Zoover

7,2

Nooit meer

Zon aanbidder
2-10-2018

Ik ga hier nooit weer naar toe ! Zwembad water was zo koud mensen gingen er amper in omdat het te koud was !! Badkamer zou gerenoveerd zijn maar kwam uit het jaar 0 ! Ze bieden je een badkamer aan met bad maar hebben geen stop voor het bad want die hebben ze niet . (Waarom biedt je dan een bad aan ?) wc’s bij het zwembad kunnen niet op slot !

Het eten is echt niet lekker!! en ben vaak op vakantie geweest in all in hotels .

Personeel in het restaurant kan amper een glimlach vanaf . Wil je aan het strand of zwembad liggen dan moet je vroeg je bed uit om een bedje te reserveren .

Mensen met rugklachten kunnen niet slapen op deze bedden! Ze hebben ook geen oplossing .

Je krijgt 1 flesje water bij aankomst daarna zelf kopen of bij de bar een plastic glas halen .

Wil je de zee in neem schoentjes mee !!

Voor ons dit hotel nooit weer te duur voor wat ze je zogenaamd aanbieden ! En alles is Duits aangegeven !

Gereisd Met vrienden in september 2018

Super mooi hotel!

Sien
6-9-2018

Wij verbleven 6 dagen in het hotel en hebben van begin tot einde genoten. We hadden een kamer met zicht op zee, super mooi! Kamer top, mooie gerenoveerde kamer. Hygiëne top! Weinig plaats om aan het zwembad te liggen, maar wel ruim voldoende plaats op het strand. Hier staan ook ligbedden met parasols. Eten is lekker, niet altijd even veel variatie. Personeel is super vriendelijk. Het is ongeveer een half uurtje wandelen naar Malia. Je kan ook een taxi vragen aan het hotel dit kost €7. De bus kwam maar 1x per dag langs het hotel, maar in Malia is er bijna elk half uur een bus. Je kan ook een quad ofzo huren aan het hotel of in de buurt. Het hotel gaat uit van een Duitse firma, hierdoor staat alles beschreven in het Duits. Omdat het hotel buiten het centrum ligt is het er heel rustig s’avonds, geen lawaai. Wij hoorde enkel het geluid van de golven.

Dit hotel is een echte aanrader! Wie graag wil gaan voor een rustvakantie is dit hotel ideaal.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Een echte aanrader!

Lisenka
25-7-2018

Hoewel het op onze leeftijd logischer is je in het midden van uitgaanssteden, zoals Cherso te begeven, hebben wij absoluut geen gezelligheid gemist gedurende ons verblijf. Dit is onder andere het gevolg geweest van het ontzettend vriendelijke personeel. Hoewel onderstaand wordt beweerd dat het personeel, en dan met name Nikos (grote man), onbeleefd zou zijn, is dit voor ons absoluut niet waar gebeleken. Een vraag of bestelling werd namelijk altijd met een brede lach ontvangen! Tevens is de ligging wonderbaarlijk mooi, namelijk direct aan het strand met heerlijke snorkelmomentjes in de middag en een prachtige zonsondergang in de avond als gevolg. Daarnaast is Malia zeer nabijgelegen en bestaat er in het hotel de mogelijk een auto, quad of scooter te huren, waardoor de Kretiaanse horizon gemakkelijk verbreed wordt! Ook het eten en de drankjes smaakten naar meer. Of je nu rustzoeker of uitgaansliefhebber bent: hier wil je verblijven!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Nooit meer

Marja
27-5-2018

Geen faciliteiten, personeel onkundig, we kregen een niet gerenoveerde kamer en dit werd niet recht gezet. Helaas. Hotel is te doen, maar zeker geen aanrader.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Heerlijk genoten

Jennie Nolles-van den Elshout
25-5-2017

Het is natuurlijk net wat je zoekt, maar voor ons was het perfect. Schoon strand met ligbedjes en parasol. Zwembad ook weer schoon, rustig animatie, lekker eten. En echt super personeel. Van de barman tot schoonmaakster, van de kok tot de receptioniste.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Fantastische ligging, foto's van TO klopt niet

h.bouland
17-9-2012

Accommodatie is mooi gelegen aan het strand en er zijn 4 zwembaden.

