Zoover

8,6

Geweldig!

Krijgsheld
15-5-2019

Super leuk en mooi aangelegd resort. Alles wat je wilt is aanwezig. Personeel en ontvangst zeer vriendelijk. Kamers mooi ruim, wordt elke dag schoon gemaakt. Eten zeer lekker en veel keuzes! Prachtige ligging aan zee. Excursie naar Spinalonga was leuk en interessant.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Goed hotel, zeer geslaagde vakantie gehad

Monique
7-5-2019

9 dagen in star beach verbleven met 2 gezinnen met kinderen van 7 t/m 12 jaar. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel ligt net buiten het centrum, op loop afstand winkeltjes, restaurantjes etc. Het star beach waterpark ligt tegen over het hotel waar zowel jong als oud zich kan vermaken. Hier is de all inclusief ook van toepassing. De glijbanen waren top. Aangezien wij niet in het hoog seizoen zijn geweest was het er lekker rustig en dus geschikt voor kinderen. Vanaf eind mei t/m aug zou ik hier niet naar toe gaan ivm de feestende jongeren waar star beach om bekend staat. We hadden de familiekamer met 2 aparte slaapkamers geboekt, ruim genoeg. Kamer gedateerd maar schoon. De bedden waren echter veel te zacht, zakte erg door. Een ander min puntje vonden wij dat er geen A merken fris en alcohol werd geschonken. Eten goed en voldoende keus. Elke dag een ander thema bij het diner buffet. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in april 2019

aanrader, maar niet in het hoofdgebouw.

fam. lettinga
5-5-2019

in principe een vakantie die een 8,5 á 9 zou kunnen scoren. uiterlijk een prima verzorgd park en vriendelijke mensen. eten is voldoende, vers en gevarieerd.

Bij onze aankomst was onze kamer niet klaar en wij waren niet de enige. uiteindelijk een andere familiekamer gekregen, waarvan duidelijk was, dat niet verwacht was dat deze gebruikt moest worden. enigszins gedateerde kamer (op zich geen probleem) met niet zo schone badkamer. dagelijkse verzorging bestond uit schone handdoeken en bedden opmaken. schoonmaken gebeurde niet. grootste probleem; de kamer was gelegen in het zéér gehorige hoofdgebouw. dagelijks om 7uur begon het geschuif met tafels en stoelen op de tegelvloeren, geluiden vanaf de gang en de, overigens gezellige, lobby. dus elke morgen vroeg wakker.

de hostess van de reisorganisatie kon het hotel blijkbaar niet vinden. boek was al weken niet ingevuld en elke dag wachtende mensen. connected service bracht gelukkiguitkomst.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Fantastische vakantie gehad!

Chantal
30-4-2019

Heerlijke vakantie gehad! Bij aankomst was onze familie kamer nog niet gereed dus kregen wij een kosteloze upgrade naar 2 drie-persoons suites met zeezicht! De kinderen (9 en 11) hun eigen kamer en wij als ouders ook. Iedere dag netjes schoonmaak. Zeer veel variëteit aan restaurants/ bars en eten. Voor ieder wel wat wils. In de 8 dagen die wij zijn geweest hebben we geen enkele keer hetzelfde gegeten. Voor het Japanse restaurant moest je reserveren. Wij vonden het daar persoonlijk minder en waren na 15 min alweer weg, gelukkig was er in de andere restaurants genoeg lekkers. Personeel stuk voor stuk zeer vriendelijke en behulpzaam. De supermarkten op het complex zijn wel erg duur, gelukkig zit er rechttegenover het complex een supermarkt die wel normale prijzen hanteerde en het centrum is binnen 10 min lopen te bereiken. Gelukkig zat het weer mee waardoor we in het voorseizoen heerlijk hebben kunnen genieten aan het zwembad. Kortom.... een fantastische vakantie voor herhaling vatbaar

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Blije vakantieganger
    30-1-2019

Super hotel midden in het centrum strand voor de deur heel veel zwembaden. Eten heel erg uitgebreid en super goed mooie schone kamers. Personeel super vriendelijk

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Top vakantie met kids buiten het party seizoen

