Zoover
Hotel Carolina Mare

Hotel Carolina Mare

7,2

2008

Het hotel is netjes en verzorgd, de kamers daarentegen Het

K.M.Bukman
30-5-2008

Het hotel is netjes en verzorgd, de kamers daarentegen zijn sober ingericht. Het personeel is erg vriendelijk, maar de service is matig.

Het is verbazingwekkend dat er voor alles extra betaald moet worden. Als je een beetje extra comfort wilt moet je daar ook goed voor betalen!Ligbedden € 4,= p.d.

Koelkast € 1,50 p.d.

Airco € 3,50 p.d.

TV € 1,50 p.d.

Omgeving is weinig te beleven, naar het centrum van Malia is het toch een behoorlijk eind lopen.

Wij gaan er dit jaar voor de 5e keer heen

Raymond
18-4-2008

Wij gaan er dit jaar voor de 5e keer heen. Als je eenmaal goed met het personeel om gaat, kun je een hoop voor elkaar krijgen. Het is waar dat het een eindje lopen is naar het centrum, maar 's-ochtends is het heerlijk om een wandeling te maken. Het eten op zich is goed, maar wat aan te raden is, ga pas rond 20:15 eten. Dan is vaak het eten wat verser. De prijzen van de ligbedden zijn idd aan de hoge kant. Maar ja, daar heb je vakantie voor. Qua opzicht is dit een hotel waar je prima kunt onspannen. Echt iets voor de luie en gestresste mensen onder ons die van de zon willen genieten. Sinds dat de eigenaar de grond ernaast heeft gekocht (begin 2007) heeft het hotel er 2 zwembaden bij voor kinderen en trampolines. Het hotel is er daardoor een stuk kindvriendelijker op geworden. Voor de volwassenen zouden ze wat meer mogen doen (bv pooltafels, dartborden of een tafelvoetbal neerzetten). In het centrum zijn genoeg discotheken voor de stappers. Het zijn merendeel engelsen.

Vorige jaar heen geweest

Femke
28-10-2007

Vorige jaar heen geweest. Jammer dat het toch een eindje lopen is naar het centrum van Malia. Al is het onderweg best leuk om ff rond te kijken. Verder is het peroneel erg vriendelijk. We kwamen laat aan, stond een tafeltje voor ons klaar met een salade en broodjes enz. In de buurt zitten supermarktjes, restaurantjes en een fietsverhuur, erg handig. Ook is er een haventje vlakbij. Direct aan het strand, heerlijk zwembad. Eten was ook erg lekker. De baas was idd een popiejopie, maar hij mn moedere wel zitten dus kregen we een fles raki bij vertrek haha. Malia zelf is niet groot, maar kun je ook wel lekker op een terrasje zitten en winkeltjes bezoeken. Vlakbij het hotel is een speeltuintje met trampolines, we hebben ons erg vermaakt!

ik vind het een super hotel ik vind jammer dat ik nu geld

angelique stuivenberg
23-5-2007

ik vind het een super hotel ik vind jammer dat ik nu geld heb anders was ik er zo weer heen gegaan ik ben er tweekeer met me vader geweest ik hoop dat ik er nog een keer heen kan gaan HET SUPER

Gereisd Familie in augustus 2003

het is echt een gezellig hotel, we zaten in de laatste van

Bob Bison
30-10-2006

het is echt een gezellig hotel, we zaten in de laatste week van het jaar in het hotel, maar het personeel was nog steeds vriendelijk en deed gappig enzovoort. Dat is toch een pluspuntje!

Ook het eten was voortreffelijk! Het enige wat me tegenviel is dat er niet zo veel te doen was voor kinderen van 12 - 15 jaar. Maar dat geeft niet, want de rest van het hotel maakt een hoop goed!

hallo,, wij zijn dit jaar voor het eerst hier heen geweest

Raalte
22-8-2006

hallo,,

wij zijn dit jaar voor het eerst hier heen geweest. We zijn net een paar dagen terug en willen nu al weer terug!! Het is een klein halfuurtje lopen naar malia. Net te doen. Maar s avonds is het erg leuk aan de bar. ;) toen we daar aankwamen savonds laat, waren we overboekt. We kregen voor 2 nachten een ander hotel. In het centrum van malia. Maar zijn toen terug gegaan naar phaedra beach. Het hotel heeft een mooi kameruitzicht. Het is een erg leuk hotel!!

Wij zijn net terug en hebben het prima naar onze zin gehad

Ineke
30-10-2005

Wij zijn net terug en hebben het prima naar onze zin gehad in dit hotel. Alleen de drankjes bij het eten en aan de bar moesten we betalen. Die waren vrij prijzig. Ook wij hebben de weg naar Kipouli gevonden en er een erg gezellige tijd gehad. Jammer dat mensen voor all inclusive gaan. Je mist zoveel als je bijna niet buiten het hotel komt. De sfeer proef je daar buiten pas. En het is een beetje pech voor de locale middenstanders. Nogmaals het hotel niets op aan te merken, gastvrij, netjes, schoon, we konden zelfs een kamer uitzoeken. Een echte aanrader!