Zoover

7,2

Super

Jolanda
19-6-2011

Super hotel. Vriendelijk personeel, lekker eten. Was gelukkig erg rustig.

Mooie ruime kamer en erg schoon. Zelfs een koelkast op de kamer! Al met al een aanrader voor mensen die naar Kreta willen.

Gereisd Alleenreizend in juni 2011

afschuuuuuuuuuuuwwwwwelijk!

Mulder
13-6-2010

Een week op vakantie geweest in Malia Kreta. 's Avonds aangekomen in dit afschuwelijke hotel. Begon gelijk met keiharde disco-muziek die tot 0:30 werd gedraaid in hal/zaal grenzend aan de kamers waarin ik sliep (lees probeerde te slapen). En dat voor die 4 gasten die er zaten.

Toen ik om 23:45 eens ging vragen tot hoe laat het duurde, zeiden ze 5 minuten, maar uiteindelijk ging de muziek pas uit toen de laatste gast blijkbaar weg was. in de periode dat ik er kwam waren er veel Russen, niet echt gezellig. Luidruchtig en bot. De matrassen waren vreselijk, je kon de veren erdoorheen voelen. Toen ik de volgende ochtend vriendelijk vroeg of ze nog ander kamers hadden (en die hadden ze volop!!!) i.v.m. met de muziek, wilden ze me absoluut niet helpen. Ze zeiden 'muziek', zeker van de gasten...maar het was de muziek die zij als hotel zelf elke avond tot 0:30 echt loeihard draaiden. Ze hebben niet eens naar mijn verhaal willen luisteren. Superonvriendelijk personeel. Uitgedroogd eten. Vresel

Topper!! Al tien jaar!

KIRSTEN
12-12-2009

Hallo, sinds 1999 kom ik hier al naar toe. Een mooi hotel met een prachtige ligging aan zee. Alles bij de hand. Het is een perfecte plek om te ontspannen. Genoeg entertainment, ook voor de kids. Kamers worden goed schoongemaakt, de service is goed! Het personeel is super vriendelijk en gezellig!

Gereisd Alleenreizend in december 2009

leuk en goed hotel

manon
28-8-2008

ben terug van vakantie uit kreta, het hotel is netjes en goed verzorgd, ook vriendelijk personeel.

het strand is echt heerlijk, alleen uitkijken voor rotsblokken verder in het water, anders eventueel waterschoenen kopen. het eten is goed maar op den duur wel een beetje hetzelfde, in de buurt heb je diverse taverna's waar je goedkoop heel goed kunt eten. er is ook een nederlandse bar KIPOULI 20 meter verderop gerund door een nederlandse vrouw jessica en haar griekse man, heel gezellig.

tip: voor naar het centrum van malia te gaan, kan lopend maar duurt 30 minuten en op de fiets maar 15 minuten. fietsroutes zijn er genoeg daar.

ik heb daar een super vakantie gehad, en ga dan ook zeker nog eens een keertje terug naar dat hotel.