Zoover
Hotel Carolina Mare

Hotel Carolina Mare

7,2

Aanrader mooi complex met een schitterende ligging

Antoine en Birgit
13-6-2019

Dat je vervoer nodig hebt om naar het Centrum van Malia wilt gaan!

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer!

Sara
3-6-2018

Absoluut geen aanrader dit hotel. Geen entertainment, fitness komt er pas volgend jaar volgens personeel. Er valt dan ook helemaal niks te doen in dit hotel. Zwembaden te klein voor aantal gasten, in de zee te veel golven en rode vlag toen wij hier verbleven. Wat onze vakantie volledig heeft personeel waren de arrogante barmannen. Met name Nikos (grote man) waarmee wij een stevige woordenwisseling kregen. Deze man vond het te veel gevraagd om ons een paar glazen water te geven, nadat wij cocktails hadden besteld. Ons werd verwijt waarom we geen alstublieft zeggen bij het bestellen terwijl deze beste man uitermate onbeschoft en ongemanierd was. Uiteindelijk dreigde hij ons om mee naar buiten te gaan om ons te laten zien dat hij een echte Griek is!! Dit uiteraard aangekaart bij de manager die ons heeft beloofd om hem “aan te spreken”. Of dit is gebeurd betwijfel ik want de barman bleef arrogant en er is nooit een excuses aangeboden!

Gereisd Met partner in mei 2018

Komt zeker nog eens terug

Anco de haan
22-10-2017

Zeer vriendelijke mensen

Mijn man is opgenomen geweest in ziekenhuis heraklion. De receptie elenie belde mij hoe het met hem was. Zo begaan en vriendelijk moesten langer blijven, mocht mijn kamer aanhouden terwijl alles volgeboekt was.

Erg schoon hotel. onze kamer was gerenoveerd alleen de douche was nog oud, moest nog gedaan worden.

Irene van de beachbar zo vriendelijk en behulpzaam zo ook Nikos achter de bar een toppertje.

Alleen jammer ons blok stond erg dicht op de overburen

Maar eten was warm wat in vele landen koud is.

prachtig breed strand. Alleen voor wat vertier s'avonds moet je met de taxi naar Malia €7 of naar Stalis €12 Chesonisos €25

Gereisd Met partner in september 2017

heerlijke vakantie, geheel gerenoveerd hotel

Ilvy Hofstra
11-9-2015

Wij hebben 15 dagen genoten in het Carolina Mare hotel,

Alles was echt net gerenoveerd en dat was te zien, kamers zo netjes, hele nette douche en de bedden sliepen heerlijk! restaurant en receptie waren ook volledig vernieuwd en heel mooi!

Het personeel is erg hygiënisch en oplettend, het eten was nog niet op of het nieuwe kwam er al weer aan.

Het personeel werkt met handschoenen en hoofdnetjes en zorgen dat alles er perfect uitziet en is erg vriendelijk.

Het eten is elke dag anders, elke dag een ander buffet!

Het personeel is verder erg vriendelijk en willen dat je niks tekort komt! Ook zwembaden zijn erg schoon en kamers worden volledig schoongemaakt

Het enige waar je op moet letten is dat je 20 a 25 min lopen van Malia zit, maar pas op het is een echte Engelse uitgaans streek!

Nooit meer!!

Rien en Marion
30-9-2013

Pheadra Beach wordt voornamelijk bezocht door Russen, hier kies je voor en moet je tegen kunnen. Voor ons nooit meer. Schandalig gedrag, midden in de nacht herrie, klappen van deuren, schreeuwen enz. Het eten is niet echt van kwaliteit. Drinken betalend is `echt` van merk, uit automaat geen idee wat dit is. De kamers zijn bijzonder klein en douche/bad... Vul dit zelf maar in. Wij hadden een zitbad waar je net in kon staan. Gevaarlijk om hieruit te komen, je zat direct met je voet in het toilet. De kamers worden elke dag gepoetst, dit was netjes hier kan je niets van zeggen. Personeel kan of zeer nors zijn of vriendelijk. Ligt eraan wie er is natuurlijk. In ieder geval voor ons niet meer en begrijp echt niet waarom mensen hier terug willen komen. De afstand naar het centrum is voor velen niet om te doen in de hitte, dit is echt te ver. De omgeving is verwaarloosd, veel krotten, dit geeft niet echt vakantiegevoel.

