Zoover

8,4

Goed appartementencomplex

Ingrid
8-7-2019

Mooi complex. Wij hadden wel een verouderd appartement maar was wel schoon. Ze hebben ook moderne appartementen. Heel vriendelijk personeel en de ligging is ideaal. Zwembad prima en gras omheind met een heg, ideaal voor rond rennende kinderen. Zo kunnen ze niet direct het zwembad in rennen. Speeltuin stelt niet veel voor, maar ons zoontje had er genoeg aan.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Voor altijd in ons hart gesloten

Rijk Schmelter
4-7-2019

2 weken aan het strand in een heerlijk complex. Niet erg groot maar voldoende ruimte. Wij verbleven hier voor de tweede keer. Eigenaar Nikos bromt maar is een echt aardige vent als je de moeite neemt hem te leren kennen.

Heerlijk ontbijten met zicht op zee.

Gereisd Met partner in juli 2018

Top vakantie

Fam. Meijer en van Buuren
25-6-2019

In eerste instantie hadden wij niet de betaalde premium kamer, maar dit werd de andere dag rechtgezet. Als compensatie voor het moeten verplaatsen kregen we de kluishuur voor het gehele verblijf gratis. De premium kamers zijn echt top. Het appartementen complex is lekker kleinschalig. Zo is er een heerlijke tuin (gras, bomen en parasols). Aansluitend een overdekt terras (waar ook morgens het ontbijt word geserveerd). Daarachter weer een grasveld en aansluitend het strand. Twee stoelen en een parasol voor 5 euro! Het is een heerlijk strand, maar het loopt wel snel diep af (dus kleine kinderen onder begeleiding). Verder heb je wel surfschoenen nodig voor de kiezels in het water (geen egels). Het personeel is super vriendelijk (maar dat vonden wij van alle Grieken, ook in de plaatsjes). Het is een familie bedrijf en dat merk je aan alles. Iedereen is even behulpzaam. Min puntje: het brood bij het ontbijt, vonden wij niet lekker.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldig!

Cees en Brigitte van Leeuwen
22-6-2019

Prima vakantiepark ! Wij zaten in een verouderd appartement maar was prima vertoeven. Als je weet dat meerdere appartementen verbouwd zijn en deze ook aan de beurt komt...keuken heeft niet veel servies en maar 2 kookplaten en is niet luxe, maar voor Griekse begrippen ( en wij gaan al jaren naar diverse Griekse eilanden) niet minder dan elders. Het zwembad en tuin met ligbedden zijn heerlijk vertoeven en het ontbijt is perfect👍 Vanaf het terras waar je het ontbijt nuttigt heb je gelijk uitzicht op zee en dus ook niet ver lopen naar het strand. De zee is overigens wel gelijk diep, dus geen plek voor kleine kinderen. Ook handig om strandschoenen aan te doen vanwege de stenen/ keien.

Zeer vriendelijk personeel die alles voor je doet . Goede mogelijkheid op de laatste dag om nog te douchen en verkleden in een aparte ruimte. Als je de straat uitloopt kom je gelijk in een winkelstraat met taverna s, supermarkt & goede scooterverhuurder.

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Paula
12-6-2019

Geweldige accommodatie, goed ontbijt buffet en prachtige locatie.

Ruud Fransen
8-6-2019

Marinos beach is een modern hotel/appartementen complex met mooie complete keurige kamers en bijzonder vriendelijk personeel die ervoor zorgen dat je je helemaal thuis voelt. Prima ontbijtbuffet met elke dag variatie.

Echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geweldig!

Familie Bos
5-6-2019

Super mooie ligging meteen aan zee met een mooi overdekt terras. Vooral hier zo ontbijten is een perfect begin van de dag! Een paar keer hier lekker gegeten en niet duur! Aan de voorkant een gezellige straat vol winkeltjes en restaurantjes.

Het personeel en de eigenaren zijn heel erg vriendelijk.

De eerste nacht was ons 2-kamer app door een foutje niet vrij maar toen hebben we in een 1-kamer appartement dat helemaal was gerenoveerd de nacht doorgebracht.

De volgende ochtend werden we geholpen onze spullen te verhuizen naar het geboekte 2-kamer appartement. Deze was dan wel iets gedateerd maar lekker ruim en schoon. Sowieso werd het elke dag gepoetst en voorzien van schone lakens en handdoeken.

Mooi zwembad met daarom heen gras met ligbedjes en parasols. De ligbedjes aan het strand zijn niet gratis maar kosten maar €5 voor 2 bedjes met een parasol voor de hele dag.

Er werd nog een gezellige griekse avond georganiseerd.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Tanja
3-6-2019

Zeer nette goed onderhouden accommodatie, goed gevarieerd ontbijt.

Dagelijks schoonmaak,ook handdoeken wissel,

behalve op zondag.

Aan gezellige winkelstraat met restaurants en bars.

Transfer vanaf Heraklion anderhalf uur.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Geweldige vakantie gehad op een prachtige plek!

CM
17-5-2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Marino’s Beach! Het hotel is heel schoon em netjes. Het personeel is ontzettend vriendelijk en werkt hard om de gasten alles naar de zin te maken. Er is recentelijk veel vernieuwd, waaronder het merendeel van de kamers. Ook het restaurant is vernieuwd en een leuke plek om te zitten ‘s avonds tijdens de zonsondergang, waar je bovendien ook heerlijk kunt eten (tip: vraag vooral eens naar de verse vis buiten de kaart om). Wij hadden een nieuwe, gerenoveerde kamer geboekt en dat is de prijs zeker waard! Mooie moderne badkamer met stortdouche en een goed bed. Bij zowel het zwembad als het strand zijn voldoende bedden aanwezig. Ook het ontbijt is prima en met de nodige afwisseling qua aanbod. Kortom, wij komen hier zeker nog eens terug!

Nooit meer Marina Beach

Kappers
9-5-2019

badkamer mankeerde het volgende aan: handoekrek hing los, douchestang idem, lekkende toiletpot op de grond, douchebad ineen maar dan wel geschikt voor hele kleine mensen. Bij het instappen sta je meteen op het schuine gedeelte dus glad en gevaarlijk. Zeker niet geschikt voor 50+ We konden wel een andere kamer krijgen maar dan ook € 200.00 meer betalen. Lekkende kraan in de keuken. Handgreep van de kasten defect, deze heeft mijn man gefikst. Een dag later nadat wij aankwamen kwamen er app vrij die wel oké waren deze werden niet aan ons aangeboden. Dus een hele vette 👎 voor Marina Beach. De reisleidster heeft alles geprobeerd voor ons maar helaas niets kunnen bereiken. Ze zijn hier onvermurwbaar. Het ontbijt was 👍perfect heerlijk aan het strand.