Zoover

8,2

Heerlijk

Laura
13-7-2019

Wij waren buiten het hoogseizoen, dus het was nog rustig. Klein zwembad, maar groot genoeg om even af te koelen. Genoeg bedjes en schaduw bij het zwembad, maar het was nog rustig. Het appartement was heel schoon, alleen de badkamer is gedateerd en de keuken onbruikbaar. De vrouw van het appartement is aardig en de schoonmaakster werkt heel hard. Mooi uitzicht op het balkon op zee en chersonissos. Chersonisos is wel een stukje lopen terug de berg op. Dorpje koutouloufari is erg gezellig, zeker de moeite waard. Er zitten genoeg restaurantjes en barretjes, dus het maakt niet uit dat de keuken niet werkt.

Wij hebben het erg leuk gehad in koutouloufari. Scooter huren is ook aan te raden, omdat niet alles te voet makkelijk te berekenen is qua afstand.

Gereisd Met partner in juli 2019

Ontzettende gastvrijheid en rust

Dresselaers HFM
6-1-2011

We vonden destijds dit appartement en komen er jaarlijks. Hopelijk dit jaar voor de 10e keer. Het appartement is eenvoudig ingericht mssr heeft alle faciliteiten zoals een keukentje met woonkamer en twee extra bedden, een ruime slaapkamer, een douche met toilet en een schitterend balkon. Een ruim zwembad ontbreekt ook niet, wat trouwens zeer goed onderhouden wordt. Meer heb je absoluut niet nodig. Bovendien logeer je op de meest rustige plek van Koutouloufari. De eigenaren mijnheer Jorgos en mevrouw Kiki Giannadakis zijn bijzonder aardige mensen, altijd betrokken en vriendelijk. We zijn helemaal ingeburgd en delen alles met hun buren en vriendenkring, uitzonderlijk ! Wat we iedereen kunnen aanraden, boek een campingvlucht, reserveer en geniet. Je zal er geen spijt van hebben. Al onze familieleden en kenissen die we dit adres hebben aangeraden waren erg enthousiast

Fam. Dresselaers

Enschede

Nederland

2006

Op zich een goed appartement

D. Kleppe
2-8-2006

Op zich een goed appartement. Je moet er niet al te veel van verwachten. Er simpel ingericht.

Wij hadden een 2-kamer appartement en dat houdt in dat je een aparte slaapkamer hebt en een woon-/slaapkamer. Dit is niet zo heel erg praktisch.

Airco hadden we niet nodig aangezien we zeezicht hadden en dus ook een zeewind.

Als je 's nachts wilt uitgaan is het heel goed te doen, je loopt gewoon de berg af wat 's avonds een stuk prettiger is dan overdag en je gaat met de taxi terug. Dit kost je 5 euro en ze zetten je voor je appartement af.

Ook zit je niet tussen alle jongeren wat je nachtrust zeker ten goede komt.

Wat betreft eten in Koutouloufari zit je ook helemaal goed, erg veel restaurants en tavernes waar vooral Marianthi erg goed is.

Al met al een geslaagde vakantie in een simpel appartement.

Een geweldig appartement en gezellig

Fam. Dresselaers
22-7-2006

Een geweldig appartement en gezellig.

Ligt als een oase in het dorpje Koutouloufari. De mensen zijn er erg aardig en behulpzaam. Het is een echte aanrader, een behoorlijk eind lopen van Chersonissos ( 1,5 km ) maar de rust die je er ondervind is enorm. In het dorpje kan je alles vinden van supermarkten en restaurantjes tot hele schattige winkeltjes.

We komen er nu al voor het zesde jaar.

het is er echt genieten.

Hugo en Lieve

2004

gewoon kei gezellig in het hart van het dorpje en toch

fam Hol
9-12-2004

gewoon kei gezellig in het hart van het dorpje en toch rustig

Gereisd Anders in december 2004

een echte topper, 2xpj bezoeken we dit appcomplex

tonen alie houtman
23-4-2004

een echte topper, 2xpj bezoeken we dit appcomplex.helaas niet terug te vinden in de reisgidsen.2003 (oad).dezelfde eigennaar Dhr Georgios Giannadakis heeft nu ook speciaal voor jongeren een appcomplex geheten:Giannas.er is nu een vernieuwde webside:www.villa-elite.com

Gereisd Anders in april 2004