Zoover

8,1

net en gezellig hotel

lelie
11-10-2013

hotel ligt op een mooie locatie ,gezellige plaats nog lekker oud en knus

prima hotel vriendelijk personeel, netjes

Gereisd Met partner in september 2013

Fantastische plek

mabouwknegt
25-10-2011

Goed hotel voor mensen die niet van het strand houden, daarvoor moet je een kwartiertje lopen. Direkt achter het hotel zijn al de winkelstraatjes en restaurantjes. Vriendelijk personeel, staan allemaal voor je klaar. Eten is goed en gevariëerd. Karmers worden elke dag schoongemaakt.

Leuk balkon met zitje, uitzicht op zee hadden wij.

Beneden ook een gezellig terras

Een goed hotel!

Anne
17-10-2011

Wij logeerden van 7-14 okt. 2011 in Hotel Ideon.

Een mooi, vooral schoon hotel.

Uitstekende service op alle fronten!

Heerlijk gevarieerd eten, zowel voor ontbijt als diner.

Uitzicht is prachtig.

Herrie van de weg valt aan de voorkant reuze mee.

Doordat wij 's avonds om 7 uur pas vertrokken en het hotel niet meer vol zat voor de wintertijd, konden wij kostenloos onze kamer behouden op dag van vertrek.

In de directe omgeving van oude stadscentrum met allemaal gezellige winkeltjes.

Vergeet je oordoppen niet !

Lode
7-10-2011

Wanneer je een appartement huurt in plaats van een hotelkamer om zo van het verplichte halfpension af te wezen, neem dan oordoppen mee. De appartementen liggen in een bijgebouw direct aan een smal straatje. Vrijwel de gehele nacht uitgaanspubliek en andere schreeuwlelijks die direct langs je slaapkamerraam lopen. De appartementen hebben ook weinig privacy. Een gemeenschappelijk terras wordt met vier eenheden gedeeld. Er is wel een appartement op het dak waarvoor al het bovenstaande niet geldt maar de kans dat je net die krijgt is 1 op 10.

Fantastische plek

jan
4-6-2011

Keurig hotel, gunstig gelegen, redelijk aan het begin van de gezellige tentjes en steegjes maar toch rustig gelegen, ik vond het echt ideaal! Zwembad was niet groot maar voor kinderen toch goed omdat het niet intensief gebruikt werd ondanks dat het keurig onderhouden werd. Mensen waren aardig en hielpen daar waar ze konden. Kamers werden keurig gepoetst elke dag en voorzien van zuivere handdoeken en beddengoed. Het bad had men voor mij achterwege mogen laten en daarvoor in de plaats een iets grotere douche. Eten was goed, zowel bij ontbijt als avondeten ruimschoots voldoende keus. Sommige dingen bij het avondeten mochten voor mij iets warmer echter kan je dit enig zins verwachten als er in buffetvorm wordt geserveerd. Het drinken bij het avondeten was lachwekkend goedkoop. Klein minpuntje was dat het toilet van de bovenburen wat onprettig geluid me zich mee bracht. Al met al zou ik zo terug gaan, het was goed!

Top.!!!!!

Lucy
16-10-2010

Fantastische plek, attent personeel, al met al een prima hotel en ligging op Krtea.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Absoluut een aanrader

Bart
30-9-2010

Keurig hotel, gunstig gelegen, redelijk aan het begin van de gezellige tentjes en steegjes maar toch rustig gelegen, ik vond het echt ideaal! Zwembad was niet groot maar voor kinderen toch goed omdat het niet intensief gebruikt werd ondanks dat het keurig onderhouden werd. Mensen waren aardig en hielpen daar waar ze konden. Kamers werden keurig gepoetst elke dag en voorzien van zuivere handdoeken en beddegoed. Het bad had men voor mij achterwege mogen laten en daarvoor in de plaats een iets grotere douche. Gebruik van draadloos internet op de kamer vond ik prijzig, € 40,- per week. Eten was goed, zowel bij ontbijt als avondeten ruimschoots voldoende keus. Sommige dingen bij het avondeten mochten voor mij iets warmer echter kan je dit enigzins verwachten als er in buffetvorm wordt geserveerd. Het drinken bij het avondeten was lachwekkend goedkoop. Klein minpuntje was dat het toilet van de bovenburen wat onprettig geluid me zich mee bracht. Al met al zou ik zo terug gaan, het was goed!

SUPER

van steekelenburg
13-9-2010

wij zijn eind augustus in dit hotel geweest, wat een super service! gezegd dat het bed zo hard was, 5 min.later staan ze voor de deur met een nieuw topdek matras. ontbijtbuffet zeer uitgebreid, diner ook maar wat aan de lauwe kant. ligging is goed , door 2 af te sluiten deuren hadden wij , ondanks de herrie van de boulevard, er totaal geen last van. zeer vriendelijk personeel. een topper!

verzorgd simpel stadshotelletje met goede service

pebbles666
30-8-2010

vrij simpel en eenvoudig, maar al het nodige is voorzien. voor wie niet altijd in het hotel is , is dit een goed hotel.

ontbijt was lekker, dinner was 1soort vis, 2 soorten vlees of kip en dan genoeg groenten en pasta of aardappelen. de gerechten waren allemaal heel lekker. lekkere nagerechten en de mensen van het restaurant waren heel vriendelijk en deden een babbel. vlakbij het centrum. 5 minuten. vlakbij de zee 10 minuten.

mensen van het terras ook super lief. ik zou weer kiezen voor ideon.

Prachtige ligging!

alice tondeur
11-8-2010

Hotel Ideon is een zeer mooi gelegen hotel (appartementen) met aan de voorzijde uitzicht op zee. Ligging nabij het haventje, het oude fort en gelegen in de directe nabijheid van het oude stadscentrum met veel leuke winkels en restaurants. Wij hadden als gezin met 4 kinderen 2 appartementen gehuurd die zeer verzorgd waren. Nette kamers met verzorgde inrichting, ruime slaapkamer, mooie en complete badkamer. Bediening in het hotel was prima. Het enige minpuntje was het wat te kleine zwembad maar het mooie en ruime strand (met ligbedden en parasols) lag op 1 km. afstand dus geen klachten! In de avonden buiten de deur gegeten en ons vooral gericht op het oude stadscentrum met veel leuke gelegeheden waar je lekker en voor een redelijke prijs kan eten (tip/aanrader: restaurant Alana, in het oude stadsdeel gelegen, achter het hotel). Af te raden zijn de restaurants in het haventje, waar men op een vrij agressieve manier klanten benaderd en de prijs/kwaliteit verhouding niet juist is.