Zoover
Hotel Malia Bay

Hotel Malia Bay

8,4

Mooi hotel, met zeer vriendelijk ontvangst

v.d. Zwan
30-7-2006

Mooi hotel, met zeer vriendelijk ontvangst. Ligt in een hele mooie omgeving, alleen wel +/- 20 minuutjes lopen naar het centrum. Het is een voornamelijk duitse accomodatie, met ons twee erbij waren er in totaal vijf Nederlanders, in het engels kun je je wel goed verstaanbaar maken.

Gereisd Met partner in juli 2006

Onze ervaringen met dit hotel waren prima, alles was Eten

Rijk en Linda
5-6-2006

Onze ervaringen met dit hotel waren prima, alles was netjes verzorgd. Eten was ook prima en de ligging was ook goed zo vlak bij het strand alleen jammer dat het hotel geen strandstoelen verschafte op het strand (deze moest je nu huren bij de buren). Verder geen klachten vanuit ons we hebben een heerlijke vakantie gehad

Gereisd Anders in juni 2006

Een goed hotel met een mooie tuin met 2 fijne zwembaden,

Marjan en Bas
3-6-2006

Een goed hotel met een mooie tuin met 2 fijne zwembaden, vriendelijk personeel, nette kamers, mooi uitzicht en voor "niet moeilijke eters" was het eten goed. Lekker dicht aan het strand maar helaas iets te ver (voor ons) van het centrum van Malia (waar genoeg te winkelen is en terrasjes zijn).

Wij hebben een fijne mei-vakantie gehad.

Gereisd Anders in juni 2006

We vinden het een slecht hotel in een fantastische omgeving

Marieke
27-7-2005

We vinden het een slecht hotel in een fantastische omgeving.

Het zwembad is heel vies het lijkt wel zeewater met chloor, het buffet bestaat uit cakes met maden(hebben we zelf ondervonden) het heeft ons drie dagen geduurd eer de receptioniste ons uiteindelijk wilden helpen met het vinden van onze hostes. We zijn vervroegd naar huis gegaan waar het eten wel goed was.