Zoover

9,1

1 woord: Fantastisch.

Gert Jan Mulstege
22-7-2019

Hotel ligt half uur lopen van centrum, maar is leuke wandeling over de boulevard met tientallen winkels, restaurants en barretjes. Het centrum is super leuk en gezellig en voor ieder wat wils.

De locatie van Iperion is top. Direct aan zee met eigen strand en altijd plek. De appartementen zijn ruim, brandschoon en hebben schitterend uitzicht op zee. Het ontbijt is uitgebreid en kun je aan zee nuttigen. 'S avonds is de strandbar gezellig en met een zeer fannatieke, goede en aardige barman. Op 200 meter van Iperion zit restaurant Irini en wordt gerund door Nederlandse dame. Zeer nette zaak, super vriendelijk en erg lekker eten voor zowel lunch als diner. Je kunt haar ook gewoon aangeven waar je zin aan hebt.

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldig

Stella
20-5-2019

Goed vakantie complex, direct aan strand, mooie kamers, goed ontbijt en a la carte kaart in een rustige omgeving aan het einde van de boulevard. Zeer vriendelijk en gezellig personeel, alsof je thuis bent. Zeker een terugkomer voor ons

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch appartement op een perfecte locatie!!

Pietsje Jongma
11-10-2018

Een top accommodatie. Prachtig appartement echt op het strand, aan het einde van de boulevard. In ongeveer een half uur wandel je naar het oude centrum. Appartementen super schoon. Het ontbijt is geweldig!! Je moet geen zwembad liefhebber zijn, want het zwembad is heel klein!! Het strand met gratis bedden en parasols is top!!

Gereisd Met partner in september 2018

Direct aan zee gelegen, fijne plek!

Stella
15-9-2018

Wij kwamen al voordat onze dochter geboren is op deze fijne plek op Kreta. Met onze dochter erbij bevalt het ook nog steeds prima hier!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

fantastische vakantie.

richard de groot
10-9-2018

Hotel Iperion Beach is een 4 sterren hotel / appartementen complex met ongeveer 42 kamers. Alle kamers hebben zeezicht. Het hotel bevindt zich in Rhetymon aan het einde van de boulevard. Centrum Rhetymon op 2 km.

Het hotel staat praktisch op het strand. Strandbedjes en handdoeken inbegrepen in de prijs. We zijn er nu voor de 2e keer geweest en zijn van plan volgend jaar weer te gaan. Voor de aller kleinsten is het niet de meest ideale plek.

Eigenlijk kan ik geen zaken benoemen die niet goed zijn. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het gaat er allemaal erg gemoedelijk aan toe. Restaurant levert prima maaltijden voor een zeer goede prijs. ook het ontbijt is goed verzorgt.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Geweldig, klein paradijs! Rust vooral veel rust

Chantal
8-9-2018

Wij zijn hier 12 dagen geweest eind augustus. Dit is een klein paradijs! Het strand daar lig je vast aan en dat is zo heerlijk.

Ontzettend goed was het heerlijke ontbijt elke ochtend, en het zeer vriendelijke personeel wat er aanwezig is elke dag weer. Wij kijken vol enthousiasme en plezier terug aan onze vakantie en komen hier zeker nog eens terug!

Het enige wat wij wat ver vonden was de afstand naar Rethymnon centrum zelf. Daarom hebben wij gebruik gemaakt van een fiets vanuit Iperion en dat is al een beleving op zich. Super geregeld!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Ik ga zeker terug!

Alice
14-8-2018

Geweldig hotel, zeer luxe en schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten subliem. Rethymnon is een prachtige en veelzijdige stad waar je je zeker niet zult vervelen. Ook in de omgeving is genoeg te doen. Het zwembad is klein maar het hotel ligt direct aan een prachtig strand. De wandeling naar de stad is goed te doen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Gewelig! !!!

Ineke Tiemersma
27-7-2018

Geweldigge service. Geweldige schoonmaak. Geweldige airco en ontbijt. Geweldige locatie. Ontzettend aardig peresoneert. Alles kan niets is te veel.

Gereisd Met partner in juli 2018

Fantastisch.

Rob
19-6-2018

Precies zoals het beschreven wordt gewoon super werkelijk aan alles gedacht.

Perfecte wifi ook op het strand,ligbedjes gratis en ik heb ze geteld 40 parasols en 80 bedjes en 2 launge tentjes.

Dus met 41 kamers is er altijd plaats.Gewoon goed over nagedacht.

Uiterst vriendelijke mensen en super schoon.

Kluisje handoeken service alles incl.

Heerlijk rustig geen geraas van auto' s die langs een boulevard racen zo vanuit je kamer het strand op.9

Gereisd Met partner in juni 2018

Perfect!

Stef
3-5-2018

Alles was geweldig! Wij hadden een 2 persoonskamer gereserveerd en werden zonder vragen geupgrade naar een maisonnette van twee verdiepingen met een geweldig uitzicht op zee. Alles was net gerenoveerd en fris. Schoonmaak was top en personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Omdat het een klein hotel is wist de barman al vrij snel onze favo drankjes. Kwam deze dan ook zonder te bestellen brengen als we op het strand lagen. Een lekkere wandeling langs de boulevard en je bent in de oude stad. Ontbijt was altijd top verzorgd. Lekker op het terras in de zon. Avondeten kan je bestellen, simpel: denk aan pizza ed maar was ook allemaal lekker. Om de hoek zijn meerdere restaurantjes en supermarktjes. Genoeg strandbedden en een heerlijke zee! Zwembad is klein maar de zee voor de deur. Kan letterlijk niks slechts zeggen over dit hotel. Wij gaan graag nog eens maar het zit zo snel vol geboekt. Dus helaas nog niet gelukt. Zegt genoeg denk ik dan!

Gereisd Met partner in juni 2016