Zoover

8,1

Leuk hotelletje

Fam VdV
10-2-2012

wij hebben hier een leuke vakantie gehad: kamers ok, eten lekker, ligging goed, ... Je krijgt hier zeker waar voor je geld hoor!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Leuk kleinschallig hotel.

Jacqueline
22-6-2011

Fijn hotel direct aan het strand.Zeer vriendelijk personeel.Complex bestaat uit aparte gebouwen.Ligging in de buurt van diversen winkeltjes en restaurants.Loopafstand van de bus die je binnen een kwartier in het drukke centrum van Rethymon brengt.Met de bus kan je makkelijk zelf plekjes ontdekken op het eiland.Aanrader is Chania.

Het eten was voor ons gevarieerd genoeg.Altijd 2 soorten vlees en 1 visgerecht.Pasta,rijst en aardappels en diversen soorten groeten en salades.Altijd wel iets bij naar onze smaak.Sfeervol buiten terras bij het restaurant en de bar waar je 's avonds wat kon drinken was altijd gezellig druk.

Een andere aanrader voor een leuke dag uit op eens een andere manier dan met de bus of auto is een mountainbiketour met Adventurebikes .Wij hebben een onvergetelijke dag gehad.

mooie ligging aan strand

Wendy
9-9-2010

een week in dit hotel geweest samen met patner en drie vrienden

hebben een leuke tijd gehad de kamers zijn prima en netjes.

het eten was iets minder.

maar prachtig strand en heerlijke zee.

er zit ook een klein zwembadje bij het hotel.

op paar minuten lopen leuke winkeltjes.

Gereisd Met vrienden in augustus 2005

Prima plek dicht bij zee voor rustzoekers

Sonja
9-10-2009

dichtbij zee, eten was heerlijk en goed verzorgd.

bushalte voor de deur, service kamermeisjes/receptie was prima!

(s'nachts nog onze koffers naar boven gebracht en in de koelkast stond nog een volwaardige koude lunch, broodje en beleg etc, en dat midden in de nacht!!!)

Gereisd Met partner in september 2009

Prima plek, niets meer en niets minder

Bart
27-9-2009

Net terug van Jo- An Beach.

't is een prima app. complex. Mooi opgeknapt en vriendelijke mensen.

Kamer was schoon, en er was keus in kussens!

De kluis die je kunt huren is wat aan de kleine kant.

Ontbijt en diner zijn eenvoudig, maar goed te eten.

Het eten is redelijk voor de te betalen prijs.

Het warme water was tussen 17:00 en 19:30 een probleem als iedereen onder de douche stond.

Al met al een prima uitvalsbasis om Kreta te bekijken.

!! Zeer Ongeschikt voor mensen die slecht ter been zijn i.v.m. vele trappen !!

over het algemeen tevreden.

Dames Albronda.
24-9-2009

drankjes bij ontbijt konden beter.

eten was prima!

we waren 2 zussen.die daar een mooie vakantie hebben gehad!

Gereisd Anders in september 2009

Leuke vakantie

Viering
26-8-2009

Om te beginnen, blijkbaar hebben ze veel van vorig jaar geleerd, de kritieken die er staan en die ik heb gelezen, daar hebben ze blijkbaar afgelopen winter wat meer ge-daan. Personeel is ten allen tijde bereid je te helpen. Verder waren de kamers net-jes. Eten doen wij altijd buiten hotel en je moet wel een stukje lopen er voor, maar dan heb je toch te kust en te keur aan leuke eetgelegenheden. En zelfs daar willen mensen je als het moet nog verder helpen. Een hotel is voor ons ook puur een plek om te douchen en te overnachten. Alleen het onbijt is niet veel, maar dat zijn we eigenlijk bij veel hotels wel gewend.

nooit meer

Dennis
20-7-2009

Erg slecht.Niet gezelig .slecht afgewerkt appartement .irritante drukke straat.

Vervelend personeel in alle restaurantjes ,trekken je nog net niet naar binnen.

nooit meer naar joan beach

Gereisd Met partner in augustus 2008

een heerlijke plek waar het goed vertoeven is.

margot van der werf damen
11-7-2009

appartementen van jo-an beach zijn goed, we hebben er een heel fijne vakantie gehad met lekker eten en heel vriendelijke mensen. het hotel ligt op een prima lokatie met veel winkeltjes en terrasjes in de buurt. de halte van de hotelbus naar centrum van retmino is op 20 m.je bent dan in ongeveer 20 min. in hartje retmino

het hotel ligt aan de zee een paar trapjes af en je bent op het strand.

wat ons betreft is jo-an beach een echte aanrader.

Suuuuper!!

Joyce
26-4-2009

Dit Appartement is helemaal suuuuper! Niet te groot, precies goed! Overal leuke appartementjes, heel leuk! Gelijk aan het strand, dus helemaal goed! Eten is wel vaak hetzelfde, maar buiten het appartement kan je heeeeerlijk eten (Rethymnon stad)

Aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2008