Zoover
Hotel Theoni

Hotel Theoni

8,4

Zalige vakantie in gezellig Malia .

Paul
5-10-2019

Rustig gelegen, aan de rand van een gezellig Mali. Eigenaar/personeel is zeer vriendelijk en zorgt voor een echt vakantie gevoel. Strand is 15 minuten wandelen. Kamer ruim en schoon, wel harde bedden. Verder een prima verblijf.

Gereisd Met partner in september 2019

Verrassend goed

Jeannot en Wilma
22-9-2019

Goed verzorgd, vriendelijke medewerkers, mooi zwembad, rustig gelegen met het strand op wandelafstand, prima restaurants in de omgeving. Enigzins gedateerde kamer inrichting maar deze voldoet nog steeds, zeker een plek om naar terug te keren.

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastisch!

Marco
25-8-2019

Heerlijk rustig appartement complex op loopafstand van zowel het oude als het nieuwe centrum van malia. Erg ruime kamers. Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om je het naar je zin te maken.

Het ontbijt is eenvoudig maar voldoet. Heerlijk groot rustig zwembad.

Het oude centrum van malia is s’avonds erg gezellig met hele goede, gezellige en zeer voordelige tavernes. Het nieuwe gedeelte bestaat voornamelijk uit Engelse vreetschuren en pubs. Niet ons ding.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Leuke onbezorgde vakantie

Willianne
12-8-2019

Warm welkom. Gastvrouw brengt je naar appartement. Airco was 7 euro per dag. Appartement was voorzien van basis voorzieningen. Appartement was geluidsdicht. Elke dag schone lakens en handdoeken. Heel vriendelijk personeel. Fijn zwembad met ligweide. 15 min lopen naar het strand. Bakker zit om de hoek.

Genoeg eettentjes op 10 a 15 min lopen.

Aanrader:

- 2 dagen auto huren bij Malia Cars

- 1 dag quad huren bij Malia Cars om de bergen (asfalt wegen) in te gaan

- Aqua Plus park (transfer kan geregeld worden maar wij hebben zelf scootertje gehuurd om er te komen

- eten bij Sofi / tentje er tegenover

- oud Malia

- eten bij Red Lion

- zonsondergang strand rechts

Kortom, lekker summier, relaxt, rustig, chill en leuke vakantie..

Gereisd Met partner in juli 2019

super verblijf en omgeving

erwin & robin
15-7-2019

Goede omgeving en alles super netjes en goed op orde! de appartementen zelf zijn wat goedkoop ingericht maar prima om te slapen/koken ook geluidsdicht! zwembad en omgeving zijn perfect, ook zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldig om tot rust te komen.

Annet
1-7-2019

Vakantietripje naar appartement Theoni. Na een hartelijk ontvangst naar het schone appartement gebracht door de gastvrouw. Appartementen hebben airco maar omdat die van ons op de noordkant lag dit niet nodig gehad. Personeel is zeer vriendelijk, bedden worden dagelijks opgemaakt en over de handdoek verschoning ook niets te klagen. De mogelijkheid om zelf te koken is gering, maar een eitje bakken is mogelijk. Verder om de hoek een uitstekende taveerne dus ook geen behoefte om zelf te koken. S avonds meerdere malen genoten van de heerlijke cocktails in de overdekte loungeruimte van het complex. Kortom het complex is zeer geschikt voor een relax vakantie.

Gereisd Met partner in juni 2019

Prettig verblijf

Corrie de Vries
16-9-2017

Prima appartementen, schoon en verzorgd. Zo ook de tuin en het zwembad.

Enige nadeel vonden wij, het sumiere keukengedeelte. Te weinig pannen en bestek om goed te koken. Slechts 1 kookplaatje.(jammer)...

Voor kleine kinderen zou een klein zwembadje leuk zijn...

Gereisd Met partner in september 2017

Wij zijn er met twee stellen geweest en kregen de studio,s

marco en danka
11-2-2008

Wij zijn er met twee stellen geweest en kregen de studio,s aan de achterkant. Prima ligging, schoon en hoewel wij er tot midden in de nacht op het voor plaatsje zaten, geen probleem. Wij noemde de eigenaar papa en kregen regelmatig een ouzo, hij was altijd blij als hij ons zag want dan dronk hij mee. Ook moeders en de twee zonen waren erg aardig

Gereisd Met partner in februari 2008

Het was echt een practige week bij het appartement!! zulke

Marijke
22-1-2007

Het was echt een practige week bij het appartement!! zulke lieve mensen die alles voor je regelen!! zou er zo weer heen gaan! heel schoon en aardig! wij waren er in de rustige periode eind september!

Gereisd Anders in januari 2007

Hoezo al dat gezeur van ver naar de uitgaansstraat?! waar

linda
30-12-2006

Hoezo al dat gezeur van ver naar de uitgaansstraat?! waar zijn jullie dan uitgegaan!? en idd veel jongere dus dan weet je dat het druk is! Het was gewoon echt gezellig! super aardige mensen allemaal en uitgaansgelegenheden op 10 min lopen! echt top vakantie gehad!!!

Gereisd Anders in december 2006