Zoover

Hotel Ikaros Beach Luxury Resort & Spa

9,9

Denise
11-4-2018

Nooit eerder op zo’n luxe resort verbleven. Mag opzich ook wel

Voor dat geld ;-) Wij hadden de voordeel kamer maar zelfs die was luxe! Heel modern afgewerkt en super schoon. En dan het eten.. Omdat het nog niet zo druk was op het resort was er geen lopend buffet maar konden we de lunch van een luxe dinerkaart kiezen. Echt alsof je in een duur luxe restaurant zit. Heerlijk eten! Tijdens het avondeten konden we het hoofdgerecht weer van een kaart kiezen en de voorafjes en desserts waren wel in buffet vorm. Allemaal lekkere verse gerechtjes en echt totaal anders als wat ik gewend was bij andere all-in hotels/resorts. Het personeel is ook zeer vriendelijk en doen hun best. Ze schuiven zelfs je stoel aan als je wil gaan zitten.... Ik kan geen negatief punt bedenken eigenlijk! Gewoon een vakantie waar je totaal tot rust kan komen!

Gereisd Met partner in april 2018
On Line  Reputation Manager, General Manager, 14-1-2019

Dear Guest,

We thank you for the greate review, our team members will greatly appreciate your kind words!

It is always a pleasure to know that we have achieved,  offering  satisfaction and memorable experiences to our guests.

We hope to have the opportunity,  welcoming you once again in  our resort and try to exceed your expectations.

WijsJ
30-5-2016

Zeer rustig, erg mooi gelegen. Perfect Resort. Jammer dat er s'avonds geen drankjes te halen zijn. Zwembad is voor hele kleine kinderen prima (tot 7 jaar)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015
Public Relations Manager, General Manager, 24-7-2016

Sehr geehrter Gast,

wir danken Ihnen ganz herzlich für Ihren Aufenthalt im Ikaros Beach Luxury Resort & Spa und sind glücklich, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit war.

Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen und verwöhnen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,

Zeer matig hotel met (te) hoge prijs

Arjen
29-9-2014

Naar aanleiding van de positieve reviews hebben wij besloten om het Ikaros Beach Resort te boeken. We zijn in veel 4/5 sterren hotels geweest, en nooit eerder zijn we zo teleurgesteld.

De Bungalow met zeezicht was zo klein dat je zijwaarts het bed in moest. De zee was vanuit de kamer niet te zien, en zelfs op het balkon had je bijna een verrekijker nodig. Het hotel heeft een probleem met hygiene. Het wemelt van de mieren, zelfs in bed.

De manager is onbeschoft en wordt snel agressief. Zo reageerde hij zeer onbeleefd op onze klachten. Ook hebben we na een verlate tour gevraagd of er wat geregeld kon worden met het avondeten. Eerst leek dit geen probleem, maar toen we 10 minuten na sluitingstijd (21.30) aankwamen waren er alleen nog een paar koude frietjes. Toen we de manager hierover informeerden draaide hij helemaal door.

Verder is het avondeten van zeer matige kwaliteit, vaak koud en oudbakken. De all/inclusive service is beperkt, het meeste is eigenlijk niet inbegrepen.

Gastvrij, comfortabel en luxe hotel

Dick Keus
24-4-2014

Een prachtig aan de kust gelegen hotel met vele mogelijkheden voor ontspanning, luxe en culinair. De service en vriendelijkheid van het personeel was uitstekend.

Gereisd Met partner in april 2014

Dear Guest,

your positive words about our Hotel and Service are highly appreciate. Thank you for sharing them with us. It will motivate us to optimize our focus to ensure memorable moments and personal service in our Hotel. All the best and hope to see you soon again!

warm regards

Zeer mooi, maar kleine addertjes

Chantal
15-10-2013

Zeer mooi complex, zoals de foto's laten zien.

Ligt precies tussen Malia en Stalida, welke vanuit hotelpoort direct op loopafstand liggen.

Wij hebben viaeen touroperator all-in geboekt + kamer met privepool. Direct bij aankomst bleek echter dat er massaal dubbel geboekt was.

Gelukkig achteraf, want de geboekte kamer had zijzicht op zee, maar de zwembaden lagen geheel in de schaduw van grote bomen die er voor staan.

Wij kregen de eerste dagen een kamer met gedeeld zwembad de overige dagen een suite met privepool met frontaal zeezicht ter compensatie. Dit type kamer zit niet in het assortiment van de touroperator.

Alleen hoofdrestaurant is all-in en niet alle drankjes. Daarvoor is aparte all-in drankkaart.

