Zoover
Aparthotel Meropi / Meropi delux

Aparthotel Meropi / Meropi delux

Aparthotel

Goed hotel all inclusief mega slecht

Deborah
9-10-2019

Hotel is goed vooral de nieuwe kamers !

Helaas maar 3 keer per week kinder disco en weinig animatie.

Eten is goed niets op aan te merken. Alleen de all inclusief is mega slecht !!

Alleen Vieze filter koffie en frisdrank smaakte vies en alcohol zat er bijna niet bij. Bier was net water en de wijn echt bocht. Deze mening deelde bijna iedereen die wij spraken. Geen drinken in je kamer dat moest je kopen en geen snacks of andere lekkere dingen tussendoor alleen een koekje smiddags bij de koffie

Wij hadden een nieuwe kamer met zwembad die was top maar die andere kamers zijn wat verouderd maar wel oké

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2019

GEWELDIG!

Claudia
3-10-2019

Onze verwachtingen waren niet zo best gezien de negatieve reviews maar we hebben een top vakantie gehad! Het eten is heerlijk en meer dan genoeg keuze, appartement was niet luxe maar gewoon goed. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, massage van Marilene is een aanrader! Meerdere zwembaden waardoor er altijd een bedje vrij is, het waterpark is super! de locatie is ook geweldig, aan de gezellige straat met restaurantjes etc maar daar heb je geen last van in het resort. 200 meter van het strand vandaan waar je gratis gebruik mag maken van de bedjes en parasol. Wij vonden het geweldig!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Gezellig hotel en goede massages

Berdina
16-9-2019

Lekker kleinschalig hotel met meerdere zwembaden. Aan de zwembaden altijd voldoende ligbedjes, ook als je halverwege de dag komt. Wij hadden een splinternieuwe kamer, aan de kant van het nieuwe 'waterpark' van het hotel. Elke dag werd er schoon gemaakt, zelfs het balkon werd gepoetst! We kregen iedere dag schone handdoeken, hoewel dat eigenlijk om de 3 dagen zou zijn. Het ontbijt was erg goed, lunch en diner ook goed als je vlees en vis eet. Voor een vegetariër zoals ik was het af en toe wel wat lastiger. Er waren zo nu en dan wel fijne vleesvervangers als falafel en groenteburgers, maar lang niet elke dag. Personeel was altijd vriendelijk en vaak in voor een grapje en een praatje.

Een echte aanrader zijn de meiden van de Wellness box, die tegenover het terras van het restaurant gesitueerd is. Marilena en Efi zijn lieve topmeiden die echt goed zijn in hun werk. Hun massages zijn super relaxed en niet duur! Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in september 2019

Genieten!!!

Ilona
7-9-2019

We hebben met zn 3tjes genoten van een weekje all-in bij Meropi aparthotel!

Het eten is 3 keer per dag echt heel goed en uitgebreid, iedere dag vers en variatie

Ons appartement lag aan de achterkant, lekker rustig met een groot balkon, het was zeer ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt.

In deze periode voldoende zonnebedjes en geen files voor het eten.

Het personeel is vriendelijk en werkt heel hard om alles netjes en schoon te houden

Er is een spa service en de zeer vriendelijke Marilena verzorgt de behandelingen, 1 van ons heeft zich een aantal keer laten masseren en dat is heel goed bevallen dus dat is zeker een aanrader om daar een keer van te genieten!!!

Het strand ligt op ongeveer 5 min lopen (vanuit de receptie naar links en dan achter de autoverhuur aan de andere kant van de straat naar rechts) voor een paar euro heb je bedjes en een parasol, heerlijke golven om in te zwemmen en een mooi zandstrand.

Veel plezier!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Tevreden

Herman en Ellie
5-9-2019

Na alle negatieve reacties kon het alleen maar beter worden. En dat was ook zo.

All inclusieve formule is inderdaad beperkt t.o.v. Spanje en Turkije,

Er was meer dan voldoende aanbod en variatie tijdens de maaltijden .

De aromatherapie massage met scrub behandeling gehad van Marilena en Efi. Zeer aan te raden.

Het waterpark is een fijne aanvulling maar jammer dat het niet bij de all incl. formule hoort.

