Zoover

ik vind het heel leuk om daar te zijn en maandag 9juli ga

carmen
7-7-2007

ik vind het heel leuk om daar te zijn en maandag 9juli ga ik

weerrrrrrrr. personeel is aardig er is een mooi uitzicht als je boven in het hotel zit of in het hotel. en er zijn vaak s avonds leuke dingen te doen en te zien !!!!!!!!!

Gereisd Anders in juli 2007

Net 15-06 teruggekomen

H.Ligtvoet
17-6-2007

Net 15-06 teruggekomen. Wij waren er in 2001 ook al eens geweest en was toen zeer goed bevallen.Sinds dit jaar hebben ze ook all-in,Duitsers,Polenen Tsjechen hadden dat.Of het daar aan ligt weet ik niet,maar het avondeten was onder de maat.De laatste drie dagen zijn we maar uit gaan eten.Verder staat de service er hoog in het vaandel en is het er goed toeven.Herman en Tiny.

het is echt een heeeeeeel mooi hotel ik heb daar mijn die

Kevin
11-6-2007

het is echt een heeeeeeel mooi hotel ik heb daar mijn eerste vakantie liefde ontmoet die in nederland in de buurt woonde. elke avond is er wel wat leuks te doen!!!! een heerlijk zwembad en heel aardig personeel. aleen 1 nadeel het ligt ver van het centrum af maar vedder is het een TOP hotel !!!

Gereisd Anders in juni 2007

Een drie sterren hotel moet je ook als zodanig beoordelen

John
28-11-2006

Een drie sterren hotel moet je ook als zodanig beoordelen. Vanwege drukte in juli/aug06 moest je wachten voor je de eetzaal in kon (so what je hebt vakantie en de tijd voor een praatje). Hoogstens 5 minuten wachten overigens. Fantastisch personeel wassili,stavros, elvis en de anderen geven je een extra vakantiegevoel. Malia zelf is minder, Chersonisos weer erg leuk. Aanraders zijn AGIOS nicolaus (met bus of auto, ca 30 min. moet je geweest zijn. Ook de oude hoofdstad Chania met oud Chania is een belevenis (wel 2,5 uur rijden maar dan beleef je ook wat)Strand bij hotel prima, in het water wel waterschoenen aan doen. Het is maar wat je zoekt op je vakantie, wij 2x 50jr en dochter 17 jaar hebben genoten. Voor echt leuk uitgaan (het is maar wat je wilt) is Chersonisos vele keren mooier dan Malia.

de voordelen van dit hotel zijn: prachtig strand, mooi en

Max en Tineke
30-9-2006

de voordelen van dit hotel zijn:

prachtig strand, mooi zwembad, vriendelijk personeel en lekker eten

nadelen: half uur in de rij voor een tafeltje in het restaurant en dan in de rij voor het buffet. De bar gaat door tot half drie en zeer luidruchtige barmannen. Had kamer tegenover de bar en heb geen oog dichtgedaan, daar de schoonmaak om 6.30 uur begint.

Kamer leuk, maar zeer eenvoudig.

De bus voor het hotel komt maar een keer per week. Taxi 7 euro en ze rijden als gekken, dus zeer geisoleerd.

Lichtpuntje is de Kipoulibar een eindje verderop, zeer leuke sfeer daar.

Wij zijn net terug uit Kreta

Remco & Lydia
10-9-2006

Wij zijn net terug uit Kreta.

Ik zal de voor-en nadelen vertellen:

Voordelen:goed hotel,vrolijk personeel, fantastisch strand en zwembad mooi dichtbij,afwisselend en lekker eten,'s avonds leuke entertainment,3 barren, lekker cocktails.

Nadelen:schoonmaak matig,ver van het centrum af(driekwartier lopen in hitte),geen pinautomaat in de buurt,soms betalen voor entertainment bij het hotel,slecht openbaarvervoer in de buurt,rotsbodem in zee (schoentjes aan),taxi's rijden als gekken!

Super vakantie gehad we zouden zo weer terug willen.

Hotel is zeker een aanrader !

heel goed hotel lekker eten heel gevarieerd wel jammer je

linda
3-9-2006

heel goed hotel

lekker eten heel gevarieerd wel jammer dat je voor een barbeque extra moet betalen maarja

het personeel heel vriendelijk (stravos,wassili,samirri,elvis en antonio)echt leuke jongens

ik zou echt zo weer terug willen. ontzettend leuk sfeertje en heerlijk dat strand dichtbij

Gereisd Anders in september 2006

Ook wij zijn net weer terug en hebben een hele goede hotel

Jeroen & Michelle
25-8-2006

Ook wij zijn net weer terug en hebben een hele goede vakantie gehad.

Het hotel was schoon mooi en heeft een erg mooie ligging.

Inderdaad het was wat druk maarja klagen kun je natuurlijk altijd.

Wij hebben het naar ons zin gehad en vinden het personeel erg vriendelijk.

Ze zullen ons volgend jaar weer zien!

Ook hebben wij het naar ons zin gehad in de Kipouli bar daar werkt een Hollandse met haar Griekse man.

De sangria en koffie daar zijn echt lekker!!!!!!

we zijn voor het eerst naar dit hotel geweest

Marlijn
11-8-2006

we zijn voor het eerst naar dit hotel geweest.. vonden de service erg slecht. we kwamen aan en hadden vervolgens geen kamer. het hotel gaf toe elk jaar in plaats van 450, wat in het hotel past, 600 plaatsen te overboeken. ook het eten was altijd het zelfde. je moest overal voor betalen ondanks dat je er verbleef. de omgeving was wel erg mooi. Het hotel was wel mooi en werd wel schoon gehouden, kortom: aan de service ontbrak een heleboel!

Groningen

ik ben vanmorgen terug gekomen en wil nu al weer naar wat

kristel en sabine
7-8-2006

ik ben vanmorgen terug gekomen en wil nu al weer naar pheadra. wat een gigantisch goed hotel zeg. lief en gastvrij personeel.erg gastvrij. het eten was normaal, je had ruime keuze in versschillende dingen. het ontbijt was ook erg lekker. in de snackbar bij het restaurant kun je zo ontzettend lekker eten voor een klein prijsje. verder waren het personeel zoals stratos,saimiri,vasilli,elvis,pedro, michael etc in 1 woord geweldig..

ik vond de prijs van het drinken erg meevallen. 2.20 voor een flesje cola. ik betaalde in chersonisos 3 euro voor een glas..