Zoover
Hotel Alexander Beach

Hotel Alexander Beach

9,4

Een dikke 10 voor Alexander beach hotel !!

Fam Br
15-7-2019

Hotel was perfect, wij zijn niets tekort gekomen. Alles was nestjes en schoon. Vriendelijk personeel. Ruime kamer. Onze 2 kamers waren gekoppeld met een gezamenlijk balkon, mooi uitzicht op de tuin en zee. Onbijt is heel goed en veel keuze. Van drukte was niet veel te merken omdat het ruim is opgezet. Animatie bied voor ieder wat wils, team was erg goed en gezellig. Van ons krijgt Alexander beach een dikke 10 !!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

De moeite waard!

C.R
7-7-2019

Mooie ligging. Prima uitgebreid terrein. Erg vriendelijk personeel.

De eerste standaardkamer viel qua ligging en grote erg tegen. Opgeschaald naar een betere grotere kamer. Beviel beter. Veel last gehad van muggen.

De prijzen in het hotel zijn pittig.

Super.relaxt hotel

G van der linden
24-6-2019

Terug van een heerlijke vakantie.

Wat een geweldig hotel. Groot mooi en goed onderhouden.veel zwembaden waarvan 3 stilte baden zijn. Vriendelijk personeel. En s,morgens een geweldig ontbijt . Wij hadden logies en ontbijt.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fijn hotel, zeker aanrader. Lees verder voor info

Jor
18-6-2019

Netjes en verzorgd hotel. Meerdere zwembaden, nette kamers. Kamers kunnen met kinderen wel wat krap zijn, upgrade is dan aan te raden.

Fijn zandstrand met bedjes van het hotel. Eten is goed! Eten gebeurd in twee shifts (van 18.15 tot 20.15 of van 20.15 tot??).

Ontbijt is ook uitstekend. Veel keuze en vers...

Let op; als man moet je in de avond een lange broek aan bij het diner buffet.

Ligging van hotel is prima.

Makkelijk te lopen naar Stalis en eventueel naar Malia (ligt iets verder).

Nadeel vond ik, vanwege de kids, dat er bijna geen stoepen zijn om te lopen.

Eén dag een auto gehuurd bij eurocar in stalis bij Maria en Manolis (aanrader).

In één dag heel veel kunnen zien.

Ondanks dat het een vrij groot complex is doet het toch intiem aan.

Animatie team was ook prima, gezellige momenten mee gehad.

Eten en drinken bij hotel is wel erg duur!

Miste wel een kidscorner bij buffet. Hotel is meer gericht op volwassenen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Voor herhaling vatbaar!!

Tan
12-6-2019

Schoon hotel met fijne bedden, heldere zee, veel bedjes, mooie zwembaden en nog veel meer. Heerlijk gehad en de mensen in de omgeving zijn heel vriendelijk en relaxed. Leuke restaurantjes op loopafstand.

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldige vakantie gehad op Alexander Beach.

Jacoline Klomp
5-6-2019

Fantastische vakantie gehad. Prachtig hotel, geweldig eten en het personeel was zeer vriendelijk. Keuze uit vele zwembaden en direct aan het strand. We werden op onze wenken bediend. Hotelkamer voor 2 personen was super. Groot genoeg en brandschoon. Iedere dag werd er zeer goed schoongemaakt en schone handdoeken klaargelegd.

De consumpties waren wel wat prijzig maar dan krijg je er aan de bar lekker fruit en zoutjes bij. Het terrein is omgeven door prachtige tuinen die zeer netjes onderhouden zijn. Kortom een echte aanrader!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Een prachtig Hotel, vriendelijk personeel en behul

Joke Kraak
4-5-2019

Het is er heel schoon, vriendelijke mensen die je met alles helpen, prachtige omgeving, eigenlijk geen negatieve punten in een woord fantastisch!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Geweldig complex !

Andrea
4-5-2019

Voor de 4e keer naar dit heerlijke complex geweest. Alles klopt hier gewoon. Heerlijk eten. Mooi appartement. Direct aan zee. Vriendelijk personeel. Mooie zwembaden. Kortom, ook deze vierde keer weer enorm genoten. Wij komen zeker weer terug .

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Beste hotel ooit

Kim Zoontjens
20-11-2018

Alexander beach is om te beginnen een van de beste en mooiste hotels waar ik ooit geweest ben! Het is mooi, goede zwembaden en de ligging is perfect. Bij aankomst sta je al versteld van al het pracht en praal dat het hotel te bieden heeft ! Het is geweldig ! Wij zijn er met ons gezin (ik met mijn moeder en cadeauvader) 2 keer achter elkaar geweest, en twee keer een geweldige vakantie beleefd. Elk jaar bij het kiezen van de vakantie, roep ik met uitermate enthousiasme : ik wil naar Alexander Beach.

Het strand is schoon, niet te groot en behoort echt wel tot het hotel. Dat maakt het fijn om er te liggen en natuurlijk heerlijk te zwemmen in de prachtige zee, waarop je bijna over het hele hotel zich op hebt. Er zijn verschillende zwembaden, en de “drukte” langs de zwembaden is er daardoor niet/ het is goed verdeeld. Kamers zijn schoon, en het bankbed (spreek uit ervaring😉) slaapt prima! Meg andere woorden.... een top hotel!! Geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super.

Monica
21-10-2018

Mooi hotel, mooie zwembaden, prima ligging, schoon, relaxed, luxe. Niet kleinschalig, maar door de uitgestrektheid valt dat meestal mee. Alleen bij het ontbijt wel een drukke boel.

Gereisd Met partner in oktober 2018