Zoover

8,1

prima verblijf

lan
19-9-2015

leuk gebouw,niet standaard gebouwd,nette kamer,

,personeel is super vriendelijk,en behulpzaam.Vanuit hotel met bus,het centrum van rethymnon goed te bereiken.kost maar 1,35 e .

Minpuntje zijn de harde bedden en klein zwembadje,maar dit weegt niet op tegen het aangename verblijf.

Gereisd Met partner in september 2015

fantasche plek

margot
4-7-2015

ik ben hier voor de zevende keer geweest en heb er het nog steeds goed naar mijn zin!!! als ik weer thuiskom heb ik meteen weer heimwee.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Hele leuke locatie, en gezellig terras

V.d.velden
4-10-2014

Wij hebben het heel fijn gehad in jo-an beach, super aardige mensen, er was echt niemand van het personeel die niet aardig was.

Super gezellig terras, het eten was prima, alleen het vlees en de vis was niet zo bijzonder. Maar er was zoveel lekker ander eten dat wij heerlijk gegeten hebben. De kamers heel schoon. En de bus stopt vlakbij, er is ook een taxi standplaats voor de deur, voor 10 euro kun je naar Rethymnon.

Goed voor één keer.

Miranda van Alphen
31-7-2014

Jo-An Beach verrast! Het kleine maar gemoedelijke resort zorgt voor een goed ontvangst. Kamers, ruim, schoon. Personeel vriendelijk en welwillend. Ontbijt is keurig, alleen lunch en diner bied weinig keus en variatie. Echt op Russen en Duiters georiënteerd.

Zwembad is klein maar goed voor verkoeling. Het strand heeft gedeeltelijk zand maar de kustrand heeft kiezels, die in de zomerse temperaturen ervoor zorgen dat lopen zonder slippers niet te doen is. De poolbar met hun goed vriendelijk personeel zorgt voor goed koud drinken, en goede snacks, die echter buiten all inclusief wel betaald moeten worden. Helaas s'avonds geen animatie of live muziek. Het resort ligt gelegen aan een winkelstraat . Voor winkel , ga naar Rethymon. Voor 1,20 buskaartje sta je in de oude stad met talloze winkeltjes.

Voor het geld wat wij betaald hebben , had het eten beter gemogen. Al met al, een goede vakantie gehad. ;-) Geen " wauw " factor.

Geweldig Hotel

John en Gerda Horst
26-6-2014

Hotel Joan-Beach is schoon goede bedden heel vriendelijk personeel ze doen echt alles voor je.Zeer slechte animatie wordt je niet vrolijk van al 15 jaar het zelfde!! Beach bar te klein en gaat veel te vroeg dicht om 18.00 uur moet minstens open blijven tot 22.00 uur kan meer mee gedaan worden. Het all inclusive drinken valt erg tegen alleen frisdrank rode witte wijn bier raki ouzo en metaxa erg beperkte keuze alle andere alcoholische drankjes krijg je 30% korting maar niet op een animatie avond.Zwembad is erg klein wordt helemaal in bezit genomen door kleine kinderen met luchtbedden de handdoek service aan het [zwembad] is slecht je moet voor een handdoek 2.50 euro betalen dus als je je handdoek elke dag schoon wil hebben wordt dit een duur grapje.De marmeren tegels bij het zwembad en beach bar zijn zeer gevaarlijk glad als ze nat zijn. Verder een zeer goed onderhouden resort. Snap niet dat er mensen zijn die over het eten klagen dit is namelijk erg goed we zijn er vier weken geweest

Fantastisch!!

yvorich_1
31-7-2013

Het gezin bestaat uit 2 volwassenen en 3 kinderen (11,13,16). Wij hebben de gok gewaagd na het lezen van alle recensies. De vakantie was in één woord fantastisch! Het eten is gevarieerd, totaal geen minpunten. Je word op je wenken bediend. Als je een dagtoer gaat maken en dus vroeg moet ontbijten dan kan je dat opgeven bij de receptie. Vroeg ontbijten mag zelfs midden in de nacht en men kan altijd een lunchpakket meekrijgen. De airco kan de hele dag aan blijven staan. Hiervoor hoeft de kamersleutel niet in het contact te blijven zitten. Prima bedden maar zeer ongemakkelijke dikke kussens. De deken even dubbelvouwen en klaar is Kees. Het voorste terras ligt aan de weg zodat men leuk aapjes kan kijken. Vriendelijk personeel en correcte ontvangst.. Ideale ligging, want men stapt zo vanuit het zwembadje het strand op. Qua zwemmen is het strand goed.De eerste 10 meter liggen er rotsplateaus onder water waar men voorzichtig moet lopen. Voor snorkelen perfect, want er zwemmen mooie vissen.

nooit meer

ruud
10-2-2013

hotel en strand+tent zijn goed, maar het eten nou nou nou.

dan maar lekker eten in één van de vele tentjes, die waren wel te eten.

Gereisd Met partner in oktober 2012

goed hotel zondermeer

martinevandelsen
17-9-2012

dit hotel werd door de ene verguisd en de andere de hemel ingeprezen, ik vind het iets tussenin. Het is een goed hotel met lekker en gevarieerd eten, ik heb geen 2 dagen na elkaar hetzelfde gegeten. Onze kamer was raar ingedeeld, het was één met een verdiep, met een heeel smalle trap en ook wel gevaarlijk. Gelijkvloers stond er een 1-persoonsbed een frigo en er hing een dampkap? Daar was ook de badkamer, we moesten wel een handdoek aan het venster (het was spiegelglas) hangen want als het licht brandde kon iedereen je zien staan. Op de bovenverdieping was dus de slaapkamer, alles stond er in wat nodig is maar heel dicht bij elkaar. Het zwembad is veeeeeeeeel te klein voor zo'n hotel er staan 6 ligstoelen voor ongeveer 300 gasten? Het strand is wel net achter het hotel. De bars waren wel leuk zeker op donderdagavond. Niet altijd vriendelijk personeel, maar we hadden wat problemen en die werden direct opgelost. All in is miniem, al bij al een goede verhouding prijs-kwaliteit

Prima appartement

Marco
8-6-2012

Ruim appartement, voldoende comform. Zwembad was klein, voor kleine kinderen prima hoewel het niet erg schoon leek.

Gereisd Met partner in augustus 2003

Leuk, gezellig hotel

emma_steentjes
8-5-2012

we hebben heerlijk genoten in dit gezellige hotel. De appartementen zijn compleet en overzichtelijk. Eten is niet bijzonder maar gewoon goed. Wij zijn met kleine kinderen geweest en voor hun is het zwembad direct aan het strand een waar paradijs.

We hebben bij de buurman een auto gehuurd en zijn zo naar verschillende plaatsen gereden op het eiland, dit is echt een aanrader er is genoeg te zien op het mooie eiland!