Zoover

8,3

Nooit meer

Harry
16-9-2016

Het hotel is niet aan te raden!! De referenties die overal staan kloppen niet. Het hotel is zeker geen 3 sterren waard! Kreta is geweldig alleen een verblijf in dit hotel maakt het minder.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Een vakantie om nooit te vergeten!

Lindsey
25-1-2014

Twee weken doorgebracht in hotel Axos en een vakantie gehad om nooit te vergeten. Het appartement dat we toegewezen kregen was erg klein voor 4 volwassenen. Dit aangegeven bij de receptie. De volgende dag konden we bij een ander (ruimer) appartement gaan kijken en hebben deze ook genomen. De bar beneden is erg gezellig en het personeel werkt hard. We hebben hier elke avond een drankje gedronken en het personeel komt ook regelmatig een praatje maken. Meerdere keren in de week wordt er hier entertainment verzorgt. Het is een kleinschalige accommodatie waardoor je makkelijk in contact komt met andere gasten. Bij het zwembad zijn voldoende ligbedden, parasols en zitjes aanwezig. Direct voor het hotel zijn enkele parkeerplaatsen beschikbaar. Een paar meter verderop bezit het hotel een grotere parkeerplaats.

Niet gelegen aan de boulevard en daardoor is het 's avonds relatief rustig. Wel zijn er voldoende winkeltjes en supermarkten in de buurt.

Nooit meer

Martijn
23-9-2012

*1e nacht niet geslapen tgv geluid bar. Volgens nachtwaker bekend probleem. Dag later verhuizing van app naar studio en verschil in kostprijs retour. Geen compensatie of excuses voor 1e nacht. *Bed vol haren. Oplossing:matrasbeschermer werd in kast gelegd. Wrsch mag de volgende gast dus weer vd haren genieten. *Je ligt op een onbedekt matras, omdat de cover te kort is. Men zei dat de nieuwe (’09) matrassen groter zijn dan eerder en daarom past de cover niet. Belachelijke reden. *Bedlinnen en handdoeken vies *Schoonmaakster laat terrasdeur open. Rolluik is dan wel omlaag, maar dat kon met 1 vinger opgetild worden. Iedereen kan dus je kamer in. *Keuken disfunctioneel:Na 1u kookte het water nog niet *Vies servies en bestek. Geen afwasmiddel of -handdoek aanwezig. Schoonmaakster wast ook niet af *Meestal ijskoud water. Volgens hotel tgv slecht weer, maar daarvoor hadden we al problemen *Reactie hotel:niemand anders klaagt, dus jullie zijn t probleem=Onprofessioneel *Te weinig parkeerplaats

Zeer leuk stadshotel

hvb
13-8-2012

In Platanes is dit een heel leuk hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving zijn vele restaurantjes waar je uit kan kiezen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

"Fantastische vakantie gehad"

Mari
11-8-2012

Wij hebben het erg naar onze zin gehad in Hotel Axos. Hadden een 2 kamer apartement met ruime balkon. Onze mede reizigers hadden onderdaad een kleinere appartement en het balkon was daar wel erg klein. Maar verder was alles prima. Het personeel is ook zeer behulpzaam en erg vriendelijk. De ligging is perfect. Veel goede restaurantjes dichtbij en het strand is op 200m. De bar aan de voorkant is erg gezellig met leuke muziek.

Geweldige vakantie gehad!

Winnie
4-8-2012

Axos is naar onze mening geweldig. Als we nog een keer naar deze plek op vakantie zouden gaan, gaan we zeker terug. Wij hadden een 1-kamer appartement. Niet super groot, maar van alle gemakken voorzien. Wij waren toch niet veel op de kamer, dus de grootte heeft ons absoluut niet gestoord. Daarnaast kreeg je om de dag nieuw beddengoed en handdoeken en werden prullenbakken iedere dag geleegd. Wat mensen hieronder schreven over de airce klopt, het afvalwater loopt het balkon op. Echter was dit bij ons niet vies, en werd het iedere dag door de 'housekeeping' opgedweild.

Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Helpen je overal mee.

Axos is perfect gelegen. Midden in een rustiger toeristisch dorpje. Met de taxi (8euro) of gehuurde scooter (19euro per dag) ben je in 10 minuten in Rethymnon. In 5 minuten lopen ben je aan zee.

Daarnaast bevat Axos een super gezellige bar waar je ook zeker een avondje moet gaan kijken. Iedere week is er overigens ook live muziek.

Prima kleinschalig hotel

Henno
2-8-2012

Hotel Axos is een heerlijke vakantie verblijfplaats. De ligging is perfect, dicht bij het strand en restaurantjes. De kamers zijn goed, al is de inhoud erg standaard. Gezellige bar aan voorkant. Wij zaten zwembadzijde en dit was erg rustig. Wifi op kamer. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wij hebben niet in het hotel gegeten, maar eten in restaurantjes was erg lekker en betaalbaar.

nooit meer

kleinee
31-7-2012

Klein 2 kamer app. hadden beter studio kunnen nemen.Hadden dan ook nog 150 euro goedkoper geweest. balcon geen uitzicht ,als airco aan had gestaan goor vies water op balcon waar over je weg glibberde.Gevraag ander kamer kon na 3/4 dagen. Maar was opdat moment geen verbetering boven bar.

Gereisd Met partner in juni 2012

nooit meer

koster-kleinee
30-7-2012

Hadden kamer 220 oude kamer,klein konden niet aan tafel zitten want dan kon je nergens meer bij.Balcon vies uitzicht op struiken,als airco aan had gestaan kon je de volgende glibberen op balcon van vies afval water airco.Andere kamer gevraag kon naar 3/of 4 dagen..Zeker geen 9 waard hooguit 7 en dat vonden heel veel nederlanders met ons die daar op dat tijdstip ook waren.

absoluut een aanrader!!

The balloon-man
7-9-2011

Deze week teruggekomen van een heerlijke vakantie! Over Axos niets dan goeds! Zwembad is prima, bar is erg gezellig, personeel super vriendelijk en erg behulpzaam, de ijsjes erg lekker! Het hotel ligt midden in het dorp Platanes, restaurants, pin-automaten, supermarkten, bakker en strand binnen 5 minuten loopafstand. Voor €1,20 ben je met de bus in 10 minuten in het oude centrum van Rethymnon, waar je heerlijk kunt eten en winkelen.

Axos is wat ons betreft een topper!