Zoover

8,1

Mooi hotel

Sandra
13-8-2018

Hotel met mooie kamers en mooie ligging.

Wel afstand tot barretjes en winkels. Kleinschalig wel in de buurt.

als ze het vlees zouden bakken vers aan het buffet zouden ze van mij een 9 krijgen nu vaak koud vlees geserveerd , voor de rest doet het personeel erg zijn best . Van mij had de all inclusive iets soepeler gemogen . Wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!!

yvorich_1
31-7-2013

Het gezin bestaat uit 2 volwassenen en 3 kinderen (11,13,16). Wij hebben de gok gewaagd na het lezen van alle recensies. De vakantie was in één woord fantastisch! Het eten is gevarieerd, totaal geen minpunten. Je word op je wenken bediend. Als je een dagtoer gaat maken en dus vroeg moet ontbijten dan kan je dat opgeven bij de receptie. Vroeg ontbijten mag zelfs midden in de nacht en men kan altijd een lunchpakket meekrijgen. De airco kan de hele dag aan blijven staan. Hiervoor hoeft de kamersleutel niet in het contact te blijven zitten. Prima bedden maar zeer ongemakkelijke dikke kussens. De deken even dubbelvouwen en klaar is Kees. Het voorste terras ligt aan de weg zodat men leuk aapjes kan kijken. Vriendelijk personeel en correcte ontvangst.. Ideale ligging, want men stapt zo vanuit het zwembadje het strand op. Qua zwemmen is het strand goed.De eerste 10 meter liggen er rotsplateaus onder water waar men voorzichtig moet lopen. Voor snorkelen perfect, want er zwemmen mooie vissen.

Leuk, gezellig hotel

emma_steentjes
8-5-2012

we hebben heerlijk genoten in dit gezellige hotel. De appartementen zijn compleet en overzichtelijk. Eten is niet bijzonder maar gewoon goed. Wij zijn met kleine kinderen geweest en voor hun is het zwembad direct aan het strand een waar paradijs.

We hebben bij de buurman een auto gehuurd en zijn zo naar verschillende plaatsen gereden op het eiland, dit is echt een aanrader er is genoeg te zien op het mooie eiland!

Leuk hotelletje

Fam VdV
10-2-2012

wij hebben hier een leuke vakantie gehad: kamers ok, eten lekker, ligging goed, ... Je krijgt hier zeker waar voor je geld hoor!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011