Zoover

8,1

geweldig

Erik Meinen
8-8-2019

Wij werden vriendelijk begroet in een rustige omgeving.

Jo-an Beach is een kleiner Hotel aan zee met goede kamers en een zwembad en poolbar aan het strand.

de mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, het buffet is niet heel groot maar er is keuze genoeg en het eten is ook goed.

een heel prettig verblijf gehad bij Jo-an Beach.

het is een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Een fantastische week vakantie!!

A. ZWANENBURG
27-4-2019

Het is een heel knus en kleinschalig hotelletje met enorm vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in april 2019

Schoon, gezellig, mooi centraal Super personeel.

Jon Schuurman
15-10-2018

WE waren hiervoor de tweede keer wat we eigenlijk nooit doen, ik weet niet wat het is, we voelen ons er fijn. Kamers zijn schoon, het complex is niet zo enorm groot. Personeel is super aardig van barman tot schoonmakers. All inclusive in geen grote vreetschuur maar een restaurant met mooie tafelkleden, je drankje wordt opgenomen. Cypri is een Topper, grappig. Later wanneer je bij de bar zit wordt je verwend met shotjes, een goed gesprek met George, wat een fijne kerel. Je kunt jezelf zijn hier.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geen vier sterren, voor ons niet niet weer

Jeroen
16-5-2018

Vakantiegenot is sterk afhankelijk van welke kamer je krijgt. Wij zaten in het begin vooraan in hotel bij receptie ( aan de weg en bar). Kamer was slecht en douche moest je in de hand houden. Veel geluidsoverlast. Direct aangegeven en pas na drie dagen kregen we na veel stampij gemaakt te hebben een andere kamer bij het strand. Deze waren vernieuwd en wel goed en rustig gelegen. Bijen iedereen die we spraken heeft kamer ongeboekt. Ze proberen je standaard eerst in een oude kamer te stoppen. Ook hebben ze getracht ons in naastgelegen flat gebouw te duwen, maar daar gingen we niet mee akkoord. Eetzaal met overigens erg vriendelijk personeel, was niet op aantal mensen berekend, waardoor er regelmatig lange rijen stonden. Ook de all inclusief formule werkt daar niet. Veel beperkingen en erg kinderachtig. Mensen die ai hadden werden niet bediend aan beachbar en konden daar niet eten. Beter half pension te boeken.

Gereisd Met partner in mei 2018

Fantastisch, ieder jaar weer thuis komen

Margot Damen
27-1-2018

Om dingen te vertellen die ik niet goed vond moet ik heel diep nadenken, dus daar begin ik niet aan. Om dingen te vertellen die wél goed zijn ben ik dagen bezig dat zal ik niet doen dus ik zal het kort houden. Daar gaan we dan!! een fijn hotel direct aan het strand heerlijk om s'morgens uit je bed even een duik te nemen, daarna wacht er een heerlijk ontbijt op je, natuurlijk weer alle vriendelijke bediening begroeten. Ik ben er al zo vaak geweest dat ik ze hollands aan het leren ben. valt niet mee hoor maar mijn grieks is ook niet alles, engels gaat prima. als je der hele dag in het hotel wil blijven gaat prima want het is all inclusief, wil je het eiland verkennen gaat prima de bushalte is vlakbij, winkeltjes vlakbij, met de bus ben je in 20 min. bij het grote busstation in Rethymnon waar je vele bussen kan nemen naar allerlei bestemmingen. De mensen van het hotel zijn allemaal reuze aardig zit je met een probleem dan zullen ze je altijd helpen en een oplossing zoeken. Ik vind het persoonlijk een aanrader. veel plezier als ik iemand heb geholpen met een keus te maken!!!

Gereisd Met partner in juni 2017

gewoon. doch geen 4 sterren hotel

Hr.Rutten
31-10-2017

Slaapkamer groot met koelkast. Prima.

Badkamer daarentegen vėėl te klein.

Strand ok. Maar bedjes en parasol moet je voor betalen alsook je handdoek, en in zee barst het van de rotsblokken.

Eten was wel goed, maar weinig keus.

Op zich goed bevallen, maar heb toch betere hotels gehad.

Geen 4 maar 3 sterren wat mij betreft.

En....George de barman (s'avonds) een leuke gast.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Fantastisch we gaan beslist nog een keer terug

Sylvia
12-7-2017

Fijn gezellig hotel. Mooie kamers met airco, wel een kleine douche maar daar hadden we geen last van. Prima gezellig personeel vooral de barman George. Altijd heerlijk eten en drinken. Voor ieder wat wils en een zeer ruime keuze. Beachbar gezellig en lekkere snacks en ijsjes. We kunnen niks negatief bedenken. Gaan beslist een keer terug.

Gereisd Met partner in juli 2017

Tegenvaller

Fam. Akkermans
3-10-2016

Slechte all inclusive, zelfs voor een ijsje moet je betalen. Wel mooie ligging en mooie kamers. Bediening arrogant, zeker geen 4 sterren hotel. Ontbijt goed maar lunch en avond eten schandalig slecht. Zure lucht in de eetzaal.

Gereisd Met partner in januari 2016

All in stelt geen reet voor daar

Elsing
30-9-2016

Nee dit is geen 4 sterren hotel, 3 sterren meer dan genoeg reden het all in gebeuren is niet goed ,veel dingen waar je voor moet betalen,avond eten dat heb ik beter gehad in 4 sterren hotels in Griekenland nee klaar maar een sterretje vallen

Gereisd Met partner in september 2016

Geweldige vakantie plek.

Henk en Thea van Meetelen
11-8-2016

Het personeel is super aardig en behulpzaam, kamers zijn netjes en schoon super fijn dat je een koelkast op je kamer hebt, kamers zijn schoon, badkamer beetje klein maar wel schoon, Eten en drinken is goed, alleen jammer dat er weinig tot geen animatie is.Wij vinden het niet echt een plek voor kleine kinders.

je bent inderdaad voor 11 euro in de stad die erg gezellig is.

Ook de dagtocht met het piratenschip is een aanrader(lunch valt wat tegen aan boord).

Bach bar leuke vriendelijke bediening, beetje vroeg dicht.

Aan zee bedjes 5 euro per 2 + parasol geen geld, ligbedje aan het zwembad niet te krijgen liggen overal handdoeken op! net als overal in de hotels waar je ook bent ter wereld, altijd het zelfde jammer is dat. beetje jammer voor mensen die daar willen vertoeven, wij hadden daar geen last van zijn zee mensen.

wij gaan zeker terg naar Jo An Bach dus tot ziens.