Gereisd Met partner in september 2019

Peet
5-9-2019

Zeer fijn verblijf gehad eerste dag en nacht een hotelkamer gehad deze waren splinternieuw, daarna ons appartement gekregen waren zeer ruim, eten is goed meerdere zwembaden, je moet wel voor de airco 7 euro per dag betalen en mensen laten hun handdoek gewoon dag en nacht liggen dit is een groot nadeel en wordt niks aan gedaan, je bent zo bij de zee en de hoofdstraat, gewoon gaan

Gereisd Met partner in augustus 2019

Super vakantie

Wesley
3-9-2019

Erg fijn hotel. Mooie kamer met een heerlijke douche en een iets te hard bed. Het eten was echt top. Soms was er een rij maar je hebt vakantie dus wat zou je je druk maken. Er is voor de kinderen voldoende te doen. Het waterpark is erg veilig en overzichtelijk zodat ons jongens van 2 en 4 zelf van de glijbanen konden. Bij alle drie de zwembaden was er altijd genoeg ruimte om te liggen. In de avond is het rustig en de schoonmaak is ook echt goed.

Mooi familie hotel!

Mootje
3-9-2019

Na wat slechte reviews ietwat huiverig, maar dit bleek niet nodig.

Prachtig groen aangelegd resort en mooie schone zwembaden en goede buffetten.

Wifi alleen buiten en dus niet in de appartementen, is overigens niet best.

Airco werkte prima, maar is wel tegen betaling.

Jammer dat er veel handdoekjes gelegd werden, waardoor wij alleen bij het waterpark konden liggen en hier geld geen All in. Vervelend dat er geen douchegordijn hing, waardoor alles nat werd. Schoonmaak verder prima, en je kan altijd handdoeken bij de schoonmaakster vragen. Malia vonden wij niet heel bijzonder, restaurant Pyrgos en Drossia zijn aanraders. Ook aan te raden om een auto te huren om dit deel van het eiland te verkennen. Agios Nikolaos is een supermooi plaatsje.

Kidsclub was aardig, meisje deed haar best maar was maar alleen. Voor de oudere jongens was er niets te doen, omdat ze de goal die er stond, onze eerste dag om onbekende reden weghaalde...

Gewoon superhotel

Anidre
2-9-2019

Wij snappen de negatieve recensies totaal niet. Wij zaten dan ook in een splinternieuwe kamer met een ruim balkon, heerlijke douche en een goed bed. Alles nieuw en elke dag goed schoon. Ook het eten was gewoon drie keer per dag goed, zeker ontbijt en diner. Meer dan voldoende keus. Lange rijen hebben wij niet meegemaakt, ga gewoon net iets later dan de opening van het buffet. Handdoekje leggen gebeurt inderdaad, maar bij ieder zwembad altijd nog wel bedjes. Zeker bij het nieuwe zwembad. Personeel vriendelijk en bij de receptie altijd behulpzaam.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Goede prijs-kwaliteit

Ilona
1-9-2019

Leuke zwembaden, heel lekker en gevarieerd eten, dicht bij winkeltjes en het centrum.

Min puntjes; lange wachtrijen tijdens het avondeten, hygiëne op de kamer en terras kon beter (er werd niet dagelijks geveegd, waardoor overal haren bleven liggen). In de badkamer was er geen douchegordijn, dus na het douchen telkens een heel natte vloer.

Op de 2de dag zijn we gaan melden dat onze douchekop niet opgehangen kon worden en dat het toilet niet goed doorspoelde, dit hebben ze dezelfde dag nog gemaakt.

Aan het zwembad waren er mensen die hun handdoeken een hele vakantie hebben laten liggen. Hierdoor was de keuze beperkt om een plaats te kiezen. Doordat we zelf vroeg wakker waren, konden we onze handdoeken op de vrije plaatsen gaan leggen. Gelukkig was dit steeds dezelfde EN een goede plaats, maar kan me voorstellen dat dit voor andere mensen een nadeel is.

Kortom is het prijs-kwaliteit zeker in orde. Hopelijk doen ze tegen het volgend seizoen iets aan de wachtrijen aan het buffet