste avondeten en ontbijt hebben we dit snel laten omzetten naar alleen logies. Het eten was zeer karig dan wel niet te eten. Om de omgeving te ontdekken is een auto huren een aanrader!

fantastische plek voor jong en oud

Els Hoksbergen
11-7-2013

Ontzettend gast vrij zeer vriendelijk is Joanna van Bueno een heel aardige vrouw

Gereisd Met partner in juni 2013