Zoover
Hotel Ideon

Hotel Ideon

Hotelstersterster
8,1

Een vakantie om nooit te vergeten

Monique
10-8-2017

Ideon is een leuk hotel met ontzettend vriendelijk personeel. Als je het hotel uitloopt zit je zó in het oude en gezellige Rethymnon. Het eten is prima en ons appartement was ruim en schoon.

Nadat ik m'n voet bij het Fort heb verzwikt, werden we helemaal in de watten gelegd. Met name Franchesca, Sofia, Maria en Kostas waren geweldig! We komen hier heel graag nog een keer terug!

Geweldige ervaring!

Michelle
25-2-2017

Op een fantastische locatie, aan zee en op honderd meter van de oude stad. Comfortabele, ruime wat gedateerde kamers. Goed eten, fijn terras, klein zwembad, niet veelkinderen, dus rustig.

Het personeel is echt geweldig, heel behulpzaam en super vriendelijk!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Prima hotel

Cecilia
3-8-2015

Leuk hotel. Goed servicegericht en vriendelijk personeel. De bedden waren wat hard, maar bij aangeven bij de receptie hebben zij direct een dekbed bovenop het matras gelegd. Handdoeken voor het strand zijn tegen een borg van 10 euro per stuk te verkrijgen. Aan het eind krijg je deze borg weer terug. De kamers zijn netjes en schoon. De douche prima, een beetje krap. Eten was ook prima. Klein buffet, maar iedere dag wel iets lekker te vinden.

De ligging is heel leuk, aan het haventje, de bar aan de voorkant van het hotel is een gezellige plek. Restaurantjes en winkeltjes om de hoek. Het strand daarentegen is zeker 20 min. lopen.Dat is iets minder, als het erg heet is. Kortom een hele leuke locatie, zeker qua prijs/kwaliteit.

geen goede sfeer

dg
17-8-2014

het is niet mogelijk wc papier in de wc te gooien. dit moet in een emmertje.

zwembad is erg klein

sfeer in restaurant is weinig uitnodigend. beladen sfeer door restaurantmanager die al zuchtend laat merken als men naar haar mening verkeerd gaat zitten

eten vrij eenzijdig

hotel ligt circa 20 min lopen van het eerste acceptabele strand

wifi indoor doet het onvoldoende

harde bedden

kamers zijn zeer schoon en schoonmaaksters erg vriendelijk

Prachtige ligging!

alice tondeur
11-8-2010

Hotel Ideon is een zeer mooi gelegen hotel (appartementen) met aan de voorzijde uitzicht op zee. Ligging nabij het haventje, het oude fort en gelegen in de directe nabijheid van het oude stadscentrum met veel leuke winkels en restaurants. Wij hadden als gezin met 4 kinderen 2 appartementen gehuurd die zeer verzorgd waren. Nette kamers met verzorgde inrichting, ruime slaapkamer, mooie en complete badkamer. Bediening in het hotel was prima. Het enige minpuntje was het wat te kleine zwembad maar het mooie en ruime strand (met ligbedden en parasols) lag op 1 km. afstand dus geen klachten! In de avonden buiten de deur gegeten en ons vooral gericht op het oude stadscentrum met veel leuke gelegeheden waar je lekker en voor een redelijke prijs kan eten (tip/aanrader: restaurant Alana, in het oude stadsdeel gelegen, achter het hotel). Af te raden zijn de restaurants in het haventje, waar men op een vrij agressieve manier klanten benaderd en de prijs/kwaliteit verhouding niet juist is.