Zoover

Hotel Ideon

Hotelstersterster
8,1

2007

Ligging is aan te raden voor diegenen die vlakbij de en is

Jan en Sofie
2-7-2007

Ligging is aan te raden voor diegenen die vlakbij de restaurantjes, haventje en oude gezellige stadsgedeelte willen zitten. Service is basic maar ok ! Ontbijt idem ( basic maar zeker ok. Avond eten was opgedeeld in voorgerechten buffet, soep, hoofdgerecht met bediening en dessert buffet. Hoofdgerecht was steeds van mindere kwaliteit, andere zeer ok. Kamers ok , enkel badkmamer aan krappe kant. Hotel heeft ook een zeer mooie bar/ijssalon om 's avonds en overdag te veroeven. Kleine maar gezellige tuin ( verhard ) met zwembad.

Prima hotel, fijne bediening, erg gezellig

Fam Stuifzand
26-2-2007

Prima hotel, fijne bediening, erg gezellig. We gaan dit jaar al voor de vierde keer!

Gereisd Anders in februari 2007

Ik vind het een hele leuke accomodatie wat betreft ligging

MIchelle pleur
5-10-2006

Ik vind het een hele leuke accomodatie wat betreft ligging. Het zijn hele ruime appartementen die geen balcon hebben. Wel ligt er voor het hotel een heel leuk, gezellig en luxe terras.

Gereisd Anders in oktober 2006

fijn hotel elke kamer heeft een airco en balkon

h van berkesteijn
1-10-2006

fijn hotel elke kamer heeft een airco en balkon.tegen het centrum en het vissers haventje met terrasjes.fijn personeel

Gereisd Anders in oktober 2006

Wij hadden de appartementen die als laatste erbij zijn en

Jeroen en Marloes
9-8-2006

Wij hadden de appartementen die als laatste erbij zijn gebouwd en die zijn werkelijk zeer ruim en netjes ingericht. Het zwembad is wat aan de kleine kant maar wel lekker om in te verfrissen. Er zijn niet veel ligbedden bij het zwembad maar wij hadden altijd een plekje. Het is niet zo dat je 's ochtends je handdoek moet neer leggen om een plekje te bemachtigen. Het ontbijt is echt zeer goed met lekker vers brood en beleg en elke dag een andere lekkernij. Het personeel mocht wel wat vriendelijker zijn. Ze zeggen en doen niet meer dan nodig. Afstand tot winkeltjes en restaurant is perfect. Het mooie strand ligt wel op zeker 15 minuten lopen. Aan de voorkant kan 's avonds hinder ondervonden worden van grieks uitgaanspubliek maar dat is alleen gepraat en met de ramen dicht airco aan heb je daar weinig last van.

Hotel Ideon was voor ons een aangenaam hotel: perfecte met

Hans en Nele
6-8-2006

Hotel Ideon was voor ons een aangenaam hotel: perfecte ligging, gezellige sfeer, goede service maar met enig minpunt het kleine buitenterras met minuscule zwembad.

Wat betreft het eten kunnen we zeggen dat het ontbijt en voorgerecht heerlijk waren in tegenstelling tot de hoofdschotel wat voor ons te veel afwijkte van de Griekse keuken.

Gereisd Anders in augustus 2006

Heel goed hotel, héérlijk ontbijt

Resa
12-4-2006

Heel goed hotel, héérlijk ontbijt.

Klein zwembadje, maar ja, je trekt er toch op uit.

We hebben er een geweldige vakantie gehad.

Gereisd Anders in april 2006

Fijn, goed gelegen hotel met uiterst vriendelijke zeer bij

Harry
30-1-2006

Fijn, goed gelegen hotel met uiterst vriendelijke bediening, zeer attent.

Ligging bij het centrum, aan de haven en dicht bij het strand. Zeer gezellig stadje met veel goede restaurants.

Appartementen van Ideon zijn veel te donker en te rumoerig (achterkant) maar wel goed ingericht. TV laat het afweten.

Fijne lounge en terras, leuke bar en geweldig ontbijt. Gaan altijd in de stad eten.

Goed hotel

Annemie-Rini
30-10-2005

Goed hotel. Zeer dichtbij oude stadscentrum. Personeel erg vreindelijk

Gereisd Anders in oktober 2005

Goed gelegen mooi onderhouden hotel met (kind)vriendelijk

Hub, Mien Bianca, Ruud, Melissa (9)
20-8-2005

Goed gelegen mooi onderhouden hotel met (kind)vriendelijk personeel. Eten was erg op Engelse gasten afgestemd, geen enkele keer een Grieks hoofdgerecht en dat vonden wij jammer. Maar volgens gasten van andere hotels was het daar hetzefde dus iets voor de touroperators.

Verder was het eten wel goed vooral het voor- en nagerechtenbuffet.

Beslist een aanrader.