Zoover

Voor herhaling vatbaar

Natasja Willems,Ā
18-8-2019
  • HygiĆ«ne8

Super hotel, leuke animatie voor kids,mooi strand en zwembad.Eten heerlijk steeds voor ieder wat wils.Gezellig bar personeel vooral Voula en xousoula zeer gezellige dames met veel humoršŸ‘Leuk hotel en super vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fijn Hotel.

Anoniem
11-8-2011

Een mooi hotel aan het strand. Wij hadden een mooie, schone kamer. Leuk voor een weekje als je geen vervoer hebt. Naar Malia lopen is 25 minuten. Zijn wel winkeltjes in de buurt maar die zijn prijzig. Ga voor All Inclusive is mijn advies. Wel veel jongeren uit Engeland

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

prijs kwaliteit niets op aan te merken

craeynest dick
21-8-2009

goede ligging aan een mooi zandstrand.

enig nadeel is dat alle dranken in plastiek bekers zijn.

met een huurwagen kun je het echte griekenland zien als je de hoofdbaan verlaat.

een aan te raden hotel aan een prima prijs.(vanwege een griekenland liefhebber)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Zeer zeker nooit weer

De groot
8-8-2009

Phaedra beach gewoon een lachertje prijs kwaliteits verhouding ver te zoeken zeer zeker geen klantvriendelijke mensen .

Zwemen in de zee is uit den boze rotsen stenen elke dag een rode vlag 2 meter in de zee ,pas op dan wordt je meteen terug gefloten.

Airco op kamer 2 weken 70 euro koelkast op kamer 3 euro per dag ligbed aan het zwembad 8 euro per dag, all inclusive zeer zeker niet doen.

Smerige omgeving hotel afval , lege flessen , zakken , ect.

Ik kan nog wel even doorgaan maar ik kan mij hier zo druk over dat ik maar beter kan stoppen.