Mooie ligging maar teveel Russen

EdwinE
24-6-2013

airco in de kamer moest je extra 6 € / dag bijbetalen

niet alles is all in speciale bieren cocktails cappuccino er zijn geen warme snacks na de middag of ook bij te betalen

de dranken all in waren altijd in plastieken bekers

personeel was niet zo vriendelijk

teveel Russen in het hotel

vanaf 7 u smorgens veel lawaai in de gangen van het hotel, van andere toeristen of onderhouds personeel

Hele leuke last minute reis gemaakt

F. Opperman
3-6-2013

Hotel ligt ongeveer 2,5 km buiten Malia. Wel iedere keer een stuk lopen voor leuke terrasjes en winkels, echter een taxi kost maar 7 euro enkele reis. De kamers zijn zeer schoon en het personeel erg vriendelijk. Wij hebben in een beter geclassificeerd hotel wel slechter ervaren. Ook hier zijn de Oost-Europeanen in de meerderheid maar het viel ons op dat ze zich allemaal erg netjes gedroegen. Keuze genoeg om te zonnen bij de meerdere zwembaden en aan het direct aangesloten schitterende strand. De ligbedden moet je daar wel voor 3 euro per stuk per dag huren. Personeel van de beach bar zeer vriendelijk en men spreekt er veel talen, w.o ook Nederlands.

Eten bood genoeg variatie en was netjes verzorgd. Een aanrader om er eens even een weekje tussenuit te gaan All-inclusief tegen geringe kosten.

een super gezellig hotel

M.Kalwij
23-5-2013

wij zijn net terug in nederland en mis het meteen, we hadden een hele grote kamer met zeezicht op zij en alles was schoon en fris en de bedden waren heel goed, en de verzorging van de kamers zijn ook prima

We hebben elke dag heerlijk eten gehad en elke dag iets anders, het personeel is zo vriendelijk, ze maken het je helemaal naar je zin en die russen, tja wij hebben geen last van gehad, het is een raar volk maar je komt voor Kreta , dus daar lekker van genieten en zeker bij de bar met Elvis, die maakt echt elke dag de show

Echt een hotel om terug te komen, het is een 3 sterren hotel en geen 5 , maar je krijgt echt waar voor je geld

Leuk low-budget hotel

annet
27-11-2012

In september 2012 zaten wij in Phaedra Beach. Leuk hotel aan zee in Malia op Kreta. concept is ALL-inclusive. De eetzaal is een soort bedrijfsrestaurant. volgepakt met russische toeristen die zich overigens rustig gedragen. Het eten was prima en er werd steeds aangevuld. Drankjes moet je zelf halen én zijn van dubieuze kwaliteit. Buiten en aan het strand in plastic bekertjes.Er is geen mogelijkheid om buiten te eten. wel buiten het hotel(tegen betaling), maar dan zit je op een terras aan de weg. Wij hebben een auto gehuurd en fietsen. In Stalia(5 km verderop) zijn leuke terassen aan zee, waar je kunt genieten van de zonsondergang. De excursies waren erg duur en benzine kost 2 euro per liter.Onze kamer was in een apart gebouw. het was erg ruim met prachtig balkon met uitzicht op zee. het bed was een matras op een betonnen muurtje. Erg hard. Al met al kan je een leuke vakantie hebben voor weinig geld. Ohw ja, er was ook entertainment..Op z'n grieks.

Redelijk hotel met all-inclusive faciliteiten

b.g.donkervoort
25-9-2012

Ligging plm 2 km buiten de stad en aan het strand. Er zijn 2 zoutwater zwembaden en 1 zoetwater zwembad. Strandstoelen zijn 3 Euro per dag.

Er zijn erg veel Oosteuropese gasten!

Het bijgebouw "Sunbeach" is gedateerd maar met ruime maar inefficient ingerichte kamers en zonder airco. De andere gebouwen zien er moderner uit. Daar kun je in sommige kamers airco huren.

Het personeel is zakelijk maar vriendelijk. Sommige barmannen zijn tamelijk uitbundig. De all-inclusive dranjes zijn van mindere kwaliteit, erg slechte wijn, erg bitter bier en frisdranken uit de slang op basis van water met een bijsmaak. Niet lekker.

Het all-inclusive restaurant biedt een best goed en gevarieerd buffet en er wordt tijdig en voldoende aangevuld.