Op het plaatje van touroperator staat een blauwe brug over een van de zwembaden en die is er gewoon niet. Zo is er heel veel wat niet klopt bij de reisaanbieding op de website van touroperator

Het is een nette buurt. Het personeel is geweldig, vriendelijk en werkt hard.

Er zijn 2 restaurants en het eten is prima, maar ik ga nooit meer naar een accommodatie waar zoveel Russen zijn, met hun asociaal eetgedrag.

De kamers worden elke dag schoongemaakt

Schoon, mooi strand, erg slecht eten

Maxine
22-8-2012

Het hotel wordt voornamelijk door Russen bezocht. Het eten wordt daar helaas op aangepast en was dus naar onze smaak erg slecht. We zijn dan ook elke avond in een restaurant in de buurt gaan eten. De kamers en het hele hotel worden goed schoon gehouden en dat is dus een groot pluspunt. Het AI is erg basaal. Geen mogelijkheden bij het zwembad: te weinig bedjes en al vanaf 06.00 uur bezet. Het strand daarentegen is geweldig (6 euro voor 2 bedjes en een parasol). Prima vakantieweekje gehad, maar volgend jaar ergens anders!

Redelijk hotel met aantal grote beperkingen!

Ron Vaessen
17-7-2012

Phaedra Beach is een redelijk hotel met, naar mijn mening, meer nadelen dan voordelen. Misschien nét 3 sterren waard, maar zeker niet meer!

Voordelen:

- Dicht bij het strand

- Redelijk rustig gelegen

- Beachbar met goede service

- Lift (makkelijk voor etage 3 en 4)

- Harde werkers en goede service in het restaurant

Nadelen:

- Betaling van airco (€6,- p/d)

- Betaling van strandbedden (€3,- p/s)

- All-in tot STRIKT 22:00 UUR! Daarna betaald drinken. Een barman is een echte aandachttrekker, uiterst arrogant en erg onvriendelijk!

- Héééél kleine douche! Je plakt tegen de douchegordijn aan als je er in staat..

- Gedateerde kamers, waarin het bedlinnen niet verschoond wordt (en ze de handdoeken soms ook vergeten)..

- Hotel ligt ver van het centrum van Malia (taxi aan te raden, zeker met 40 graden)

- Te klein restaurant voor alle gasten, eten weinig variatie en weinig smaakvol..

- 2 redelijk grote kinderbaden en 1 best klein zwembad (max. 2.8m diep)

- Veel russen (maar niet erg vervelend)

te rustig voor jongeren

Jolien
13-9-2011

het is een rustig gelegen hotel. De afstand tot het centrum van Malia is ongeveer 2km en net iets te ver om 's avonds te voet te doen. het is wel een verzorgd hotel en zeer lekker eten! Zowel 's middags als 's avonds is er ruime keuze tussen verschillende gerechten. Jammer dat er maar slechts een 30tal ligzetels aanwezig zijn aan het zwembad. De ligzetels op het strand zijn te betalen. Begin september waren wij de enige Belgen in het hotel. Voornamelijk Britten, Russen en Duitsers.

Prima hotel! Ligging aan het strand is fenomenaal!

Rhiana
11-9-2011

Ik ben samen met een vriendin 8 dagen naar dit hotel geweest en hebben het als een prima hotel ervaren. We zijn net een week terug. Het eten was divers en erg goed, personeel uiterst vriendelijk en de ligging aan het strand is gewoon fantastisch.

De afstand naar het centrum van Malia is wel wat ver, qua uitgaan is het net te ver om te lopen en fietsen huren is niet echt ideaal. Daarom hebben wij gekozen voor het heen- en teruggaan met een taxi. Voor €7,- ben je in het centrum. Er is een bushalte voor het hotel, maar de laatste bus gaat rond etenstijd dus dit was geen optie.

Iedere avond is er ook van alles te doen in het hotel wat betreft amusement. Wat we niet verwachtten was dat je iedere dag voor je strandbedjes moest betalen, €3,- per bedje. Maarja, dan lig je onder een parasol op een prima bedje.

Van All-in kon gebruik worden gemaakt tot 22.00uur 's avonds. Af en toe niet erg handig, aangezien amusement soms om 21.45uur pas begon.

Overall gezien, prima verhouding prijs/kwaliteit!