Zoover

2006

wij zijn daar 2 jaar geleden geweest en hebben gevraagd.In

martine betz
9-8-2006

wij zijn daar 2 jaar geleden geweest en hebben overplaatsing gevraagd.In onze kamer heb ik heel de nacht liggen waken uit angst voor ongedierte.All in ja,limonade en cola niet te drinken en bier werd geserveerd,half bier,half water.Zwembaden vies.Veel kinderen met oorontstekingen.Overplaatsing niet veel beter.Elke dag frieten.Citroenpitten in mijn koffie.Lekkend plafond.Vieze toiletten en stinkende riolen.Dit was in chersonissos

Onze ervaringen met dit hotel waren prima, alles was Eten

Rijk en Linda
5-6-2006

Onze ervaringen met dit hotel waren prima, alles was netjes verzorgd. Eten was ook prima en de ligging was ook goed zo vlak bij het strand alleen jammer dat het hotel geen strandstoelen verschafte op het strand (deze moest je nu huren bij de buren). Verder geen klachten vanuit ons we hebben een heerlijke vakantie gehad

Gereisd Anders in juni 2006

Een goed hotel met een mooie tuin met 2 fijne zwembaden,

Marjan en Bas
3-6-2006

Een goed hotel met een mooie tuin met 2 fijne zwembaden, vriendelijk personeel, nette kamers, mooi uitzicht en voor "niet moeilijke eters" was het eten goed. Lekker dicht aan het strand maar helaas iets te ver (voor ons) van het centrum van Malia (waar genoeg te winkelen is en terrasjes zijn).

Wij hebben een fijne mei-vakantie gehad.

Gereisd Anders in juni 2006

We vinden het een slecht hotel in een fantastische omgeving

Marieke
27-7-2005

We vinden het een slecht hotel in een fantastische omgeving.

Het zwembad is heel vies het lijkt wel zeewater met chloor, het buffet bestaat uit cakes met maden(hebben we zelf ondervonden) het heeft ons drie dagen geduurd eer de receptioniste ons uiteindelijk wilden helpen met het vinden van onze hostes. We zijn vervroegd naar huis gegaan waar het eten wel goed was.