Zoover

7,7

Niet geweldig...

Dorine
22-7-2015

Mijn algehele indruk van het verblijf was prima, niet meer, niet minder. George deed zijn standaard aankomst-riedeltje en was ongeïnteresseerd. Deze houding van George werd de hele week voortgezet, jammer. Verder was de kamer prima; klein en simpel, maar daar hadden we ook voor betaald. Verder was er een prima balkon met een fantastisch uitzicht op zowel de bergen als de zee. De schoonmaak is enkel het legen van prullenbakken en opvouwen van de bedlakens. De locatie van het appartement is perfect gelegen; rustig, en direct aan zee, maar binnen 10/15 minuutjes lopen ben je op de hoofdstraat van Malia met verschillende barretjes. Bij de poolbar kan je heerlijk eten en cocktails drinken voor weinig geld. De ligbedjes bij het strand hebben we niet gebruikt, aangezien ze daar bizar hoge prijzen voor vragen. Het zwembad is wat troebel, maar best te doen. Het is dus een verblijf met prima prijs-kwaliteitverhouding, waar je niet teveel moet verwachten van het personeel.

Nooit meer!

e de boer
20-7-2015

Dit appartementen complex heet nu dus Theo Star beach, de eigenaren hebben de naam veranderd vanwege de vele klachten. Het complex heeft geen zwembad, geen receptie, je maakt gebruik van het zwembad/receptie van Theo Star ( zonder het woord beach erachter). De appartementen zijn klein, veel dingen zijn stuk en het complex is sterk verouderd. De eigenaren, de zoons hebben het overgenomen, zijn liever lui dan moe. Ze moeten zelf hard lachen om de naamsverandering en dat zowel touroperator en de gasten dit niet door hebben. Het zwembad is vies, je ziet de bodem niet eens door een groenige laag. We werden met 4 personen in een 2/3 persoonsappartement gestopt en na veel hadden ze als oplossing dat onze kinderen dan met zijn tweeën wel in een ander appartement mochten.

Rustig en ligging aan strand en zee

almightyfrans
14-9-2014

Het appartement was eenvoudig doch erg schoon en voorzien van kleine keuken. Er is een tv met een Nederlandstalige zender (BVN). Er wordt ieder dag schoongemaakt en om de 3 dagen worden 2 handdoeken per persoon verschoont, bed linnen wordt na 6 dagen verschoont. Er is een airco, welke tegen betaling kan worden gebruikt ( € 7,00 per dag). Wij verbleven in een 2 kamerappartement met groot hoek terras op de begane grond. De bedden waren prima en er is voldoende kastruimte. De badkamer is eenvoudig maar heeft een goede douche. Het Zwembad is heerlijk en ligt aan het strand, daarbij een bar met erg vriendelijke bediening. Het gebruik van zonnebedden is gratis maar deze zijn veelal bezet. Er is ook een mogelijkheid om op het strand bedjes + parasol te huren. Er is wifi deze werd steeds beter naarmate ons verblijf. De taverne heeft lekker eten maar in de buurt nog meer leuke restaurants en taverne. De locatie is prima en ligt gunstig, rustig maar in de buurt van een gezellig centrum.

Prima..

Marielle Noordam
27-8-2014

Goede ligging, echt op het strand en dichtbij het centrum. De bedden zijn echter erg slecht en het zwembad niet zo schoon (troebel door de zonnebrand). Aardig personeel en goede service aan zowel de receptie als de zwembadbar. Gelegen in het rustige deel van Malia, iets verderop een druk uitgaansgebied met vooral Engelse toeristen.

Gereisd Met partner in juni 2014

Super ligging aan een super strand

Rob
11-6-2013

App, Theodosis, Als je via een achterbuurt pad naar het hotel loopt denk je echt waar ben ik nu terecht gekomen. Maar als je op het complex bent valt alles wel mee. Het complex wordt in tweeën gedeeld door een ander hotel. Beide gebouwen liggen super aan een super mooi strand zonder rotsen in de zee. De kamer was goed en netjes, geen luxe maar daar hadden we ook niet voor betaal. Douchen is verplicht met zijn tweeën, een moet namelijk de douch sproeier vast houden. Het personeel en beheerder is super behulpzaam en gastvrij zolang je maar gebruik,, maar als je vraag om de kamer 3 of 4 uurtjes langer te mogen aanhouden omdat je s avonds pas weg gaat is het koude gastvriendelijke antwoordt, 20 euro, Jammer. Door het opsplitsen van het complex ontbrak de sfeer, de bar gaat om 7 uur dicht en verder is er niets te beleven. Kort samen gevat, ga je voor alleen zon, zee, en strand voor weinig is het een prima complex. Wil je daarbij wat luxe en gezelligheid kan je beter bij de buren boeken.

