Zoover

Hotel The Island

9,4

Petra Bussen
3-10-2019

Fantastisch wat zijn we verwend.

Prachtig weer heerlijk aan de zee, alles schoon, heerlijk eten en drinken en zeer correct en net personeel.

Al met al volgend jaar weer

Aanrader

Peter Poel
2-10-2019

Hotel The Island is in mijn beleving en ervaringen geen 5 sterren hotel, er zijn nog minpuntjes

waar van ik denk dat ze dat moeten verbeteren om een 5 sterren hotel te mogen zijn.

Entertainment s’avonds was niet geweldig, eten was goed ook warm maar 4 sterren nivau

Hotel niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn , wij hadden een kamer zeezicht

bij het zwembad een klein balkon 3 vierkante meter je er nauwelijks meer 2 mensen zitten.

Verder wat ons opviel dat er veel jongeren stellen waren tussen de 25 en 35 jaar maar het was er verder erg rustig . Hotel was super schoon kamers werden ook goed schoongemaakt . Een auto

huren is echt aan te raden want in de omgeving is niets te doen. Aan het begin van de boulevaar

staat een leuk restaurant met een fenomenaal uitzicht over de zee er tegen over is een moderne supermarkt. Eind conclusie geen 5 sterren hotel maar wel een aanrader.

Manny Roman
23-9-2019

We zijn voor de 5e keer naar The island geweest en het was weer fantastisch. Katja en haar team zorgen ervoor dat je je prima op je gemak voelt. Het eten is heerlijk, de bedden slapen prima en je komt helemaal tot rust in dit mooie hotel.

Grandioos

Marco kemmeren
23-8-2019

Het verblijf was een grandioos! Ik en mijn partner waren voor het eerst samen op vakantie en we hadden niet beter kunnen zitten. Het hotel is prachtig, mooie zwembaden, super luxe bedden, prachtige tuinen, alles zeer verzorgd, en super vriendelijk personeel! Zoals je ziet ben ik heel enthousiast over dit hotel, en we gaan zeker terug komen

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fantastisch genoten in dit prachtige hotel

Langens
9-8-2019

Fantastisch hotel! Heel stijlvol, schoon, netjes, niets kunnen ontdekken wat niet goed was. Heerlijk eten, heel vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer in het hotel. Ondanks hoogseizoen geen handdoekje leggen bij de zwembaden. Het hotel met 330 kamers zat helemaal vol maar desondanks merkte je daar weinig van. Waarschijnlijk om het hotel diverse zwembaden heeft, veel ligbedden bij het strand. Ook diverse plekjes waar je savonds lekker wat kan drinken. Met live muziek of lekker rustig op de veranda. Normale prijzen voor de drankjes en het eten (Lunch). Echt van alle gemakken voorzien. In het hotel zit een kleine supermarkt. Buitengewoon top!

Gereisd Met partner in augustus 2019

mooi en verzorgd adults only hotel

Dieter
28-5-2019

lekker en gevarieerd eten, goede ligging, bushalte nabij, makkelijk auto te huren, dicht bij luchthaven, tot 20 mei is zwembadwater nog vrij koud en kan het 's avonds ook sterk afkoelen, vriendelijk personeel en erg behulpzaam, goed onderhouden kamers, correcte service

Géén gedoe met handdoeken voor zwembaden. Er zijn 3 zwembaden, erg rustig en met voldoende zetels, ook enkele mooie waterbedden. Mogelijkheid tot eten in à la carte restaurant (tegen extra) alsook 's middags in bistro. Eveneens in de nabije omgeving enkele eetgelegenheden te vinden.

BertBea
26-5-2019

Top verblijf. Alles perfect alleen de airco is een koeler. Voor mij niet echt lekker voor het slapen, maar de rest maakt het goed.

Prachtig hotel

Milou
25-5-2019

Het hotel is echt super mooi. Veel mooier en groter dan op de foto’s overkomt. Vanuit het grootste zwembad kijk je prachtig uit over zee. Ook heel fijn dat je van alle ligbedden gebruik mag maken. Er is verder niet echt veel te doen in de buurt van het hotel dus ik zou zeker een scooter of auto huren als je wat meer diversiteit qua restaurants of activiteiten wilt. Het eten van het buffet is niet top. Het ontbijt is een dikke prima maar het avondeten is veel lauw/koud of niet lekker bereid. Verder is het internet bereik (4G) erg slecht en ook de wifi is niet goed. Overall zou ik dit hotel zeker aanraden, het is een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en er hangt een erg relaxte sfeer.

Gereisd Met partner in mei 2019

Een heerlijke relaxte vakantie.

Henny
7-11-2018

Er al voor de zesde keer genoten van een heerlijke vakantie. Dat zegt al genoeg.

Gereisd Met partner in juni 2018

Geweldig !! Complimenten voor manager en personeel

Marja en Cleo
6-11-2018

Super geweldig hotel wij voelen ons nu al 5 jaar achter elkaar erg welkom. Voor ons is het thuiskomen. Het personeel is fantastisch !! Goede bedden, iedere dag wordt er goed schoonmaak , geen negatieve op of opmerkingen. De omgeving is rustig daar moet je rekening mee houden er is geen lange boulevard enkel een paar winkeltjes en restaurantjes. Wij komen zeker terug !!

Gereisd Met partner in juni 2018