Zoover

8,1

Nooit meer!!

Berry Janssen
26-9-2016

Net terug, positief: de kamers, zien er keurig uit niks op aan te merken. All inclusive stelt helemaal niks voor, schande! Sochtends geen koffie te krijgen, cocktails is gewoon ranja. Het eten is lauw, droog en met een zwakke maag lig je een week op bed. Personeel zeer arrogant ( uitzonderingen daargelaten ). Savonds op terras vraag je 22:45 nog een drankje, moet je eerst je glas opdrinken waar nog1 cm inzit voordat je nieuwe besteld. Ben je 20 min weg bij het zwembad word je handdoek eraf gegooid. Eigenaar die Savonds bij de buiten bar de zaak in de gaten houd, rare vieze man. Ben je met je vriendin moet je uitkijken dat hij haar geen kus in d'r nek geeft, paar keer gezien. Personeel Oostblok. Na 23:00 is all in voorbij maar dat geld niet voor polen, Roemenen en russen, daar word altijd voor geschonken.

leuke plek

sjak
25-6-2016

Wel goed:goede accommodatie direct aan het (zand)strand, vriendelijk personeel, eten( buffet vorm) prima , kamer en badkamer netjes, gezelligheid op het terras ''s avonds, prima busverbinding naast het hotel,

Niet goed: bij all.in apart betalen voor WIFI ( €2 pp/pd) , tijdens het eten wordt elke x het lege servies onder je neus vandaan getrokken ...

Prima hotel

Klaas en Harma
1-10-2015

Vriendelijk personeel. Klein zwembadje maar gratis bedden op het strand. Bushalte voor de deur, als je naar de stad wilde.

Gereisd Met vrienden in september 2015

fantasche plek

margot
4-7-2015

ik ben hier voor de zevende keer geweest en heb er het nog steeds goed naar mijn zin!!! als ik weer thuiskom heb ik meteen weer heimwee.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Hele leuke locatie, en gezellig terras

V.d.velden
4-10-2014

Wij hebben het heel fijn gehad in jo-an beach, super aardige mensen, er was echt niemand van het personeel die niet aardig was.

Super gezellig terras, het eten was prima, alleen het vlees en de vis was niet zo bijzonder. Maar er was zoveel lekker ander eten dat wij heerlijk gegeten hebben. De kamers heel schoon. En de bus stopt vlakbij, er is ook een taxi standplaats voor de deur, voor 10 euro kun je naar Rethymnon.

mooie ligging aan strand

Wendy
9-9-2010

een week in dit hotel geweest samen met patner en drie vrienden

hebben een leuke tijd gehad de kamers zijn prima en netjes.

het eten was iets minder.

maar prachtig strand en heerlijke zee.

er zit ook een klein zwembadje bij het hotel.

op paar minuten lopen leuke winkeltjes.

Gereisd Met vrienden in augustus 2005

Leuke vakantie

Viering
26-8-2009

Om te beginnen, blijkbaar hebben ze veel van vorig jaar geleerd, de kritieken die er staan en die ik heb gelezen, daar hebben ze blijkbaar afgelopen winter wat meer ge-daan. Personeel is ten allen tijde bereid je te helpen. Verder waren de kamers net-jes. Eten doen wij altijd buiten hotel en je moet wel een stukje lopen er voor, maar dan heb je toch te kust en te keur aan leuke eetgelegenheden. En zelfs daar willen mensen je als het moet nog verder helpen. Een hotel is voor ons ook puur een plek om te douchen en te overnachten. Alleen het onbijt is niet veel, maar dat zijn we eigenlijk bij veel hotels wel gewend.

Suuuuper!!

Joyce
26-4-2009

Dit Appartement is helemaal suuuuper! Niet te groot, precies goed! Overal leuke appartementjes, heel leuk! Gelijk aan het strand, dus helemaal goed! Eten is wel vaak hetzelfde, maar buiten het appartement kan je heeeeerlijk eten (Rethymnon stad)

Aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

zeer weinig tot geen amusement

M. Corbiere
11-9-2007

zeer weinig tot geen amusement.slecht eten,drank(fris ,bier,wijn)tot 22.00 i.p.v. 23.30 uur.koffie(uitgez. van 17.00-18.00)en drank met 50% korting.stadje biedt weinig vertier,alleen zit,eetgelegenheid.Voor zon,lig,rust ,zee alles bijelkaar.aanrader is exursie naar arcadi;klooster met het gele treintje slechts 15.00 E,TERWIJL MEESTE Excursies t 4 dubbele zijn!