Zoover

8,7

Geweldig, fantastisch, Super Lokatie

Ans en Pim van der Z...
23-6-2019

Geweldige ontvangst s ‘avonds om 23:00uur bij de NIEUWE receptie aan de weg waar de bus stopt.

Na inchecken werden we met de golfkar naar onze kamer gebracht.

Wederom weer een mooie kamer, ijskast gevuld met allerlei lekkernijen en diverse drankjes, en een heerlijke fles wijn, verder een mandje met chips en zoutjes.

Op het strand stond een gereserveerd bedje(met kamer nummer) met matras en parasol, inclusief badlakens.

Ontbijt, lunch en diner geweldig, incl. de diverse dranken.

Personeel super super vriendelijk en aardig.

Dit park is een aanrader, in sept/okt. Gaan we weer.

Gereisd Met partner in juni 2019

Ton Van Stiphout
2-12-2018

Prachtige lokatie we hadden een luxe kamer met uitzicht op zee en eigen tuin

eten voortreffelijk en vriendelijk personeel echt de moeite waard

Gereisd Met partner in mei 2017

Ech heel fantastich.

Letty
14-8-2018

Wij vonden alles goed, wij komen daar al 20 jaar. Er is zoveel veranderd en zo mooi geworden heb er geen woorden voor. Heerlijk dicht bij het strand heerlijk eten en er is een retaurant die heet Elia en daar kan je a la cart eten. Schone kamers echt het wordt zo goed schoon gemaakt. Al het personeel helemaal top. Als er wat is wordt er gelijk wat aan gedaan.

Gereisd Met partner in juli 2018
Giorgos S., IT, 23-8-2018

Dear Letty!

What an honor to receive such a rewarding review!

Thank you so much, we are always thrilled to know our Guests enjoy our hotel, our work, our everything!

We hope to see you one more time, they say the 21st time is the charm :)

Fantastisch Hotel we komen er al 20 jaar

Letty van der Ham
15-10-2017

Alles is goed aan het Hotel, heb je problemen wordt het gelijk opgelost. Heel goed eten en heel goed en lief personeel. Hele schone kamers.

Gereisd Met partner in juli 2017

Gewoon super

Fam van straten
10-10-2017

Wij zijn net terug van malia hotel high beach Super goed hotel zeker een aanrader, wij kregen een upgrade naar een senior suite met een jacuzie bad fles wijn bij aankomst een gevulde koelkast en versnaperingen gelegen aan het strand een eigen strandbed alles was gewoon heel netjes. Heel vriendelijk personeel vooral de barman Tony die lekkere cocktails kan maken en zorgt voor een goede sfeer.

Onze vakantie was echt top !!

Gereisd Met partner in oktober 2017

Niet meer voor ons!

Mel
7-10-2017

Bij aankomst werd er gezegd dat we een upgrate kregen, na het bekijken hiervan zijn we terug gegaan naar de receptie en onze geboekte kamer geëist.. deze was niet beschikbaar hotel was dus overboekt .. waarom wordt dit niet gewoon eerlijk gezegd? De upgrate was een verouderde kamer weliswaar groter maar echt geen verbetering. Na 3 dagen kregen we de geboekte kamer. Eten is redelijk maar veel hetzelfde . Schoonmaak redelijk op het oog schoon. Bedden goed!

Gereisd Met partner in september 2017

Zeer goed verzorgd .appartement prima strand Top!

Hans
28-9-2017

All inclusief formule heel uitgebreid. Aan de bar zeer enthousiaste barkeeper. Schoonmaak perfect.ligging direct aan het zandstrand strandbed ook gratis. Alleen de plaats Malia is niet echt een schoonheid. Boel leegstand en verpauperd.

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldig !

Simon
19-8-2017

Wij hebben het hier ontzettend naar onze zin gehad.

Een fantastische service, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooi locatie direct aan het strand.

De eerste twee dagen hadden wij een kamer in een bijgebouw. Dit werd meteen bij aankomst aan ons medegedeeld en hiervoor ontvingen wij een compensatie in de vorm van een diner in hun restaurant Elia, 2x vouchers voor Wifi op de kamer en gratis kluis huur. Dit alles t.w. van € 125,00.

