Zoover
Aparthotel Lefkoniko Beach

Aparthotel Lefkoniko Beach

Aparthotel
7,1

super en gaan volgd jaar weer met plecier terug

ludwig en ria
13-10-2019

het apartement toppie het was goed verzorg,en elke dag schoongemaakt.de ligging was ook prima.en het personeel was ook erg vriendelijk,en het eten was ook goed verzorgt voor indereen wat.en was op loop afstand naar de boulevard.en het eten is goed gecombieneerd .en we komen graag weer terug naar dit apartament.en het is erg goed aan te raden.super.

Gereisd Met partner in oktober 2019

top!!

Helma en Gerrit
17-9-2019

Geweldige vakantie gehad in Lefkoniko Beach, we hadden een voordeelkamer geboekt en werden in een 2 kamer appartement geplaatst wat helemaal top was. In de beschrijving staat dat de all in tot 22.00 uur is, maar is tot 23.00 uur. Eten was top, voldoende keus en echt lekker. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zeuren over niet warm en weinig keus. Schoonmaak was dik in orde, allen niet op zondag,maar thuis verschoon je je bed toch ook niet elke dag? Kortom echt een aanrader!!!!

Gereisd Met partner in september 2019

Wij hebben genoten!

Nancy
13-8-2019

Wij hadden een 4 persoons superieur kamer geboekt. Die was echt top! Bedden lagen ook goed. Werd elke dag schoon gemaakt. En kregen elke dag schone handboeken. Als je boekt zou ik wel de suprieur kamer boeken. Ligt in het anex gebouw eraan vast. De andere kamers in het orgenele gebouw zijn wat verouderd. Wij zij er 2 weken geweest. Wij hadden all inn. Het eten was er goed! Het strand idd erg dichtbij. In de avond gezellig wandelen over de boulevard. Heerlijke wandeling van een min of 20. Kunt ook heel goedkoop met de taxi. Wij hebben een super vakantie gehad. Zeker voor de prijs die je ervoor betaald! Er zijn natuutlijk altijd mensen die klagen. Maar dan moet je gewoon voor meer sterren kiezen en meer betalen! Wij hebben ook een aantal dagen een auto gehuurd. En we hebben zoveel mooie dingen en plaatsjes gezien. Ook echt een aanrader om dat te doen. Heel mooi eiland is Kreta!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geen 2de keer.

Mouwen
4-8-2019

In de nacht aangekomen.Kregen verkeerde kamer hadden een 1 kamer app. met kitenette en zijzee zicht geboekt.De kamer die we kregen was een kamer zonder kitenette en koffie/thee faciliteiten.Gelijk een mail naar de touroperator gestuurd en om 8 uur in de ochtend gebeld. Moesten zelf rond 9 uur naar de receptie gaan.Dus dat gedaan. Om 10 uur moesten we terug komen ga maar eerst ontbijten.Dat weer gedaan. Weer terug naar de receptie en we kregen na 1 uur wachten een sleutel mee van de juiste 1 kamer app.Rond 13.00 konden wij in die kamer terecht.Geen excuses of iets dergelijks.De volgende dag liep onze badkamer over.Stond helemaal blank.Daar een melding van gemaakt. Andere dag zou hij gemaakt worden. De volgende dag na een dagje strand benieuwd of alles gerepareerd zou zijn. Dat was het zeker alleen alles wat de verstopping deed veroorzaken lag over de vloer en in pendaalemmer.Na veel gevraag hebben we het zelf op kunnen ruimen. Ontbijtbuffet was top

Gereisd Met partner in juni 2019

Komen steeds weer

Jan &Jantina
28-6-2019

Komen hier al vele jaren met veel plezier. Gezellig hotel en vriendelijk personeel. All inclusive is aan te bevelen. Zeer goed ontbijt, lunch en diner is goed.

Gereisd Met partner in mei 2019

Nooit meer !

Bouwhuis
13-6-2019

Zeer verouderd gedateerd hotel ,zeer slechte bedden we hebben matrasjes moeten vragen op het bed ,vuile vloerbedekking in de gang, zeer slecht eten het ontbijt was te doen maar lunch en diner zeer slecht het eten was nooit warm .Op zondag geen schone handdoeken de kamer werd niet schoongemaakt stond nergens vermeld .Vriendelijkheid was ook ver te zoeken .Dus denk goed na voor je dit hotel boekt het is echt niet overdreven!

Gereisd Met partner in juni 2019

Super

Djerney
8-6-2019

Super verblijf en vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Zeer goed

Henk
30-5-2019

Ontzettend gezellige vakantie gehad in dit hotel. Beetje gedateerd en voor het eten moet je hier niet zijn. (op het ontbijt na) maar op loopafstand heb je geweldige eettentjes waar je voor een betaalbare prijs heerlijk kan eten. Het personeel doet ontzettend goed hun best om de gasten te vermaken.

Gereisd Met partner in mei 2019

Feest avond

A.Uiterwijk
18-4-2019

Om mijn 40 jarige huwelijk te vieren,Het hotel waar wij logeerde heeft een hele leuke avond verzorgd.

Gereisd Met partner in juli 2017

Een gevoel van thuis komen.

Jan Bennaars
1-12-2018

Voor de zoveelste keer naar dit hotel geweest. Niet het modernste maar wat een service. Dit Hotel word erg bezocht door mensen die hier met grote regelmaat terug keren. Jammer dat er toch nog mensen zijn die klagen. Als je de prijs bekijkt dan weet je waarom er niet elke dag biefstuk is. Daarom raad ik de mensen aan om ook naar andere aanbieders van dit Hotel te kijken Dit kan vele honderden euro schelen. En wat dat eten betreft Is het niet een keer naar je zin In het centrum is er gelegenheid genoeg Wel raad ik de mensen aan als ze in de haven gaan eten vraag eerst echt wat het kost, Anders kan het zijn dat je bedrogen uitkomt ,

Gereisd Met partner in september 2018