Zoover

8,9

FANTASTIES

René Rijkeboer
13-9-2019

Fantasties appartementen complex. Wij hadden een kamer beach view op begane grond, zo vanuit je terras het zwembad in (5 meter) of het strand op (+/_ 10 meter) wat wil je nog meer.

Het personeel en eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam en altijd in voor een feestje.

Het appartement is simpel maar met alles wat je nodig hebt en wordt 4x per week grondig schoon gemaakt met schone lakens en handdoeken, echt perfect.

buiten het complex zijn links of rechtsaf heel veel bars, restaurants, supermarkten en souvenirs winkels.

vervelen doe je hier niet.

Wij komen hier zeker weten nog een keer terug.

Gereisd Met partner in september 2019

Super

DJB Rangkoly
10-9-2019

Was een super hotel! De eigenaresse heb ik niet chagerijnig gezien! Wij zaten aan de overkant vd weg maar alles was netjes en we mochten zelfs kiezen uit twee kamers! De bedjes zijn niet duur, 6 euro voor twee bedjes inclusief parasol! Biertje aan het strand en alle winkels en restaurants in de buurt

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Fantastisch!!

J.Evenhuis
6-9-2019

Prachtig gelegen appartementencomplex, recent gerenoveerd en uitermate schoon! Ligging aan het strand, mooie ligbedden en service tot op het strand. Uiterst vriendelijk personeel! Gelegen dichtbij restaurants en winkeltjes. Mocht u een auto willen huren dit kan om de hoek. Mijn ouders van in de 80 en ik vonden dit verblijf een aangename verrassing en zullen hier vast nogeens naar terug gaan! Ontbijt, lunch en diner kan men er nuttigen en er is een bar bij het zwembad cq. strand. Wat iets gemist werd was een tv en een föhn . Verder 4 sterren plus 👍

Gereisd Met vrienden in september 2019

Op en top genoten!

Teddy
6-9-2019

Heerlijk en schoon appartement met vriendelijk personeel. Voornamelijk alleen maar Nederlanders, dus als je daarvan houd is het zeker een aanrader. Verder ligt het gelegen bij heerlijke restaurantjes en leuke winkeltjes. Wij hadden een top vakantie en we raden het zeker aan!

Helemaal top

Dirk en danique
3-9-2019

We hebbe echt n top week gehad mensen zijn super aardig die dr werken ook de eigenaar super lief

Nooit meer!

Anoniem
30-8-2019

Na een vermoeiende vlucht kwamen mijn dochter en ik om 23.00u s’avonds aan en was er niemand bij de receptie te vinden, gelukkig passeerde er een echtpaar die het mob.nr. hadden van Loula (eigenaresse) zij kwam na 5 min. met auto aanrijden en of we haar maar wilden volgen naar de andere kant van de weg, ze had geen kamer meer bij de zee maar...we kregen een penthouse? Dit bleek een gewoon 1-kamerapp met wel een inloopdouche maar met koud water, het balkon was super groot maar ook super warm (we hadden wel een parasolvoet maar geen parasol wat op dat balkon zeker geen overbodige luxe is. Na een paar keer gevraagd te hebben kregen we eerst een lichte parasol welke direct omvloog maar nee hoor dat zou ze regelen als ze een sterke man kon vinden, volgende geregeld maar toen moesten we weer verkassen na 4 dagen want penthouse was verhuurd aan anderen. Kortom geen Akrogiali meer bedjes worden ingenomen en wij moesten 5€ betalen op het strand

Gereisd Met partner in mei 2018

GEWELDIG

Annelien en Mark
26-8-2019

We hebben hier oprecht een fantastische vakantie beleefd. We hadden een appartement in de hoofdgebouw met een mooi groot balkon. De kamer werd elke dag schoongemaakt met nieuwe handdoeken en zelfs de afwas werd gedaan. Verder zien het zwembad en de poolbar er goed verzorgd uit. Het prachtige strand wat aan het zwembad grenst is echt de moeite waard. Heerlijk zandstrand met zachte witte bedden die je voor maar 6 euro per dag kan huren. Ten slotte spant het personeel de kroon. Ze doen er werkelijk alles aan om het de gasten naar wens te maken. Met Lula kun je erg lachen. Je moet wel van een beetje gekkigheid houden! Het is niet voor niets dat mensen hier keer op keer terug keren. Wij hebben een super vakantie gehad en daar zijn we zeer dankbaar voor! Als je kiest om naar Malia te gaan, VERBLIJF BIJ AKROGIALI!

TopTop locatie!!

Gast
21-8-2019

Voor de eerste keer naar Akrogiali Beach. Top locatie! Direct aan het (zand) strand en schoon zwembad bij het appartementencomplex. Zeer gezellige strandbar, voor koffie, lunch en na borrelen. Heerlijke strandbedjes met dik matras. Schoon verblijf! Eigenaresse Lula en haar collega's doen er alles aan om iedereen een geweldige vakantie te doen beleven. Geen wonder dat veel gasten hier jaarlijks weer naar terugkeren. Op loopafstand van diverse supermarkten en hoofdstraat Malia met veel bars, restaurantjes, autoverhuur etc.

Tot volgend jaar!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Miranda
12-8-2019

Heerlijke vakantie gehad. Top lokatie. Appartement aan het zwembad en uitzicht op het strand. Personeel was heel vriendelijk en gezellig. Appartementen zagen er goed uit alleen de badkamer erg klein. Dat is het enige minpuntje. Maar ja wat ben daar... oud Malia heerlijk gegeten. Beter dan langs de weg...sangiorgio en avlia zijn echt top restaurants.

Gereisd Met partner in juli 2019

Op vakantie met kakkerlakken

L.
5-8-2019

De dag dat we aankwamen kregen we een sleutel in onze handen gedrukt verder geen informatie of iets dergelijks. Het appartement stonk. Er zat schimmel achter in de keukenkastjes.

Wat ons het meest stoorde waren de kakkerlakken. Er liepen kakkerlakken over het terras en in het appartement, meerdere malen aangegeven bij de eigenaresse, we kregen telkens te horen dat er gesprayt werd maar hier niets van gemerkt. De laatste dag kregen we een ander appartement aangeboden omdat onze reisagent een mailtje naar het hotel had gestuurd. De kakkerlakken zijn echt te goor voor woorden. We voelde ons niet op ons gemak op deze plaats. Daarnaast was het eten niet geweldig. De ligging was op zich prima maar je zit aan een drukke weg en net niet dichtbij een leuk stadje.

Gereisd Met partner in juli 2019