Zoover

9,7

gewoonweg fantastisch!!!

charlie
9-8-2011

prachtig hotel,rustig gelegen,super lekker eten,romantisch! heel vriendelijk personeel! een ideale plaats voor koppels die lekker willen eten,propere kamers,rustig (niet in juli en augustus gaan).,..

Gereisd Met partner in juni 2011

prachtig hotel, niet goedkoop, maar de moeite waard we en

Ivan en Yoke
3-6-2006

prachtig hotel, niet goedkoop, maar de moeite waard

we hadden een prachtige deluxe kamer met shared swimmingpool,grote flatscreen-tv, kingsize bed, iedere dag verse lakens, enz....prachtig, alles erop en eraan.

Het personeel wist niet wat doen om ons maar tevreden te stellen, je hoefde maar wat te vragen, en het was er.

prachtig en onbeperkt ontbijtbuffet, en iedere avobd een ander 4-gangen menu of uitgebreid buffet.

echt een aanrader voor wie van luxe en rust houdt.Ga er zeker nog terug.

Voor 2de x in dit hotel

Kay.
8-8-2005

Voor 2de x in dit hotel. Goede service, heel goed eten. Dit keer hadden we een superior bungalow met sharing pool geboekt. Spijtig dat het bed een matras op planken op een betonnen blok in de hoek was, dit vonden we voor deze klasse van hotel niet aanvaardbaar. Dan vind ik de superior kamers in het hoofdgebouw beter, daar hadden we een zeer goed bed. Er zijn veel verschillende types kamers, informeer hierover eerst goed alvorens je boekt. Voor de rest : prima!

Ik zit zelf in de reiswerels en kan je van alles over wel

diana
16-4-2005

Ik zit zelf in de reiswerels en kan je van alles over vertellen, wel duurdere prijsklasse maar daar krijg je dan ook was voor terug.

diana

Gereisd Anders in april 2005

De villa's met prive zwembad en uitzicht over zee zijn van

carla
29-1-2005

De villa's met prive zwembad en uitzicht over zee zijn perfect.

De rest van het complex erg netjes het ontbijt was zeer goed verzorgt.

Het personeel was zeer vriendelijk.

Een topper maar ook met topper prijzen

Gereisd Anders in januari 2005

Dit is werkelijk een superaccomodatie met alle luxe die je

Sandy
16-7-2004

Dit is werkelijk een superaccomodatie met alle luxe die je je maar wensen kunt. In tegenstelling tot Elounda Beach (vooral ingeslapen 80+ers) is dit voor gezinnen met kleine kinderen ideaal. Het personeel was geen moeite te veel. Als we weer veel geld hebben, gaan we zeker weer terug.

Gereisd Anders in juli 2004