Zoover

Heerlijk

Jozina,Ā
26-9-2019
  • HygiĆ«ne8

Gezellig verblijf, met zwembad en centrale ligging. 12 jaar geleden zelfde familiekamer geboekt, alles strak in de verf, maar verder niets verandert. keukentje met twee kleine pitjes. Geen koffieapparaat, waterkoker. Douchebak best klein met douchegordijn, mag allemaal wel beetje opgeleukt worden.

Gereisd Met partner in september 2019

Super relaxt !

Renate m.k,Ā
24-8-2019
  • HygiĆ«ne10

Het is vandaag zaterdag 24 augustus morgen 25 augustus vliegen we weer terug naar huis . We hebben een super leuke tijd gehad in het Golden Bay appartement. Alles ligt centraal als je het app uit loopt sta je midden op de boulevard ! Wat niet helemaal correct staat vermeld is dat het echter wel een stuk van strand en zee af ligt . Het zwembad hier ziet er keurig uit en voor iedereen is er een ligbed . Het personeel is ook super vriendelijk en helpen je overal mee. Morgen 25 aug worden we om 08.00 al opgehaald het ontbijt opent om 08.00 Maar het was geen probleem om eerder aan te schuiven ,echt super tof van ze !! Kortom een echte aanrader šŸ‘šŸ½ Golden Bay is echt een app als je voor de rust wilt komen ,als je 300 a 400 meter verder loopt is het een drukke bedoening met schreeuwende Engelsen die 9 van de 10 x straal bezopen zijn ..... kortom zoek je rust dan bij Golden Bay app gaan boeken !!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Gewoon zeer netjes, relax en rustig

Jack,Ā
29-7-2019
  • HygiĆ«ne10

Prima complex, waar je vooral voor de rust komt. Lijkt misschien vreemd in Malia, maar de stilte is heerlijk. De kamers zijn basic en ruim prima. Vooral de stilte in de kamers is heerlijk. Een airco tegen betaling snap ik, dat is bij meer appartementen op Kreta. De douche mag/kan iets moderner. Het complex is echt heel mooi em zeer goed en netjes onderhouden. Heel mooi zandstrand op loopafstand. Ook kun je met kids naar het zwembad van Merapi lopen, waar glijbanen zijn. Wel entree, maar is zeker voor de afwisseling leuk. Al met al, gewoon een mooi complex voor rust en bijkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Een onverwachtse fijne vakantie

Anky Verhoeven,Ā
26-6-2019
  • HygiĆ«ne8

Ik en mijn vriend wilden last-minute nog op vakantie en kwamen hierbij uit. Het was voordelig vergeleken met de andere hotels , maar onze verwachtingen waren minimaal. Gelukkig alles is meegevallen! Wij hadden een fijn appartement met een groot balkon. Verder waren er ook huisjes waar mensen in verbleven. Het was een rustig hotel met een zwembad en waar wij elke dag genoten van een lekker ontbijt. Een paar minuutjes van het strand af en aan de straat van hotel verschillende lekkere restaurantjes. Het was top! Dat hadden wij in eerste instantie niet verwacht. Kreta is mooi en er valt veel te beleven. Dit dorpje en hotel is zeker een aanrader als je een beetje van rust houdt.

Over het personeel en de schoonmaak hadden wij niks te melden. Dit was allemaal goed.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Bert van der Vlis,Ā
16-4-2019
  • HygiĆ«ne9

Super verblijf , perfect weer , reis was goed georganiseerd.

Gereisd Met partner in juli 2018

Aanrader, gewoon goede locatie

Bernadette,Ā
29-9-2018
  • HygiĆ«ne9

Het 2 kamerappartement was prima. Meer dan groot genoeg voor 2 personen. Met 4 personen is het te klein. De badkamer is voldoende, een douchecabine zou prettiger zijn maar je kunt gewoon goed douchen.. De badkamervloer staat zeker niet elke keer onder water. Het appartement wordt elke dag netjes schoon gemaakt en elke dag schone handdoeken en keurig opgemaakte bedden. Die zijn inderdaad wat aan de harde kant maar slapen goed. Eten koken hebben wij niet gedaan, dat zou inderdaad behelpen zijn met 1 grote en 1 heel klein pitje maar voor weinig geld kun je overal prima eten. Het enige wat wij minder vonden was het ontbijt. Erg basic en elke dag precies hetzelfde. De eigenaren zijn niet onaardig maar doen ook niet hun best om contact te maken. Een auto is wel erg aan te raden als je wat meer van Kreta wil zien. Het is echt een prachtig eiland.

Gereisd Met partner in september 2018

Heerlijk!! Ga zeker nog eens terug naar Malia!

Kim,Ā
15-9-2018
  • HygiĆ«ne8

Hadden een ruim appartement! Boven verwacht! Alleen bedden keihard! Verder prima en elke dag schoonmaak en schone handdoeken! Behalve op Zondag!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Was oke

P.k,Ā
15-9-2018
  • HygiĆ«ne7

Het tweekamer app was Klein schoonmaak was goed badkamer was oke niet groot

WiFi in het app was slecht eigenaar stugge man en het bed was kei hard

Ziet er anders uit dan op de website

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad

Fam. Ligthart,Ā
30-8-2018
  • HygiĆ«ne10

Het appartementencomplex is netjes en schoon. De ligging aan een doorgaande weg en redelijk dichtbij het uitgaanscentrum van Malia zorgt ervoor dat er voornamelijk s nachts redelijk veel geluid tot half 5 's morgens blijft doordringen. Dat is wel iets wat mij tegen is gevallen. De bedden zijn erg hard maar door wat dekens op het matras te leggen konden we dat wel oplossen. Er zijn 2 kookplaten in het appartement maar 1 is zo klein dat je daar geen pan op kunt zetten. Je kunt wel iets koken maar daar moet je wel een beetje jongleren. Het ontbijt is basic maar ruim voldoende. Zwembad is heerlijk en er zijn genoeg ligbedden en parasols. Het strand ligt op 6 a 7 minuten lopen en is ook heerlijk. Ook daar zijn voldoende ligbedden en parasols te huur. Openbaar vervoer is niet aan te raden. Als de bus vol zit laten ze je gewoon staan en kun je een uur gaan zitten wachten op de volgende bus.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Janna Jansma,Ā
1-2-2018
  • HygiĆ«ne8

Wij zaten in Malia in een appartement.Elke dag werd er schoongemaakt en de bedden verschoond.

Gereisd Anders in mei 2017