Zoover
Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement Motakis Village / Bueno ( Platanes )

Appartement
7,8

Liefst nog vaker

Klaas
25-4-2019

Goed humeur mee. Was zeer tevreden over de famieli.

Gereisd Met partner in mei 2017

Gastvrij maar moet streven naar betere hygiëne!!

jose zeinstra
22-1-2019

Ontzettend fijne ontvangst gehad laat in de avond.

aardig en behulpzaam personeel.

Kamer gedateerd maar leek schoon totdat we wakker werden met jeuk....

personeel riep dat het muggen waren maar na smeren, alle ramen dichthouden en een stekker met anti muggen spul hadden we nog jeukbulten op armen en benen,

en wij waren echt niet de enige.

Heel erg jammer!! en veel werk bij thuiskomst (kleding in vriezer en heet wassen minimaal 60 graden)

de eigenaresse vertelde dat appartement Bueno dicht ging vanwege renovatie en ik hoop dan ook van HARTE voor de volgende gasten dat als appartement Bueno weer opengaan alle bed matrassen en beddengoed + gordijnen en handoeken vervangen zijn en de was heet genoeg gewassen word om bedwantsen buiten de deur te houden.

Ook de inventaris om zelf iets te koken was nihil.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Bueno is prima locatie om een weekje te verblijven

C. van Cappelle
24-10-2018

We zaten in Rethymnon op Kreta in hotel Bueno. Het is een eenvoudig hotel met een goed ontbijt. Rustig gelegen in een doodlopend straatje ongeveer 75 meter van het strand. Bij het strand is een zwembad en ligweide met horecagelegenheid waar je gratis gebruik van kan maken. Uiteraard moet je consumpties en maaltijden betalen. Bij het hotel is ook een kleiner zwembad. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk. De service uitstekend. Aan de voorzijde is een buitenbar waar wij naar een wedstrijd van oranje hebben gekeken. Onze kamer had een keukentje, koelkast, douche en toilet. Balkon, TV, Kluisje. Elke dag werd de kamer gereinigd en het bed netjes opgedekt. Om warm water te krijgen moest je de warme kraan iets langer laten lopen. Daarna was het goed warm. De stad ligt centraal op Kreta aan de noordzijde van het eiland. Met de auto ben je in een uurtje in het zuiden.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prima accomadatie op een geweldige plek.

Hannie van Tilburg-van der Meer
11-10-2018

Prima complex, op zeer korte afstand van zee, en het dorpje met de eettentjes, supermarkt, barretjes enz.

Het gebouw waarin we verbleven, rechts van de hoofdingang, was schoon en de appartementen waren ruim. Ze waren onderhand wel aan een kleine renovatie toe, zeker de badkamer en de keuken. Maar ook de kledingkast op de ruime slaapkamer, want die rook nogal muf, en dat ging ook in de kleding zitten. Werd allemaal prima schoongehouden en er was voldoende wisseling van handdoeken ed. Bij vragen kon je altijd bij de receptie terecht, en men probeerde om goed behulpzaam te zijn.

De ontvangst, rond middernacht, was hartelijk, en het gratis welkoms drankje was erg plezierig.

Geen slechte ervaring.

Gereisd Met partner in september 2018

Een echte aanrader, gemoedelijk en gastvrij.

Yvonne Jager
8-10-2018

Met 5 vriendinnen hebben we hier gezellig een weekje vertoefd. Een goed ontbijtbuffet met heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader. In een rustig straatje vlakbij het strand. Daar ook een mooi zwembad met beschut grasveld met ligbedden. Schuin tegenover het hotel/appartement een goed restaurant met vriendelijk personeel dat heel goed engels spreekt. Wij komen hier zeker een keer terug.

Gereisd Met vrienden in september 2018

fantastisch

dorien tufa looij
5-9-2018

Een echte aanrader voelt als thuis. Vriendelijke personeel. behulpzaam ontbijt is ook zeer goed de kamers worden ook goed schoongemaakt in een woord Geweldig

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima locatie en erg vriendelijk personeel

Ingrid
24-7-2018

Je voelt je hier direct welkom, personeel is erg vriendelijk. Verwacht niet te veel luxe, appartement heeft alles alleen douche ietwat klein. Verder alles aanwezig voor een ontspannen vakantie: veel restaurants in de buurt, strand op 100 m, gelegen in een rustige doodlopende straat en een gezellige buitenbar bij het hotel. Rethymnon snel met taxi of bus bereikbaar. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Leuke plaats 3min. van strand en restaurantjes

Joop en Els
14-10-2017

App. Word gerund door moeder en zoon zijn bijzonder gastvrij en doen alles om het ieder naar de zin te maken jong en oud kom er al 16jaar en voel me daar echt thuis.

Gereisd Met partner in juni 2017

Absoluut geen aanrader

Erik Rietveld
7-10-2016

Alleen als je een slaap plek zoekt kan het wel.

Douche veels te klein overal schimmel op de kit naden en water kwam amper uit de kraan door het kalk wat er op zat.

Schoonmaken was geen hobby van de schoonmaaksters de haren op de deksel van de wc bril heeft er 14 dagen opgezeten net zoals een haar op de binnenkant van de deur. Douche gordijn veels te kort waardoor de gehele vloer blank stond.

Je wilt er nog niet dood gevonden willen worden.

Nooit maar dan ook nooit meer naar dit complex Rob Geus zou er misselijk van worden net zoals wij.

Inge Bakker
17-9-2016