Zoover

Appartement
8,4

helga poel
10-1-2019

Grote appartementen verzorgd mooie plek

Gastvrij

Gereisd Met partner in september 2018

top vakantie en verblijf met oudere kinderen.

Diana Kierkels
29-11-2018

super schoon, kleinschalig, gemoedelijk, dichtbij levendigheid. Top vakantie gehad met 2 pubers. Zwembad groot genoeg voor aantal app,niet geschikt voor kleine kids ( diep)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super schoon en gezellige appartementen

Anita
2-10-2018

Prima appartementen goed schoon en wisselen te lezen nog van handdoeken en bedlinnen super. Goede bedden en genoeg ruimte. Pannen en bestek waterkoker, koffie apparaat, tosti ijzer aanwezig. Zeer vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in september 2018

Aanrader!

Jolanda
21-7-2018

Villa Vicky is een kleinschalig appartementencomplex waar je erg gastvrij wordt ontvangen en je je direct thuis voelt. Vicky en haar man en de barmannen Kostas en Stelios zijn erg vriendelijk en hebben altijd tijd voor een praatje.

Kamers zijn prima in orde en worden goed schoongemaakt.

Villa Vicky is rustig gelegen maar binnen 15 minuten zit je bij Star Beach en centrum Cherso. Dat is wat wij zo fijn vonden aan Villa Vicky, je kunt zelf de drukte opzoeken.

Wij waren met 2 kinderen van 15 en 16 en die hebben zich er prima vermaakt.

Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Oplichting airco

Ashley
18-7-2018

Ziet er knus uit. Je moet alleen betalen voor de airco en als je deze volgens hun te veel gebruikt zetten ze de airco gewoon uit. Ze beweren dan dat ze je hebben gewaarschuwd dat je hem niet te veel moet gebruiken, waarna ze vervolgens zeggen dat er een monteur moet langskomen en dat jij voor alle kosten moet opdragen, omdat jij de airco waar je voor betaalde te veel hebt gebruikt zonder dat je een waarschuwing krijgt dat je hem niet zo vaak mag gebruiken anders is de airco “over workerd”.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Mooi en prima maar wij komen er niet meer terug

Remon
17-7-2018

Het verblijf was prima mooie schone kamers alleen de eigenaar en het baroersoneel konden om alles zeuren in het zwembad springen mogt niet of zacht muziek Overdags op balkon gaf teveel lawaai paar keer bij je kamer aanbellen gaf ook teveel lawaai af toen we 12 u de kamer uit moesten en half 8 opgehaald werden door de bus zaten wij volgends hun niet meer in appertementen complex

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Fantastisch!

Linda
20-5-2018

Appartementen Villa Vicky is een fantastisch kleinschalig complex tussen Chersonissos en koutouloufari. De eigenaren en personeel zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt, zeer vriendelijke mensen.

Ligt vlakbij Starbeach en strand en in tien minuten lopen ben je in Chersonissos zelf waar je leuk kunt winkelen terrasje pakken en natuurlijk uitgaan!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Uitstekende acomodatie voor wat oudere mensen

Schiffelers
20-1-2018

Eenvoudige appartementen maar super schoon

Gereisd Met partner in mei 2017

Een fantastische plek

Jaap en Sandra
28-11-2017

we kunnen eigenlijk geen opmerkingen maken. Verzinnen kunnen we het ook niet!

Wij voelen ons heerlijk thuis daar. Vicky, Anthonis en personeel werken vanuit hun hart, iedereen is welkom en als je behoefte hebt aan een praatje hebben ze daar tijd voor. Het is voor ons een prachtige locatie qua wegennet, met de auto kan je zo alle richtingen op. De busverbindingen zijn op Kreta ook zeer goed. September 2018 zijn we er weer!!

Nu nog even de winter door......

Gereisd Met partner in september 2017

Villa Vicky werkt als een magneet

Jose Jacobs
14-10-2017

Villa Vicky ligt omgeven door een schitterende tuin in een rustige omgeving aan een iets hellende weg

Gereisd Met partner in oktober 2017