Zoover
Hotel Dimitrios Beach

Hotel Dimitrios Beach

9,1

Goed hotel met goede service

J Mondria
13-9-2019

Mooi hotel, nette kamers , eten is goed maar wel op Engelse gasten gericht o.a ontbijt (spruitjes, Bloemkool) Ook een nette bar en tot 2200 uur gratis en daarna alles betalen, versgeperste sinaasappels apart betalen ;-( , schoonmaak van het hotal is ook goed en toen we `s avonds aankwamen stond er in de koelkast op de kamers nog wat te eten, topklasse. Zwembad was een regelrechte tegenvaller, water was niet verwarmd en lag ook bijna de hele dag in de schaduw waardoor de temperatuur niet echt lekker was. De zee is ong. 300 meter verder met lekker water , maar wel je eigen handdoeken meenemen, het hotel kent geen handdoekenservice, naar het centrum toelopen naar de oude burcht is ruim 3500 meter, plusminus 35/ 40 minuten lopen. Mocht u zijn uitgekeken op het eten aan de overkant ligt de Taverne en ook goed eten daar.

Avondeten was goed niets mis mee maar verwacht geen buffet zoals een 5 sterren hotel. Animatie 3 x per week.

In een woord, geweldig!

Aryan
8-9-2019

Wat een heerlijk kleinschalig en sfeervol hotel! Ontzettend vriendelijk personeel die er alles aan gelegen is om het je naar de zin te maken. Een ruime zeer moderne schone kamer met koelkast, heerlijk eten, strand op steenworp afstand...enige minpuntje dat we kunnen bedenken is de wat lange transfertijd van en naar het vliegveld maar dat is het hotel niet aan te rekenen. Al met al zo'n beetje de beste hotel ervaring tot nog toe! Echt geweldig!

Heerlijke vakantie gehaf😎😎

Liny Sanders
5-9-2019

8 dagen hier geweest . Was heerlijk. Goede keuken en zeer vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in september 2019

Zeker aan te bevelen!! Super vakantie gehad

Hendrik Slagter
3-9-2019

Net terug van een super vakantie. Het hotel ligt gelijk aan het strand en in een levendige omgeving. Personeel is erg vriendelijk en wil alles voor je doen. Het eten was super goed en erg gevarieerd. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Om de avond een avondvullend programma. Volgend jaar komen we hier weer terug!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Mooi, leuk en schoon hotel, eten wat minder

Desiree
26-8-2019

Mooi hotel, gelegen op een mooie plek vlakbij het strand en een boulevard met barretjes en restaurants. Erg vriendelijk personeel. Naar Rethymnon lopen was nog wel een eindje (vooral in de hitte) maar prima te doen met de taxi. Hotel zelf was kleinzalig met een niet al te groot zwembad, maar was allemaal schoon en prima. Kamers waren ook schoon en sanitair netjes. Enige minpunt was het eten. Wij zaten all inclusive en vonden het eten niet erg lekker. Zijn bijna elke avond uit eten geweest. Dit was wel jammer voor de prijs die je betaalde.

Gereisd Met partner in augustus 2019

uitstekend!

Eric Verwer
19-8-2019

Last minute geboekt en zonder verwachtingen gearriveerd. Wat meteen opvalt is de oprechte vriendelijkheid en ontvangst van het personeel. Stuk voor stuk harde werkers en niets is teveel om het alle gasten naar hun zin te maken. Kamers zijn keurig en vooral schoon! Eten is gevarieerd en prima verzorgd. Kortom, een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Manager, OWNER, 1-9-2019

Dear Eric & family,

at first we would like to thank you for your time to review us on Zoover.

We really appreciate your excellent comment, it is the biggest reward to our efforts.

We are hoping to meet with you again in the near future.

Best regards.

Niet twijfelen, gewoon boeken, heerlijk hotel!!

Renske en René
5-8-2019

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad!

Dimitrios Beach blinkt in alles uit, onze complimenten aan het gehele personeel, het is super gezellig, brandschoon, fantastisch lekker eten met heel veel variatie, heerlijke kamers, een perfecte ligging, en alles lekker kleinschalig met veel aandacht voor de vakantieganger, er wordt overal aan gedacht.

We zijn nog nooit in zo'n hotel geweest en nog nooit voor een 2e keer naar hetzelfde hotel en gebied gegaan maar volgend jaar gaan we het nog een keer overdoen, er is nog zoveel te zien en te doen.

Gereisd Met partner in juni 2019

Super!

Fam.Hubregtsen
6-6-2019

Een niet zo een groot hotel met 100 kamers. Wij hadden een kamer met 2 slaapkamers, 2 douches en 2 wastafels voor 3 personen. Super!. Het personeel is fantastisch, vriendelijk en behulpzaam. Het is heel schoon. eten heerlijk en gevarieerd. als je het hier niet leuk vind ga dan naar een onbewoond eiland. strand op een paar minuten lopen. bushalte en taxi standplaats idem. in de straat en boeking kantoor. wij zijn bij de linker geweest die het winkeltje ook hebben. Dergelijk goed hotel hebben we nog nooit gehad en gaan we nooit meer vergeten. Gasten met verschillende nationaliteiten. Duits vnl. Deens, Engels . Door dat het wat kleiner is heb je sneller contact met anderen. Mario en Nicoletta helemaal geweldig. De vriendelijkheid van de mensen is niet te beschrijven. Van de schoonmaaksters tot de big boss. fantastisch.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Manager, OWNER, 2-7-2019

Dear family Hubregtsen,

first we would like to thank you for your time to review us on Zoover.

We really appreciate your positive comment about our facilities and our staff.

It has been our pleasure to have you here and we are really hoping to have you back again in te future.

Best regards.

Fantastisch just do it

Albert en Anja
17-9-2018

Weer terug van een mooie vakantie en wederom (voor het 6 de jaar oprij) een super verblijf in dit mooie hotel wij komen gewoon graag terug want het is een schoon hotel kamers worden dagelijks schoongemaakt (erg netjes) eten is prima en het personeel fantastisch we voelen ons er echt thuis en super welkom.

het strand en de boulevard liggen op nog geen 150 meter van het hotel taxi om de hoek om je naar het centrum te brengen voor € 5,- of je huurt een fiets voor een aantal dagen(wel afdingen haha) kun je ook de buurt een beetje verkennen er is veel te doen ook voor de mensen die van een beetje actie houden zoals een jetski safari, buggy safari of quat safari en nog veel meer ook op het water dit hotel is een echte aanrader je voelt je echt welkom en het personeel werkt hard en is fantastisch ik zou zeggen probeer het ook eens je wordt niet teleurgesteld een echte aanrader

Albert en Anja

Gereisd Met partner in september 2018
Manager, OWNER, 2-7-2019

Dear Albert & Anja,

We would like to thank you for your positive review on Zoover.

Every year you take some time to write about us and it is highly appreciated.

We are waiting to see you again this year.

In 1 woord gezegd Fantastisch

Kiena
3-6-2018

Mooi kleinschalig hotel waar we erg vriendelijk werden ontvangen ..we kwamen snachts om 00.00 aan ..stond er als welkom een lunch klaar in de koelkast .. superrr ..We er 1 week van 24 tot 31 mei geweest ..iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam ..heb me hier erg thuisgevoeld ..zal zo hier zo weer naar toegaan ..de barman Mario was ook speciaal voor mij met zijn leuke humor en zn lekkere drankjes ..bedankt voor de leuke tijd ..

Gereisd Met vrienden in mei 2018