Zoover

8,6

Geweldig

Jos
11-10-2019

Kleinschalig complex in achteraf straatje. Gunstig gelegen. Restaurants, supermarkt en zee op loopafstand. Wordt gerund door fijn familie, die erg gastvrij is. Op de fiets of te voet langs de boulevard naar centrum Retymnon is ong. 5km.

Enige minpunt was weinig plek rondom zwembad. Voor de rest alles prima. Wil je meer zien dan Retymnon is een auto huren een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2019

Heerlijk gastvrij familiehotel!

Fam. Jansen
30-9-2019

Kleinschalig appartementencomplex op een rustige locatie. De eigenaren doen er alles aan om je een fijn vakantiegevoel te geven en dat is wat ons betreft prima gelukt. Ze zijn reuze aardig en willen je graag helpen. De appartementen zijn schoon en ruim genoeg met oa prima bedden.

Wij waren met een rolstoel en hadden geen probleem omdat wij een kamer op de begane grond kregen. Het zwembad is heerlijk. De boulevard is dichtbij en wij zijn meerdere keren naar Rethymnon gelopen. Dat was goed te doen. Voor 1,10 kun je met de bus. Als wij weer naar Rethymnon gaan dan zeker weer naar Missiria!

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastisch!

De Kramer 109
24-8-2019

Missiria appartementen is echt een aanrader,

Er hangt een goede en ontspannen sfeer.

Personeel en eigenaar is er vriendelijk en behulpzaam.

Kamers zijn er schoon, de dame van de schoonmaak krijgt van ons een 10!

De tuin word goed onderhouden en ziet er dan ook erg goed uit evenals het zwembad!

Al met al een aanrader voor iedereen die van rust houd en toch dicht bij de boulevard wil zijn.

Mijn vrouw en ik hebben genoten!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Gemoedelijke sfeer in een gedateerd complex

Garenfeld
26-7-2019

Op zich een prima complex met een heel goede sfeer en erg vriendelijke eigenaren. Men is zeer behulpzaam. De appartementen zijn wel gedateerd, maar wel met airco en horren. Tegenvaller was dat complex verder van centrum Rethimnon ligt dan wij gedacht hadden, ongeveer 50 minuten lopen. In de directe omgeving genoeg leuke, lekkere restaurants en met name de taverne op Camping Elisabeth is een aanrader (super relaxte plek aan zee).

Verder over Missiria: enorm veel katten en kittens, leuk als je daar van houdt. Zo niet, dan zou ik hier niet heen gaan. Zwembad is prima, voldoende ligbedjes. Supermarkt om de hoek, maar let op: 3x probeerde men te weinig geld terug te geven. Zodra je dit opmerkt geeft men direct het bedrag alsnog, dit gebeurd echt bewust.

Strand is redelijk, met veel kiezels. Regelmatig erg wild en rode vlag, dus oppassen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Fantastisch!

Ben-Karin
12-7-2019

Echt een aanrader!

Vriendelijke mensen, echt familiebedrijf. Heel behulpzaam. Fijne kamers, goede bedden. Goede ligging bij strand en vlak bij Rethymnon.

Wij hadden geen auto. Met de bus naar Rethymnon kost €1,10. Daarvandaan is hop on hop of bus( rode dubbeldekker, boven open, een aanrader. Stopt op veel interessante plekken.

Wij liepen een dag in de mili George (kloof). Lekker koel, een leuke traverne onderweg voor een lunch of verfrissing.

Ook echt een top activiteit is een tour met

"E-bike cycling tours Rethymnon"

De gids heeft verschillende soorten tours. Wij gingen met hem door de bergen naar het Arkadi klooster . Dit was echt een top ervaring! Heel goed te doen, ook als je niet piep jong en en super fit bent. Interessant en uitdagend. Mijn zoon van 18 genoot er ook van. De gids is heel sociaal, spreekt uitstekend Engels en vertelt desgevraagd hoe het is om echt op Kreta te leven.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super en een aanrader!

Willy Nijssen
11-6-2019

Het was voor ons geen onbekend adres we zijn er vaker geweest, zeer hartelijke familie en personeel. Rustig gelegen appartementen! Eenvoudige maar netjes ,kamers worden dagelijks schoongemaakt! Goeie bedden. Mooi zwembad, in een prachtige tuin, genoeg zonnebedden en parasols. Dicht bij het strand en de stad is op loopafstand! De supermarkt is dichtbij, net als het strand, de bushalte en eetgelegenheden.Geweldige uitvalsbasis, wij gaan er zeker nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Dit was een zeer fijn appartementencomplex.

H Knol
    2-6-2019

Dit appartementencomplex is zeer netjes en schoon. Het zwembad wordt gereinigd dmv zout, ipv chloor. Alle ligbedden zijn heel, net als de parasols.

In de kamers is alles op zijn plek. Veel bergruimte.

De bedden waren super!

In de badkamer is een klein bad waar de douch in is. Dit vonden wij niet praktisch. Er is wel een muurbeugel.

Het ontbijt kan per dag ook bijgeboekt worden en smaakte goed. Er was genoeg.

De eigenaars zijn zeer voorkomend en spreken goed Engels. Je wordt opgehaald en weggebracht van en naar de bushalte.

Gereisd Met partner in mei 2019

fantastische.

carla
    1-12-2018

rustig gelegen appartementen ,dicht bij het strand ,super schoon en personeelzeer vriendelijk en denkt met je mee.

Gereisd Met partner in mei 2018

Perfecte uitvalsbasis

Alco
    28-10-2018

simpel maar nette appartementen. geweldige uitvalsbasis. 45 min looen langs boulevard naar stadje, 10 min naar strand. maar ook dicht bij appartement veel leuke restaurantjes. loop ook eens weg van de stad richting Adele. hele mooie natuur.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Heerlijke plek.

Nanda
    9-10-2018

Prima stek, goede appartementen. Op de begane grond geen zon op terras. Zeer hartelijke familie en personeel. Keuken goed uitgerust. Mooi zwembad, in prachtige tuin. Genoeg zonnebedden. Goed ontbijtbuffet en overdag goede snacks. Restaurants , winkeltjes en strand vlakbij. Wel wat verder van de oude stad. Maar heerlijk wandelen langs de boulevard of strand er naar toe. Taxi ongeveer €5,00. Prima schoonmaak. Heerlijk dat je op de laatste dag bij laat vertrek nog kunt douchen. Eigenaar staat aan de hoofdweg om je bagage op te halen en ook weer weg te brengen omdat de bus niet in de smalle straatjes kan komen. 150 meter lopen naar appartement . Instap in zitbad/douche is wel hoog. Lastig als je niet mobiel/ lenig genoeg bent. Weet niet of dat bij alle appartementen zo is.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018