Zoover

7,2

Fijn Hotel.

Anoniem
11-8-2011

Een mooi hotel aan het strand. Wij hadden een mooie, schone kamer. Leuk voor een weekje als je geen vervoer hebt. Naar Malia lopen is 25 minuten. Zijn wel winkeltjes in de buurt maar die zijn prijzig. Ga voor All Inclusive is mijn advies. Wel veel jongeren uit Engeland

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

prima Hotel voor die prijs

Rita Kuperus
20-6-2011

zijn net terug 17 juni van 8 dagen phaedra beach

prima hotel voor de prijs, eten is bijzonder goed vooral de salades en de toetjes,kamers zijn wat gedateerd,dit hotel ligt te ver buiten Malia minstens half uur lopen,tip huur een fiets of auto,min puntje te weinig bedjes bij het zwembad.

Gereisd Met partner in januari 2011

Super

Jolanda
19-6-2011

Super hotel. Vriendelijk personeel, lekker eten. Was gelukkig erg rustig.

Mooie ruime kamer en erg schoon. Zelfs een koelkast op de kamer! Al met al een aanrader voor mensen die naar Kreta willen.

Gereisd Alleenreizend in juni 2011

12 dagen Phaedra Beach.

Elburg
17-5-2011

net terug van 12 dagen Phaedra Beach.

Echt een superhotel.

Mooi gelegen, Echt supervriendelijk personeel & redelijk nederlands sprekend.

S'avonds erg gezellig en heerlijk eten.

Ook gezellig voor jeugd.

Was kort samengevat een super vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

Nooit meer...

Oleg M.
5-1-2011

Het enige wat goed was - het eten. Dat was heerlijk!

Voor de rest - stelt niets voor. Kamer was in bijgebouw. Als iemand in de buurt rookte, kon je het goed ruiken. Airco deed het niet. Ook na meerdere klachten bij de receptioniste. De receptioniste was dan ook zeer onvriendelijk.

Lawaaierig... slechte strand...

Gereisd Met partner in september 2010

heel gewoon maar wel goed

pierre smit
25-10-2010

leuke plek om te verblijven personeel erg vriedelijk zelfs de schoonmaaksters zijn erg vriendelijk zelf de tuinman is in voor een praatje wel in het duits maar dat maakt voor ons nederlanders niks uit wij spreken engels en duits het personeel achter de bar of balie probeert ook nederlands te spreken wij zijn dit jaar twee keer drie weken in phaedra geweest en we hebben het heel goed naar ons zin gehad en gaan volgend jaar zeker weer het eten is goed en de kamers zijn schoon en het personeel is erg vriendelijk en hulp berijdt als je iets wil vragen of weten ze helpen je altijd maar je moet ook zelf een beetje respect voor het personeel hebben .de meesten klachten zijn over geluids overlast volgendt jaar gaan ze wat selectiever om met de vakantie ganger die hier komt is mij belooft dus gaan we volgendt jaar weer terug want ons is het goed bevallen gr jose +pierre

Niet voor herhaling!!

Fam. de Groot.
17-10-2010

Hotel Phaedra Beach is bepaald niet zoals omschreven een familiehotel!

Heel mooi hotel met een redelijk mooie ligging en uitzicht als je tenminste een kamer in het hoofdgebouw aan de voorzijde hebt.

Het hotel stopt alles erin wat maar kan om maar te kunnen cashen,reden hiervoor is denk ik omdat Kreta op z,n kont ligt en als het zo door gaat verder de afgrond in glijdt en daar doet dit hotel al vrolijk aan mee.

All inclusive is een breed begrip tot 23.00 uur daarna moet je gewoon betalen en daar zitten ze opvallend graag op te wachten.

We hadden een keurige kamer in een bijgebouw maar moesten dit halverwege onze vakantie, na een paar keer klagen, verlaten met als reden overlast van bezopen jongeren die wel op hun kamer mochten blijven,onvoorstelbaar!

Eten en personeel was goed op de bedrijfsleider ( popie jopie ) na,die zichzelf wel heel erg leuk en belangrijk vond en nota bene niets deed aan de vele klachten van overlast jongeren.

Helaas dus geen herhaling wat jammer is!!

Voor ons geen tweede keer meer....

GJH
30-8-2010

Ligging aan het strand, regelmatig rode vlag. Zwemmen dan niet mogelijk. Ligbedden tegen betaling (4 euro per stuk!). Zwembad altijd overvol. Echter ook minibad bij aanwezig. Centrum en openbaar vervoer op 30 minuten loopafstand! Kamer minimalistisch, last van mieren, douche veel te klein. Airco tegen betaling (5 euro per dag!). Overlast in de nachtelijke uren van beschonken, voornamelijk Engelse jongeren (om 00.30, 03.00, 04.30, 06.00). Na een klacht bij de receptie (meerdere nachten overlast) is deze overlast afgenomen. Het eten was gevarieerd en eigenlijk heerlijk. Vandaar de eindconclusie: een 6, maar dan vooral door het eten.

Nooit meer in kamer 704

eddycasteleyn
9-8-2010

Kamers 701 tem 706 liggen aan de straatzijde waar de lijnbussen en de bussen van de touroperators stoppen. Daarnaast ligt ook de parking van het hotel. Op deze kamers is geen airco voorzien en de temperatuur is +35°C. Het meubilair in een pensionnetje in Lima of in een gite d'etape is beter dan in deze kamers.

We kregen een andere kamer na 2 nachten "niet slapen" met airco, met beter meubilair en waar het relatief rustig was.

Eten is in buffetvorm zowel smorgens als savonds. "All inclusive" en "half pension" zijn gescheiden.

Malia is in de zomer het terrein van de "zatte" engelse puber die uitgaat en snamiddags door de straten vliegt met een scooter of buggy.

Betere locatie is Agios Nikolaos waar je met een huur auto oost kreta kan verkennen, het binnenland vb lassiti hoogvlakte, Elounda, Spinalonga eiland.

Als je wil wandelen vb E4 route van West naar Oost, dan is mei met temperaturen rond de 25°C een betere periode.

Heerlijk hotel

Louella Audier
31-7-2010

Net terug van een week phaedra beach in Malia. De ligging is inderdaad wat minder maar als je een fiets huurt voor 20 euro per week ben je binnen no time in het centrum van Malia. Vriendelijk personeel, spreken allemaal wel een woordje Nederlands. Heerlijk privé strand en zwembaden zijn ook lekker, hou er wel rekening mee dat het water in de zwembaden zout is. Eten was heerlijk. Veel variatie. Prijzen van drank op het hotel vond ik wel tegenvallen, aangezien Griekenland op z'n gat licht is dit ook niet heel gek. Cola= 2,20 Fles water= 3,30. Dus adviseer om toch All-in te nemen want je hebt het er zo uit. Wij hadden ervoor gekozen geen airco te nemen. Nadeel is dat je dan wel met de deuren open moet slapen anders smelt je weg met als gevolg dat je wordt lek gestoken door de muggen. Hebben een heerlijke vakantie gehad op dit prachtige resort.