Zoover

8,4

niet naar toe gaan

Fam.Duiker-Versteeg
28-9-2011

Hoe dit hotel aan 4 sterren is gekomen is een raadsel, we hadden all inclusive geboekt, maar na 3 dagen zijn we maar buiten de deur gaan eten, we wilde onze vakantie niet laten bederven door het zeer saaie eten wat erg engels en italiaans georienteerd is en dan elke dag dezelfde muziek, dat hadden wij dus na 3 dagen wel gezien. voor de rest hebben wij wel een prachtige vakantie gehad. veel gezien en mogen ervaren hoe gastvrij de grieken zijn. echt super!

Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar

anoniem
13-7-2011

Malia Bay **** verdient geen vier sterren. Het hotel is mooi, maar straalt geen luxe uit.

Manager in hotel is een egocentrische zak, die zelf met en pen rondloopt te zwaaien maar geen poot uit steekt. Is erg vriendelijk tegen italiaanenen en russen, maar niet tegen Nederlanders. Terwijl wij miljarden aan dat land geven!! Prijzen in souveniershops zijn belachelijk hoog, maar ze moeten waarschijnlijk 33% BTW afstaan. Jurkjes: 45eur. Stuk zeep vanaf 1,90. Wattenschijfjes 2,5!! Animatieteam op russen. fransen en italiaanen gericht, maar niets in het engels qua uitleg of vertaling. Gevaarlijk land om te rijden! PAS OP! We hebben een auto gehuurd, en 3x een auto op zn kop langs de weg zien liggen. In Malia en Cherso rijden super veel quads en scooters! Zwembaden zijn vies ZOUT water. Ontbijt; stokbroden, kaas, vlees, spiegelei, jam, pasta voor NL, friet, saugeges, bonen voor ENG. Grieks; gebakjes, salade buffet. Middag; Vieze gerechten, spaghetti, pizza , tsasiki en iedere dag het zelfde.

Een redelijk hotel voor een redelijke prijs

henny
5-10-2010

Dit hotel met all inn formule is goed te noemen en daar houdt het ook eigenlijk mee op .

Hou er wel rekening mee wanneer u boekt dat de afstand tot het uitgaans gebeuren plus minus 4 kilometer is .

Gereisd Met partner in september 2010

goed hotel

Herman Heideman
29-9-2010

Hotel Malia Bay is een mooi hotel met een goede ligging t.o.v. het schitterende zandstrand. De ligging had een 10 kunnen zijn als het geen half uur lopen naar Malia was. Het eten is redelijk maar niet om over naar huis te schrijven. Naast het hotel is een restaurant waar men lekker eten. De kamer die wij hadden was ruim met zeezicht

Het Hotel ligt mooi centraal om met een gehuurde auto de kust en het binnenland te verkennen. Kreta is een schitterend eiland waar men in de dorpjes nog authentieke gebouwen en mensen aantreft.

We gaan hier beslist nog een keer naar toe

Malia Bay hotel heeft 4 sterren, maar is dit niet waard

Hetty en Walther
13-5-2008

Malia Bay hotel heeft 4 sterren, maar is dit niet waard. De kamers zijn erg eenvoudig en de bediening was matig. Aan de receptie werd men wel altijd zeer behulpzaam te woord gestaan. Animatie was er nog niet, omdat het nog voorseizoen was, dus in hotel zelf was niet veel te beleven. De zwembaden en de tuin zagen er zeer verzorgd uit. De terrassen vond ik vrij sober overkomen door de witte plastic tuinstoelen. Ook een gedeelte waar de ligbedden stonden was van beton i.p.v. gras. De ligging van het hotel is prachtig, direct aan een zeer fraai zandstrand. Het eten vond ik ronduit slecht, waarschijnlijk door de all inclusive formule.

Mooi hotel, met zeer vriendelijk ontvangst

v.d. Zwan
30-7-2006

Mooi hotel, met zeer vriendelijk ontvangst. Ligt in een hele mooie omgeving, alleen wel +/- 20 minuutjes lopen naar het centrum. Het is een voornamelijk duitse accomodatie, met ons twee erbij waren er in totaal vijf Nederlanders, in het engels kun je je wel goed verstaanbaar maken.

Gereisd Met partner in juli 2006