Mevr. van Vliet
    27-11-2018

Heel fijn verblijf. Grote kamer op een rustige plek, werd iedere dag schoongemaakt. Heel leuk als je met kleine kinderen bent, omdat je ook nog gebruik mag maken van de zwembaden van starbeach zelf. We waren wel buiten het “party seizoen”, daardoor super relaxed. Eten in buffetvorm was ook goed. Zit ook nog een Japans restaurant bij, dat is voor de afwisseling ook wel lekker. Leuke minidisco voor de kinderen. We zijn niet ver van het resort afgeweest dus ik weet niet wat er omheen allemaal te doen is. We hebben iig weer geboekt, nu voor oktober 2019.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

nooit meer

dewinter sieglinde
    12-11-2018

vriendelijk personeel, totaal onverzorgde kamers, kamer was niet in orde bij aankomst, niet net en niet de familiekamer die we geboekt hadden.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Van alle gemakken voorzien, genoten!

Fam. Snouck
    24-10-2018

Alles goed verzorgd en iedereen vriendelijk. Wat n heerlijke vakantie! Overzichtelijk en toch ruim opgezet. Geen last van feestende jongeren in de Herfstvakantie.

Veel variatie waar je kunt eten of zonnen/zwemmen.

Dorpje op loopafstand,met allemaal winkeltjes aan beide kanten vd weg er naartoe.

Sinds augustus moet je betalen als je geld uit de automaat pint. 2-3 euro per transactie. Pinnen in de winkels vinden ze vaak niet prettig of het werkt niet. Dus contant geld mee is een idee.

Wij zaten met t balkon bij de kartbaan, die gaat wel tot laat door. Ook in de lobby bleef t lang druk. Voor de kids wat lastig met slapen. Maar dat heeft ons genot zeker niet beïnvloed. Het was in 1 woord geweldig!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Bij dit resort, niet twijfelen maar doen!

W. Nouwen
    10-10-2018

Het verblijf op deze accommodatie is erg goed bevalen. Het is een groot complex maar mede door de goede verdeling van de restaurants en de bars (én zwembaden) zitten de gasten goed verspreid over het resort.

De all-inn formule is verrassend veelzijdig, ook aangevuld door verschillende thema's. Loopafstand naar het gezellige centrum is goed te doen.

Een plek op het strand of bij het zwembad..? Ligbedden genoeg.

Het personeel aan de receptie en aan de bar binnen het hoofdcomplex hebben onze harten gestolen...

De omgeving biedt veel mogelijkheden met uitstapjes naar steden maar ook naar het mooie gebergte wat er vlakbij ligt. Dit hebben we met auto en quad verkend.

Kamers werden dagelijks zeer netjes bijgehouden, alhoewel we zelf ook best nette mensen zijn ;-)

Als laatste en niet minder belangrijk: de tuinen rondom de gebouwen zijn prachtig. Foto's naar het thuisfront en naar familie dachten dat we in een subtropisch gebied zaten.

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig

Kelly Motazedian
    4-10-2018

Wat een geweldig resort.

Er zijn 3 restaurants met heerlijk eten, het wordt ter plekke voor je bereid. Er is veel variatie. Er zijn ook barretjes voor het drinken (all in) en je kunt hier snacks benuttigen welke ter plekke voor je worden bereid. Denk aan tosti, griekse salade, pizza, wok! en noem maar op. Zelfs de koffie is van top kwaliteit.

Ligging: het resort is prachtig op zich. Het grenst aan het welbekende Star Beach waar je gratis kunt liggen en ook gebruik kan maken van de all in. Verder is het 5 minuten lopen alvorens je in de welbekende straat met winkels van Cherso bent. Als je een auto huurt kun je de bergen in of bijvoorbeeld naar Sissi of Malia.

De kamers zijn geweldig. Wij zaten in een familie kamer. Splinternieuw, modern en wordt elke dag schoongemaakt. Bedden liggen heerlijk.

Animatie: de hele dag zijn er activiteiten voor groot en klein te beleven. Elke avond een leuk optreden. Zeer gezellig!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018