Kamer was op zich prima alleen lag het een beetje afgelegen.

Na twee dagen kregen wij een andere kamer en wat voor één.

Wanneer wij de deur uitstapten stonden wij bijna direct aan het strand, de zee was 50 meter verder!! Ongelofelijk, wat een locatie.

Het eten was ook prima, iedere dag wel variatie. Niks op aan te merken.

's Avonds gezellig naar de bar, soms met live muziek.

Wij raden het iedereen aan om hier heen te gaan.

In de nieuwe kamer bleek de airco niet goed te werken.

Na dit gemeld te hebben werd die gerepareerd maar bleek het nog niet goed te doen. Toen is er een hele nieuwe airco geïnstalleerd !!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prima All-Inclusive Hotel

RvanS
4-8-2017

Hotel was prima. Goede ligging aan het strand. Niet al te grote zwembaden (3). Verschillende gebouwen verspreid op het terrein. Eten (all-inclusive) was prima, voldoende keus. Bij aankomst bleek onze geboekte VIP kamer niet beschikbaar en kregen we een maisonnette kamer. Deze was nog ingericht in de oude stijl en zeker de badkamer kan wel een renovatie gebruiken. Na 2 dagen kregen we een Deluxe kamer. Deze is recent gerenoveerd en ziet er perfect en mooi uit! Het na twee dagen verhuizen naar een andere kamer vonden we niet prettig maar heeft men goed opgelost. Voor het ongemak kregen we een etentje aangeboden in het a la carte restaurant Elia. Free Wifi (gratis) is eigenlijk géén Wifi. Dus dan neem je Premium Wifi (20 euro per week) met een beloofde snelheid van 100 Mbps up en download. Werkelijke snelheid was (als het werkte) 2 Mbps. Zéér traag dus. Klacht werd in behandeling genomen maar de snelheid werd niet hoger. Internet is uiteraard niet het belangrijkste op de vakantie maar als je er geld voor vraagt moet het wel werken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad,eerste week van juni 2017

Wilma
8-6-2017

Personeel is ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijke beachbar aan het strand met een zeer vriendelijke barkeeper met lekkere drankjes en een mooi uitzicht op het prachtige strand ,zee, en een mini eiland waar je zo naar toe kunt zwemmen.In de avonduren 2 x live muziek daar gehad. Eten in het restaurant is lekker,buiten aan gezellige tafeltje naar keuze in de schaduw of zon in een prachtig onderhouden tuin.Je kan natuurlijk ook binnen eten.Persoonlijk vind ik het jammer dat je aan de beachbar niet bv kan lunchen vanuit het hotel.Naast de beachbar was een leuk restaurantje "Elia' net geopend waar we heerlijk gegeten hebben tussen de middag(1x)Je word daar bediend met personeel van het beachhotel.Wel betaalde "kaart" dus maar zeker de moeite waard en niet duur!

We hadden een kamer superior ,eenvoudig maar wel netjes.De badkamer vond ik te klein en te sober voor een 4 sterren hotel.De toilet zat bv bijna onder de douch,deur kon niet volledig open door een "stopper"op de grond.Maar goed,je bent maar weinig op je kamer.Wij waren volgens mij de enige Nederlandse toeristen die week.

All inclusive is echt aan te raden hier,het gaat door tot en met dat je weggaat.(in ons geval 'savonds dus ook de lunch/avondeten/drankjes mochten we door gebruiken de hele dag door,ondanks dat we al om 11.00 uitgecheckd hadden.Langer op de kamer blijven kon ook trouwens(indien mogelijk),dat koste 40 euro extra.Hebben we niet voor gekozen omdat je eind van de middag ook kon douchen in een douchruimte naast de receptie voor mensen die uitgecheckd zijn.

Kortom niet twijfelen,gewoon gaan!!Ik heb het samen met mijn zoon van 16 jaar heel erg naar mijn zin gehad!

Bedankt High Beach Hotel voor de heerlijke vakantie!!!