super ligging

tanja
20-9-2012

Eenvoudig maar daar is de prijs ook naar.Ligging maakt alles goed !

Groot minpunt vinden wij de kwaliteit van het zwembadwater (bij Theo Star)

Zwembadwater is vies ,je kan de bodem niet zien en er ligt een zonnebrandolie laag op.

Het werd 1x per week wat schoongemaakt en dat kan echt niet.

Het was voor ons een reden om er geen gebruik van te maken.

Gelukkig de heldere zee op loopafstand.

De bedjes en rondom het zwembad werd elke dag keurig schoongemaakt.

Helaas weer wel heel wat handoekleggers aanwezig ! Terwijl er bedjes genoeg waren.

Primitief maar oké

saskia_stephanie
29-8-2012

Allereerst een PRACHTIG uitzicht, we hadden een kamer met volledig zeezicht echt super! Heerlijk vanaf het balkon, strand en de zee op ongeveer 30 meter afstand. Het appartementje zelf was behoorlijk klein. Keukenblok op 1 meter van het bed, dus echt koken zou ik daar niet doen. Binnen ook geen eetgelegenheid, dus mocht je echt koken ben je wel verplicht op het balkon te eten (maar dat doe je denk ik toch wel snel :-)) Verder wel prima keukenmateriaal, een oventje was fijn voor in de ochtend onze broodjes te roosteren. In bed voelde je wel veren door het matras heen. Badkamer een drama, piepklein, geen douchegordijn of hanger dus altijd een waterballet! Helaas liet de schoonmaak te wensen over. Bedden en handdoeken prima, maar de vloer.....bezem of iets gebruiken ze blijkbaar niet, alleen een nat dweiltje, gevolg dat er bij ons overal haren lagen, zand, kruimels..dit was wel erg smerig. Maar verder is de ligging perfect. En voor de prijs...tja het was echt voordelig!

Direct aan zee, zeezicht is perfect!

lotee_01234
21-6-2012

Hier met partner 2 weken verbleven. Zeezicht aangevraagd en gekregen en een prachtig uitzicht. Sowieso ben je na een paar stappen op het strand waar je voor een paar euro strandbedden kunt huren. Ook kun je op het trerrasje van Theodosis heerlijk vertoeven en eten/drinken incl. Nederlandse snacks. De kans op plek dichterbij het strand is groter dan bij theodore( duurdere versie). Onze kamer was oke. Airco minder. Koelkast goed en groot+vriesvak. De douche.. tja in Griekenland valt dit vaker tegen, maar in onze kamer wel een ramp: constant de slang vasthouden en erg klein en smerig, maar achja het zeezicht en de prijs maakt een hoop goed. Verschoning niet altijd goed. Op 15 min afstand pas de echte drukte, maar wel erg druk daar met quats, zelfs levensgevaarlijk vonden wij. Eiland onwijs tof om te ontdekken met een scooter, zonder scooter/auto mis je echt wat het eiland kan bieden (ook in directe omgeving). Het supermarktje is max. 4 minuten lopen. Kortom: een prima vakantie gehad.

Dit nooit meer

cheyenne
1-4-2012

prima ligging, maar vieze kamers, handdoeken, beddengoed. Gelukkig hadden we eigen handdoeken meegenomen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2008

heerlijk zwitserleven gevoel

Peter Jans
14-9-2011

wij komen er al jaren, en met ons nog vele anderen, je ziet steeds weer bekende.

leuke ongedwongen sfeer. lekker eten en.....drinken natuurlijk.

prachtige ligging direct aan het strand.

kortom wij willen niet anders

peter & elly

Gereisd Met partner in juni 2011