Zoover
Hotel Ideon

Hotel Ideon

Hotelstersterster
8,1

Een mooie uitvalsbasis om te stad te ontdekken!

Fam. Weed
21-5-2018

Hotel Ideon ligt aan de rand van het oude centrum. Binnen een paar minuten loop je in leuke kleine oude straatjes vol winkels en restaurantjes. Vermijd eens de haven en ga op zoek naar de kleine restaurantjes in de kleine straatjes. Het hotel is eenvoudig maar prima! Wij hadden een appartement voor 4 personen. Bij aankomst dachten we even ...wat benauwend. Opgesloten weinig plek om lekker te zitten. Maar dat was juist heel gezellig. Het personeel is super vriendelijk en niets is te veel. Het ontbijt is prima! Wij gaan zeker terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Een goed hotel!

Anne
17-10-2011

Wij logeerden van 7-14 okt. 2011 in Hotel Ideon.

Een mooi, vooral schoon hotel.

Uitstekende service op alle fronten!

Heerlijk gevarieerd eten, zowel voor ontbijt als diner.

Uitzicht is prachtig.

Herrie van de weg valt aan de voorkant reuze mee.

Doordat wij 's avonds om 7 uur pas vertrokken en het hotel niet meer vol zat voor de wintertijd, konden wij kostenloos onze kamer behouden op dag van vertrek.

In de directe omgeving van oude stadscentrum met allemaal gezellige winkeltjes.

SUPER

van steekelenburg
13-9-2010

wij zijn eind augustus in dit hotel geweest, wat een super service! gezegd dat het bed zo hard was, 5 min.later staan ze voor de deur met een nieuw topdek matras. ontbijtbuffet zeer uitgebreid, diner ook maar wat aan de lauwe kant. ligging is goed , door 2 af te sluiten deuren hadden wij , ondanks de herrie van de boulevard, er totaal geen last van. zeer vriendelijk personeel. een topper!

fantastische ligging,goed hotel

Wendker
14-9-2009

hotel ligt op een paar minuten lopen vlakbij de prachtige haven en boulevard van rethymnon,bij het hotel is vlakbij een strand,maar het mooiste strand is voorbij de boulevard op ong 10 minuten lopen vanaf hotel ideon,hier zijn ook de ligstoelen waar je ong 3 euro voorbetaald. Personeel in hotel ideon is zeer vriendelijk,goede sfeer.Het enigste minpuntje is dat het zwembad zeer klein is.

Een superleuke vakantie!

Charlotte
21-7-2009

Vorig jaar ben ik hier een weekje in dit hotel geweest, dit samen met enkele vriendinnen. Ik heb er een supervakantie gehad! Het personeel is zeer vriendelijk en bij problemen wordt er direct ingegrepen. Wij hadden een probleem met de douche. In 1 uurtje was dit in orde gebracht. Er is geen grote keuze in het buffet maar dat heb ik niet als een probleem ervaren. Moest er te veel zijn dan zou het ook niet meer gezond zijn en het is ook een kleinschalig hotel. Het hotel is een ideale uitvalbasis om uitstapjes te doen. Wij zijn ondermeer naar Chania, Samaria, Plakias en Heraklion getrokken. Deze uitstappen zijn perfect met de bus te doen en ook zeer goedkoop! Het centrale busstation ligt op 10 minuten wandelafstand van het hotel. In het centrum van rethymnon kan je lekker eten. Er zijn vele leuke winkeltjes en barretjes. Je kan er tot in de vroege uurtjes uitgaan. Ik heb er een fantastische vakantie gehad!

Wij zijn eind september voor het eerst naar Griekenland en

Engelien en Peter Pierik
11-10-2007

Wij zijn eind september voor het eerst naar Griekenland geweest.

De plaats Rethymon was een en al gezelligheid. Voor de tijd van het jaar echt gezellig druk.

Het hotel was in onze ogen heel goed en de service was prima.

Een aanrader voor wie een niet al te drukke vakantie wil en toch veel wil zien van het Griekse eiland Kreta

Gereisd Met vrienden in oktober 2007