Zoover

8,1

Volgend jaar zeker weer

N.v.Lopik
8-5-2017

Prachtige lokatie, goede service, het personeel doet super zijn best om iedereen het naar zijn zin te maken. George is een fantastische barkeeper wat een gezellige gast is dit. Het eten was fantastisch. Op de laatste dag moesten wij pas in de avond vertrekken, onze kamer was verhuurd aan nieuwe mensen, tot onze verassing geheel gratis een andere kamer tot onze beschikking gekregen wat een topservice. Een aanrader wij komen hier zeker terug.

over het algemeen tevreden.

Dames Albronda.
24-9-2009

drankjes bij ontbijt konden beter.

eten was prima!

we waren 2 zussen.die daar een mooie vakantie hebben gehad!

Gereisd Anders in september 2009

Zijn net 8 dagen in Jo-An beach geweest

BVD
4-6-2007

Zijn net 8 dagen in Jo-An beach geweest. Wij hadden een prachtig app. aan het zwembad. Super mooi uitzicht. Het is een groot complex met leuke appartementen. In de zee liggen hier en daar rotspartijen, dat is lastig. Het app. is netjes (op het bad in onze badkamer na) en elke dag schoongemaakt, nieuwe handdoeken etc., Service van het hotel en complex is goed. Het eten vonden wij wat minder. Wij hadden all. inclusive geboekt. Jammer dat de bar bij het zwembad na 1700 uur al dicht gaat. Dan moet je voor je drankje naar de voorzijde van het complex. Ook jammer dat je 's middags geen 'snack' kon krijgen. Als je een weekje wil relaxen met zon, zwembad, strand en zee dan is JO-AN een prima gelegenheid. Met de taxi voor 8 euro zit je in 10 min. in Rethinon. Het restaurant aan de overkant van de straat is inderdaad een aanrader. Niet duur, lekker eten!

Jo-An Beach is een prachtige gelegenheid

P.vd.Flier
13-2-2007

Jo-An Beach is een prachtige gelegenheid.Wij zijn er nu al 5 jaar achter elkaar geweest en gaan dit jaar 2007 weer

Alleen logies,en gaan aan de overkant eten,is echt een aanrader.App iedere dag schoon ,handdoeken geen probleem,en receptie alle mensen even vriendelijk.Maar ja er zijn mensen die beter gewend zijn .die moeten thuis blijven.

Gereisd Anders in februari 2007

We hadden ons erop verheugd, de 65ste verjaardag

Yvonne en Henk Hendriks
27-12-2006

We hadden ons erop verheugd, de 65ste verjaardag. Het viel echter vreselijk tegen. Nog geen 3 sterren waard. Om in de slaapkamer te komen moest je een eng trappetje met een verlaagd plafond op (een ramp om 's-nachts te plassen) De vieze,kleine,beschimmelde badkamer, zonder afzuiging, lag achter het kookgedeelte, bah. De woon-eetkamer was klein en dampvochtig. De dronken Engelsen schreeuwden de gehele nacht. De bedden waren keihard. De russen stouwden zich, luid smakend, propvol met eten. De handdoeken halen ze wel weg, maar ze leggen geen nieuwe neer. Op zondags wordt het poeppapier emmertje niet geleegd. Strandbar dicht, geen vertier 's-avonds. Het eten was te doen. We waren alleen tevreden over de afgelegen ligging. In het water lagen, grote stenen platen rotsen/kiezels. Mijn advies is besteed je geld elders in een echt 3/4 sterren hotel.

Zomer 2006 zijn wij in dit hotel verbleven

Arjan
23-12-2006

Zomer 2006 zijn wij in dit hotel verbleven. Het beviel redelijk, wel vonden wij het begrip All.inclusief een vaag begrip. heel veel drankjes behoorden er niet bij en de tijden waren erg kort. Het eten was ook erg een-tonig. En ijs(je) was er ook bij inbegrpen..alleen.....moest je het bij de bar voor in het hotel ophalen en daar op eten!!! pffff Verder hebben we een hele fijne vakantie gehad. Het verblijf op de hotelkamer was redelijk.

Receptie heel vriendelijk en behulpzaam Appartement was

Nico en Nel Ouwehand
16-10-2006

Receptie heel vriendelijk en behulpzaam

Appartement was erg vies.

All Incl was erg beperkt geen koffie, geen water en voor de bedjes op strand moest je ook betalen.Onze ervaring we zijn 16-10-2006 terug gekomen

NOOIT MEER NAAR GRIEKENLAND

Gereisd Anders in oktober 2006

De appartementen, welke er bij de eerste aanblik leuk zijn

Henk Freij
13-10-2006

De appartementen, welke er bij de eerste aanblik leuk uitzien, zijn naar onze hollandse maatstaven slecht gebouwd en karig uitgerust; te weinig bestek en dergelijke, geen waterkoker, slechts 2 kookpitten, matige badkamers,harde matrassen en hele dunne kussens. Een fooi voor de schoonmaaksters doet wonderen (schone handdoeken). De waterafvoer bij regenachtig weer is echt een ramp. Alles buiten de voordeur komt blank te staan en binnen in sommige appartementen begint het op bepaalde plaatsen te druipen. Gelukkig hadden wij alleen de laatste nacht regen. Terras gezellig,nukkige barkeeper. Het eten was redelijk tot goed. Niet alles is "all-inclusive". Voor een aantal drankjes moet je 50% betalen en een en ander is gebonden aan tijden. Taxi's en autohuur zijn echt goedkoop en aan winkels geen gebrek.

Ik heb in sept 2006 gedurende 12 dagen deze "tent" bezocht

J.W. Padt
29-9-2006

Ik heb in sept 2006 gedurende 12 dagen deze "tent" bezocht. Het waren er 12 dagen teveel. De gebouwen zaten onder de vogelpoep en dit werd nauwelijks schoongemaakt.

Het zwembad(je) kreeg maar één maal in de week een schoonmaakbeurt.

Het eten was op z'n zachts gezegd heel erg matig van kwaliteit en van diversiteit.

Ik heb diverse Griekse eilanden bezocht.Zowel in een appartement of hotel gezeten.

Het volgende reisadvies heb ik voor Jo-An bedacht: GA NIET !!!!!!!!

net een dagje terug van Jo-An Beach!Ik heb er genoten:)

Elisa
25-8-2006

net een dagje terug van Jo-An Beach!Ik heb er genoten:).Het is er heel mooi en groen.De ligging is direct aan zee,erg fijn:).Bereikbaarheid=zeer goed.Hele goedkope taxi's(7,5 naar Rythemnon)!Service is ook goed,ze helpen je graag bij de receptie.Prijs en kwaliteit is mwah.Het eten(lopend buffet)is te doen(ontbijt=het beste).Personeel kan arro lijken,maar met de juiste glimlach(naar die slome gans dus;))kan je zelfs gratis liggen op de strandstoelen(ik op mn laatste dag daar)Ook de barman(boheme bar)is zeer fijn.Hij lijkt arro,maar is erg aardig al raak je aan de praat.En maakt leuke grapjes en heerlijke cocktails.Over het algemeen ligt het aan je eigen houding daar.Geniet ervan!de week is echt zo voorbij.Laat je gewoon niet beinvloeden door het negatieve commentaar die op deze site staat,en ga het met eigen ogen zien.Dan pas kun je echt beoordelen.Kusj Elisa(16 jaar)