Zoover

Appartement

niet luxe, wel toplocatie

Liesbeth
27-8-2018

Het complex is leuk opgezet, een knus grieks dorpje. Wat absoluut top is, is de locatie. Je zit met 3 minuten aan het prachtige strand met ligstoelen en leuke strandbarretjes. Met diezelfde 3 minuten ben je ook aan de straat met restaurantjes en barretjes. De Beach bar van Galeana is prima, erg vriendelijk personeel. Wel gek dat die om 18.00 sluit.. ook het diner in het restaurant was op een gekke tijd; 18 .00 tot 20.30. Erg vroeg zelfs voor griekse begrippen, dus ook nooit gedaan, altijd in het dorpje zelf gegeten en rond 18 zijn gelukkig de buur strandbarretjes nog wel open. Nergens slecht gegeten en prijs valt ook reuze mee! Ontbijt beetje simpel. Kamers zelf (3 kamerapp) simpel en best verouderd. Erg jammer van balkon waar we net met 3 man op konden zitten. De hygiëne kan echt beter. Het bad zat nog vol met douche haren bij aankomst, dat is minder. Een nieuw wc brilletje doet ook wonderen. Schuursponsje ook.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Hele fijne plek op Kreta!

michiel hendriks
11-6-2018

Supervriendelijke eigenaren die echt je een welkom gevoel geven. Hoewel de inrichting wat simpel of erg basaal is....Het is gewoon prima w.b. prijs-kwaliteit!De beachbar is overdag erg gezellig om te gaan zitten en Stylianos doet er zijn best om een fijne lunch te maken. De WIFI is niet overal even sterk....maar come on.....je bent op vakantie en je hoeft ook niet continu op je mobiel te zitten dan. Het strand is aangrenzend aan aap.complex en overtrof alle verwachtingen! Maria als gastvrouw is een van de hartelijkste mensen die ik ooit heb ontmoet. We gaan terug!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Nooit meer... Tenzij die man weg is!

Wilmar
8-10-2017

Bijna alles was heerlijk... Het strand de zwembaden.. Alles dichtbij .. Heerlijk eten... Behalve .. slecht ontbijt.. Elke dag hetzelde .. geen variatie.. Oude brood.. Eieren dag v te voren gekookt.. Volgende dag opgewarmd en blauw.. Slechte vleeswaren .. Van 8 tot 10uur is het ontbijt .. kom niet om half10 want dan is er niks meer!! En vooral moet die sjaggerijnige beheerder ontslagen worden.. Wat een vreselijke dominante bemoeial..!!! Om die reden gaan we niet meer..!!!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heel erg leuk

Petra
24-6-2017

Leuk complex met kleine gebouwtjes en straatjes. Direct erachter het zwembad,het terras en het strand.

We hadden een ruim appartement, prima verzorgd met zowel 's ochtends als 's middags zon op het balkon. Badkamer ook prima. Keukentje op zijn Grieks (piepklein) , maar voldoende voor ontbijt, koffie en thee zetten.

De eigenaar en klusjesman wonen op het complex en stonden voor je klaar als het nodig was. Helaas was de wifi erg slecht, dat was elke dag een ergernis. Schoonmaak ook heel goed, ze kwamen elke dag voor een kleine beurt en 3 x p.w. met schone lakens en handdoeken.

Locatie ook prima, veel restaurantjes in de straat en bushalte dichtbij om naar Rethymnon te gaan.

Heel erg naar ons zin gehad en zouden zeker weer gaan.

Heerlijke plek ,direct aan het strand !

Karin
29-3-2017

Gezellig park ,met genoeg ligbedden bij het zwembad . Je loopt zo het strand op . Er is een leuke beach bar , alleen overdag geopend. De terrassen van de studio"s waar wij zaten boden alleen geen privacy , aan een straatje en je buren zaten bijna bij je aan tafel . Buiten het park zijn genoeg restaurantjes ,barretjes en ook een grote supermarkt . Met de bus of taxi ben je zo in Rethymnon . We hebben een fijne vakantie gehad ,maar als we weer zouden gaan ,dan geen studio meer .

Geweldig heerlijk complex

Yvonne
17-9-2016

Mooi plekje direct aan het strand wij hebben wel een auto gehuurd om het prachtige eiland goed te kunnen verkennen.

Echt genoten vriendelijke mensen lekker eten zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prima locatie!

Vivi
3-9-2016

11 dagen voor 550 pp naar Kreta geweest. Galeana beach is perfect voor de prijs. Het strand ligt in de achtertuin, voor 5 euro heb je 2 bedjes en een parasol. Eten en drinken wordt gebracht door de serveerster. Mooie zee, die soms wat ruw kon zijn. Appartement zag er netjes en schoon uit, tja wat verouderd meubilair, maar welke appartementen op dit soort plaatsen hebben dat niet. Bedden waren wat hard, maar prima. Elke dag werd er schoongemaakt. Medewerkers waren vriendelijk. Enige nadeel maar 2 stopcontacten en douchekop moet je zelf vasthouden. Maar ook daar raak je aan gewend. Restaurants in de buurt zijn vooral toeristisch. Beste pizza's ooit bij Remember. Voor 5 euro kan je retour 2 personen naar Rethymnon, mooie stad met veel leuke straatjes en pleintjes. Wij hebben 2 excursies met touroperator gedaan, niet aan te raden. Voor die prijs kan je beter een auto huren. Maar Galeana beach valt niets over te klagen!

Toplocatie aan zee met goede buurman Lakis Bar

R en K
2-8-2016

De studio met badkamer is verouderd. Schoonmaak is goed. Jammer dat de beach bar van het complex om 18:00 uur sluit. Gelukkig is er een top bar naast het complex met lekkere Mojito's en goede service door Lakis. Deze bar is tot laat open.

Gereisd Met partner in juli 2016

Leuk en knus appartementencomplex

Her
31-7-2016

Galeana Beach is een prima appartement. Wij hebben twee weken in een twee kamer appartement gezeten. Dagelijks wordt het appartement schoon gemaakt en om de drie dagen nieuwe handdoeken. Het appartement was ruime met een prima douche die altijd warm water gaf. Keukentje is op zijn "Grieks" uitgerust. kortom voldoende voor ontbijt, maar beperkt om te koken. Dit laatste is niet nodig daar er meer dan genoeg restaurants in de omgeving zijn.

De Beach bar is tot ongeveer 18.00 uur open. Overigens is naast het appartement een prima en gezellig terras waar je meer dan leuk geholpen wordt en prima service krijgt. Dit is Lakis Beach Bar waar je ook bedjes kan huren voor aan het strand.

Zwembad is netjes en redelijk ruim, stukje doorlopen en dan ben je op het heerlijke strand waar je iedere avond kan genieten van de zonsondergang.

erg leuke accommodatie, idd. net een dorpje

Anky
28-7-2016

leuk complex, direct aan het strand. Aardig personeel, schoon, netjes, douche ( in studio) wat klein. Voor single wel wat(te) ver van Rethymnon, tenzij je auto huurt, of de bus neemt( 15 min. 1.30€) Uit eten absoluut goedkoop( aanrader: Mama's Taverna, ligt beetje van de weg, maar zo lekker ) Zwemschoenen mee; grens zee/ strand vol kiezels/stenen. Goede snacks bij strand café van Galeana Beach!