Zoover

9,8

Fantastische vakantie!

Sylvia
19-8-2019

We zijn s’nachts aangekomen in het hotel en na incheck naar onze kamer gegaan.De kamer was prachtig en groot, echt niks mis mee maar we zagen wel dat ons balkon pal aan de straatkant zat. Terug naar de receptie en gevraagd of we naar de bovenste verdieping mochten verhuizen. Ze zou gaan zoeken voor een oplossing...nu was het nog volgeboekt. 2 dagen later kregen we alsnog een kamer boven. Deze kamer en douche waren nog mooier. Elke dag werd er keurig schoongemaakt. Bedden waren super! 2 weken hebben we als koning en koningin geleefd en heerlijk bijna dagelijks aan het geweldige zwembad gelegen en uiteraard veel in het zwembad. Het is niet groot maar geen dag hebben we handdoeken hoeven leggen.

Meiden in de bediening waren ook geweldig!

Strand is vlakbij. Op de boulevard kan je overal goed eten. Melrose heeft geen diner.

Ik kan wel blijven schrijven....... ga hier gewoon heen en ervaar het zelf!

Gereisd Met partner in juni 2019

Zeker nog een keer terug!

Anje
29-11-2018

Geweldig modern gerenoveerd hotel. Vriendelijk personeel. Prachtige kamers. Fijn zwembad. Heerlijk ontbijt. Goede ligging tov boulevard en strand. Kortom, de ideale plek!

Gereisd Met partner in september 2018

Hans Dales
8-10-2018

Het is een geweldig nieuw hotel met aardige mensen, alle comfort van deze tijd een uitstekende wifi, airco etc.

Het ontbijt was ook erg uitgebreid.

Gereisd Met partner in september 2018

Leuk hotel

Elisa & Sjors
2-10-2011

Wij zijn er eind augustus 2 weken geweest.

Het appartement ziet er heel goed uit we hadden een vrij grote kamer voor 2, leuk balkon met uitzicht op zee. Er werd elke dag behalve zondag schoon gemaakt(wel met beetje fooi). Je zit bijna aan zee een supermarkt op de hoek . Het is vrij rustig 's nachts. Je zit alleen wel 20 min lopen naar de oude stad. Maar het was absoluut de moeite waard voor dat geld!! het zwembad is trouwens ook fijn. en tot 9uur open

goed app

A van Breugel
21-8-2011

goede app,maar de leiding was erg nors

aanrader is om bij thalassa te gaan eten, voor nog geen 40euro, een compleet menu voor 3 personen top personeel,gelegen aan de boulevard op nog 100meter van bella mare

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

prima

Erik
27-9-2010

Bella Mare is een prima optie voor een vakantie in Rethymnon.

Je loopt zo het strand op. Het centrum is wel wat verder maar te doen.

Wij hadden een ruime schone kamer met een lekker balkon en zij-zeezicht.

Het zwembad is niet echt aantrekkelijk.

Ik vond het gezien de prijs/kwaliteit geen verkeerde keuze.

Gereisd Met partner in januari 2010

Prima appartement.

Ria
26-9-2010

Wij verbleven van 9-20 september 2010 in een 2-kmr app. Kregen op verzoek een app. met (zij-)zeezicht op de 4e verd. Prima app. met ruim balkon, lekker de hele dag in de schaduw. Schoonmaak prima, dagelijks schone handdoeken. Legden wel elke dag een euro neer voor de schoonmaaksters. Airco tegen betaling verkrijgbaar, hebben we niet gedaan. Receptie heel vriendelijk en hulpvaardig. Komen misschien eerst wel wat stug over, maar als jezelf vriendelijk doet zijn zij het ook wel. Ligt vlak bij strand en op loopafstand van oude stad.

Prima

Mir
19-2-2010

Heb een prima vakantie gehad!

Appartement vond ik redelijk schoon. De eigenaresse is niet de meest sociale persoon die er rondloopt, maar zo vaak ben je niet in het appartement!

Omgeving is heel fijn en mooi, je kunt vanuit Rethymnon behoorlijk wat ondernemen. Wel werden wij van tevoren gewaarschuwd voor de onderstroom in de zee. We waren er de laatste 2 weken van juli en we mochten totaal 5 dagen zwemmen in de zee. Op zich wel begrijpelijk, het was echt heel gevaarlijk!

Maar verder: heerlijke vakantie gehad!

Waar voor je geld

Arnaud
28-8-2009

Bella Mare is goed, zeker voor het geld wat je er voor betaalt. Maar de schoonmaak is schandalig,ze komen dan wel elke dag (behlve zondag)het enige wat ze doen is handdoeken vervangen en vuilniszakken verwisselen. Van iets SCHOON maken hebben ze nog nooit gehoord, tenzij je met euros gaat wapperen.Al met al was ons app. dus na enkele dagen vies en stoffig. Moeder de Manager kan erg kribbig reageren en spreek nauwelijks Engels, dit is slecht voor een gastvrouw die de hele dag achter de receptie zit.Wat echt niet kon waren de bedden, op vak. nog nooit zulke slechte matrassen gehad, voel het nu nog in m'n rug. Verder is Bella Mare een prima uitvalbasis, het strand is inderdaad maar 50 meter en de haven en het oude centrum zijn te voet ook goed te doen. Als je lekker wilt eten ga dan niet aan de Boulevard maar loop verder door naar achteren en ga het oude centrum in. Echt een aanrader!

netjes schoon en goed

bob
2-8-2009

bella mare is goed, redelijk groot complex, nette kamers, ruim, schoon, om de dag schoongemaakt IEDERE dag schone handoeken, modern ingericht , 5 euro pd goede airco, 15 euro pw kluisje in de kamer, pesoneel is netjes + helpt gelijk. Zwembad is goed, schoon + ligt tot 4-5 uur in de zon, lift aanwezig en alles is prima + veilig, brandhaspels, brandmelders aanwezig. Degene die zeggen niks: bella mare staat al jaren in de top 3, daar is een reden voor, grieken spreken niet zo best engels, dat ligt niet aan bella mare. Strand op 50 meter afstand, loopafstand naar de stad - geen 8 euro taxi - is bella mare voor 500 euro 8 d in juli meer dan goed. Nog wat info: je kan ook ontbijt boeken in het bijgelegen complex. Schoonmaak rond 11 uur. Bar waar je snacks kan kopen en ijs. Internet 2.50 pu 1 pc in de lobby - wifi overigens dus wie weet komt dit nog op de kamers ook.