Let op: all-in geldt tot 12:00 uur laatste dag. Als kamer-verlenging mogelijk is dan krijg je zeer waarschijnlijk andere kamer, maar GEEN all inclusive !

Wil je meer weten, mail gerust.

zeker to do .....GEWOON PRACHTIG

DE LANGE ANTOINE
    17-6-2012

Tussen de drukte van STALIS en MALIA vind je hier een oase van rust,luxe,ruimte,vriendelijkeheid,lekker eten.SUPER LOKATIE prachtig gelegen direkt aan het zandstrand.HEEL KINDVRIENDELIJK. Meerdere zwembaden maar nooit echt druk. Heel netjes overal...ligbedden met dikke kussens .... Aperitieven doe je ofwel met zicht op zee =ZALIG ofwel in de binnentuin = onder de olijfbomen =je waant je in de Provence.

Zeker to do ....niet twijfelen

Opgelet ....wegens crisis slechts bezetting van 70%

warm regards

Fantastisch wat een luxe

visser
    9-10-2011

Een fantastisch hotel.

Wij hadden een bungalow kamer met aparte badkamer, koelkast airco en terras met uitzicht op de zee maar er zijn ook hotel kamers te boeken.

Alles zeer netjes en goed verzorgd,Veel zwembaden en fitness met wellness centrum.

Erg luxe en heerlijk eten, elke dag iets anders, buffet ,echt enorm veel keuze en reuze lekker.Ontbijt ook zeer uitgebreid.

Gratis wifi.

Wij hadden HP , drankjes in verhouding wel erg duur.

Gratis ligbedden en parasols en handoeken op het strand.Hotel ligt aan het strand.

Elke avond wel een thema avond qua eten.

Animatie team zeer actief .

Zeer vriendelijk personeel

Een aanrader

Dear Guest

your kinds words and effort to share this with us is well appreciated. We are happy to hear, you had a memorable time here. Our location is a real assest, but it's nice to see that our effort in Service and our arrangments find its recognition as well. Thanks again and all the best.

All inclusieve ?

Arlo Ploumen
    29-7-2011

Voor het geld wat je betaald hal je de all inclusieve niet uit niet dat dit noodzakelijk is maar het moet niet zo zijn dat je het gevoel krijgt dat het met opzet gebeurt. snacks (:croissants en broodje met worst ) liggen er de hele dag in de zon en als je aan een rustig zwembad ligt moet je hier voor 10 minuten lopen .Ander probleem is dat het hotel een ander verhaal heeft wat onder all inclusieve valt dan de reisorganisatie

Dus ga gewoon voor ontbijt eet in de buurt en je hebt een top vakantie op een zeer mooie plek

Dear guest,

Zonder twijfel een aanrader!!!

Familie Helsen
    24-7-2011

Zeer nette kamers, vriendelijk personeel en elke dag opnieuw lekker eten! Gratis safe, gratis internet en elke dag propere handdoeken voor aan het strand en/of zwembad. Wij hadden een superleuke vakantie in dit hotel en hebben er verder dan ook niets op aan te merken. Een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2011

Dear Guest,

thanks for your kind comments you have shared here. We are happy to hear, that you have enjoyed your time with us. Rest ensured, that we will do everything in our power to be appear fresh and modern all times. Please do not hesitate to contact us directly for your next visit in order to arrange all you reuqest prior to your arrival

Fantastisch Hotel waar rust heerst

Dominique
    5-9-2010

Ikaros Beach is een prachtig hotel met mooie ligging en zeer vriendelijke (gemeende) bediening. Het hotel baadt in de rust en is niet echt gericht naar kinderen doch deze kunnen zich uitleven in de drie zwembaden. Ook onze dochter heeft van dit hotel genoten. Mensen die echt van rust houden hebben geen last van de talrijke kinderen die er tochwel zijn. Het eten is lekker met een mooi buffet welk elke dag een ander thema krijgt ( Frans -Mediterrans - Italiaans enz.). Kortom wij hebben een fantastische twaalf dagen gehad en vinden dit hotel beter dan ons 5 sterren hotel vorig jaar in Turkije. De bezetting van het hotel bestond uit Belgen,Russen, Nederlanders en Fransen. Je hebt er echt van niemand last.

Enkel de annimatie s'avonds kan veel beter. Deze bestaat meestal uit een zangeres of pianospeler.

Kortom een echte aanrader op het prachtige Kreta.

Dear Guest,

thanks for taking the time and sharing your impression with us and many other travelers. We are happy to hear, that you have enjoyed you time here in Ikaros and hope to see you soon again in our hotel.

Sincerely